ארט סטריט קוקטייל בר נתניה

ארט סטריט – קוקטייל בר

מאת: סמדר שני Smadar Shani

 בר קוקטיילים מגניב בנתניה, תתפלאו

ארט סטריט הוא קוקטייל שף-בר הממוקם בלב אזור התעשייה של פולג בנתניה. בהתאם לכינוי שלו, המקום מעוצב בסגנון פופ ארט מודרני עם אלמנטים השואבים השראה מעולם האומנות, זה בא לידי ביטוי בבחירת לוקיישן אורבני, בהגשת מנות מסוגננות ומעוצבות ובתפריט קוקטיילים מרהיבים בצבעוניותם וייחודיים למקום.

ארט סטריט קוקטייל בר נתניה

הקיר שצמוד למרפסת מעוטר בציור גרפיטי צבעוני עם לוגו של ארט סטריט ומשתלב יפה בסביבה התעשייתית

ארט סטריט קוקטייל בר נתניה

ארט סטריט הנו שילוב של בר ומסעדה, זה ניכר באווירה הלא פורמאלית, בצורת ישיבה לא קונבנציונאלית, בשעות הפעילות של המקום עד השעות הקטנות של הלילה, במוזיקה שמתנגנת ברקע, בגמישות לשבת סביב שולחן ולקבל שירות מהמלצרים או לחלופין לשבת על הבר לצפות בברמנים בפעולה ובשירות “חברי” של הצוות, החבילה כולה נעימה ומספקת חווית בילוי.

ארט סטריט קוקטייל בר נתניה

בגזרת האוכל, ארט סטריט מצליח לספק חוויה קולינרית עם מטבח המתהדר בכשרות עליה מנצח השף איציק כהן. נגיעות אומנותיות הן חלק בלתי נפרד מהמטבח, ובאות לידי ביטוח הן בצורות ההגשה והן בצבעים ובהתאמת האווירה המשתנה לטעמים. התפריט מגוון ומציע מנות שעובדות מצוין עם אלכוהול, למרות שגאוות המקום הנו תפריט הקוקטיילים, התפריט כולל מבחר יפה של בירה מחבית, שמוגשת בצורה מקצועית. המטבח מותאם לכל חלק של היממה, בין השעות 10:00 –  18:00 ארט סטריט מגיש ארוחות בוקר בסגנון ייחודי המושפע ממטבחים שונים בעולם.

ארט סטריט קוקטייל בר נתניה

החל מהשעה 19:00 הקונספט משתנה לגמרי וסטריט ארט לובש סגנון של בר,עם מוזיקה בסגנון צ’יל אאוט, אלקטרו-דיפ האוס, אוריינטל האוס, כאשר הקצב עולה ככל שמתקרבים לשעות הקטנות של הלילה, תפריט אלכוהול וקוקטיילים מגוון ו”מנות לילה מסוגננות”.

ארט סטריט  האומנות 6 נתניה 055-6653683