מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

הכירו מזוודות ותיקים של איגל קריק

מאת: רותם אלתר

את איגל קריק Eagle Creek אתם בטח כבר מכירים. לחברה יש מוניטין (מוצדק ביותר) בתחום התיקים והמזוודות. בכל זאת, ארבעה עשורים של נסיון זה זמן לא מבוטל, בטח כשמדובר בחברה שלא מפסיקה לחדש ולשפר את המוצרים שלה משנה לשנה.

מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

יש מילים שיכולות להקפיץ לנו לראש זוג אסוציאציות, והן מנוגדות בתחושה שהן מעוררות בנו. מה עושה לכם המילה לארוז? התשובה תהיה אחת משתיים: או שאתם מתבאסים, כי זה מזכיר לכם את המטלה המתישה של אריזת דירה לקראת מעבר; או שאתם מתמלאים בצמרמורת של התרגשות – נסיעה לחו”ל. ואצל רובינו, נסיעה לחו”ל שווה קניות, בין אם הן הכרחיות ובין אם לא. ואיפה תשימו את כל חולצות ה “לא תאמין, זה עלה לי שני יורו, אין כאלה דברים בארץ”? אלא אם כן אתם מתכננים ללבוש עשר שכבות בבת אחת, אתם צריכים מזוודה טובה בשביל כל הרכישות שלכם. אבל עזבו, גם אם אתם לא קניינים גדולים, מזוודה איכותית עושה את ההבדל בין התניידות מעיקה לבין נסיעה קלילה.טיפים על פתרונות האחסון המדהימים של איגל קריק כבר קיבלתם בכתבה אחרת שפרסמנו כאן במןסטרים

מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

למזוודות של איגל קריק Eagle Creek יש קטע. אל תדאגו, זה קטע טוב. הם מתמחים במזוודות ותיקים מבד עמיד במיוחד. רק בד, ויש לזה ייתרון גדול על פני מזוודות פלסטיק קשיחות: אין סכנה שהמזוודה תשבר, גם אחרי ההתעללות המסורתית של עובדי המטען בשדה התעופה. ולפני שתקפצו – לא, זה לא אומר שהדברים שלכם יימעכו. לא סתם אמרנו שהמזוודות של איגל קריק Eagle Creek עמידות. המזוודות מחוזקות בשלד עשוי חומר גמיש אבל מאוד יציב השומר על מבנה המזוודה, גם כשהיא מתרסקת על המסוע בבום.

מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

עוד כמה מילים על עמידות, אם אנחנו כבר בנושא. ספציפית, רוכסנים. בהרבה מזוודות, הרוכסן הוא החלק הכי פחות עמיד. הם נוטים להתפס, להתעקם, או פשוט להקרע, ותמיד בזמן הכי פחות מתאים. לא כאן. מעבר לסטנדרט של רוכסן הרחבה שמגדיל את נפח המזוודה או התיק, למוצרים של איגל קריק Eagle Creek יש רוכסנים עמידים לניקובים, שגם משיכה אגרסיבית לא תזיז אותם מהמקום. תוסיפו לזה מערכת נעילה מובנית, ויש לכם מזוודה שאף אחד (חוץ מכם) לא יוכל לפרוץ.

מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

הזכרנו כבר שמדובר במזוודות בד, אבל הסוד הוא בסוג הבד: Bi-Tech Armor צפוף וחזק, עמיד למים, וחסין להתעללות. ועל הדרך, הבד (ובעצם כל פריט במזוודות של איגל קריק) עשוי חומרים ברי קיימא, אז אתם מרוויחים בונוס של ידידותיות לסביבה. שווה, לא? והעמידות לא עוצרת כאן – לכל המזוודות ולחלק נכבד מהתיקים יש גלגלי טרקטור מאסיביים עם שכבת מגן שמבטיחה שירדות ויציבות גם בתנאי שטח; בנוסף, הידיות הטלסקופיות מחוזקות ועמידות בטלטולים, ככה שלא צריך לחשוש מידית שהתעקמה בגלל משיכה אגרסיבית מדי.

מזוודות ותיקים מבית איגל קריק Eagle Creek

חושבים שהגזמנו? איגל קריק כל כך מאמינים בשרידות של המוצרים שלהם, עד כדי כך שהם מקיימים מדיניות No Matter What, כלומר, אחריות על כל פגם למזוודה או לתיק, ולא משנה ממה הוא נגרם.מבחינת יכולות איחסון, לכל מוצרי איגל קריק Eagle Creek יש חלוקה נוחה לתאים. בין הפיצ’רים (תלוי במוצר, כמובן) תוכלו למצוא תא מרכזי מרווח, תאי רשת פנימיים, תופסנים חיצוניים למעיל (מגולגל או מקופל) או תיק קטן נוסף, שרוול ייעודי למחשב נייד, ושאר דברים טובים. בשורה התחתונה, אם אי פעם שקלתם להשקיע כסף על מזוודה, לכו על איגל קריק Eagle Creek מוצרים שישרתו אתכם לכל החיים, עם אמינות וביטחון שרק מקצוענים יכולים להבטיח. באחריות.