קלארו מסעדה

ברור שקלארו מסעדה טובה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

 Claro אינה רק מסעדה, אלא מקום בילוי, כזה המעניק חוויה שמגלמת בתוכה את כל הידע והניסיון של שמואלי וצוותו באירוח והפקת אירועים. מקום מפגש חברתי, משוחרר, עם אווירה חמה, מוזיקה טובה ומטבח פתוח ועדכני

מסעדה קלארו

Claro  “ברור” בספרדית, המסעדה הראשונה מבית השף רן שמואלי, מהשפים הוותיקים והמוערכים בישראל, שכבר 25 שנים מנצח על מיזמים קולינריים חדשניים. מציגה תפריט מרתק וחווית אירוח בסטייל, מה שמכניס אותה לקטגוריית המסעדות בהן נחגוג יומולדת וכזו שכל אורח מחו”ל יתרשם ממנה. אם אתם חוגגים ערב רומנטי, אני מציעה לכם לנסות את הישיבה על הבר, שמאפשרת אכילה יותר נינוחה, באווירה יותר קלילה. המטבח הפתוח שבמרכז המסעדה מזמין לשבת סביבו ולצפות בטבחים העובדים,

המטבח של קלארו בגישת Farm to table שם דגש מיוחד על חומרי גלם עונתיים ממיטב התוצרת המקומית בלבד. התפריט כצפוי עשיר בירקות ופירות. גם שאר מרכיבי התפריט: בשר, דגים ושמן זית מבוססים על תוצרת ישראלית בלבד מתוך תפיסת עולם התומכת בתעשייה המקומית ואחריות לסביבה, בשילוב השראה מארצות אגן הים התיכון; ספרד, צרפת, איטליה, טורקיה, יוון, לבנון וישראל. המנות נדיבות והתמחור הגון.

קלארו מסעדה

מה לאכול? אז ככה: אל תוותרו על טורטליני שורט ריבס, קרם בצל, קציפת פרמזן ומרווה, אחת המנות המאוזנות בעיר, ובוודאי הטורטליני המדויק מכולם. דג ים נא, טבולה של פריקי, חמציץ, רימונים, יוגורט, סלסת עגבניות. תמנון על גריל פחמים, גרגירי חומוס, עגבניות שרי צלויות, רוטב צ’וריסו שחור. קלמרי צרוב, חסה ערבית בגריל, רוטב טרטר, פפריקה מעושנת. פילה בקר, שאלוט מזוגג, פירה, רוטב רימונים.

מה לשתות? ,קוקטייל בזיליקה מעולה ג’ין טנקירי, סירופ עונתי תוצרת הבית, בזיליקום סגול וירוק, מיץ לימון. קוקטייל לונה עם וודקה קטל וואן ציטרון, כוסברה טרייה, סירופ פסיפלורה, מיץ לימון, ג’ינג’ר אייל קוקטייל לונה עם כוסברה מסירופ אגסים שמכינים במקום. יין סירה שאטו גולן ישראל 2015 עבד מעולה עם הפילה בקר.

קלארו מסעדה

תפריט הקינוחים מוצלח אף הוא וקשה לי להמליץ לכם רק על מנה אחת מתוכו. שניים מאלו שאהבנו: מילפיי שכבות בצק עלים, קרם וניל, רוטב טופי וטראפל קינג סייז מוס שוקולד חלב, אגוזי לוז מקורמלים, קרם אנגלז.

קלארו  רחוב הארבעה 23, פינת רחוב דוד אלעזר 30, תל אביב. 03-6017777  קרדיט צלם קלארו: אפיק גבאי

מי אתה רן שמואלי: שף, יזם ואיש חזון חדשני ויצירתי, חלוץ אמיתי בענף הקולינריה בישראל,
שמואלי החל את דרכו הקולינרית בגיל 5 במטבח של סבתו האוסטרית. כבר בגיל צעיר הפך להיות השף המשפחתי שתופס את מקומה של אמו במטבח ומזמין את המשפחה והחברים לארוחות סביב שולחנות מעוצבים.  בשנת 1990 הקים שמואלי עם בת זוגו זהר את “קייטרינג שמואלי”, המתמחה בהפקת אירועים ופיתוח קונספטים קולינריים ייחודיים. השנה הם חוגגים 25 שנות עשייה בקייטרינג.