גרסה חדשה לקרוסאובר היוקרתי של DS

מותג הפרימיום הצרפתי DS מתחיל לשווק בימים אלו בישראל גרסה חדשה של DS7 קרוסבבק, רכב הקרוסאובר היוקרתי והמעוצב שהוא גם ספינת הדגל של החברה. הגרסה החדשה היא בעלת מנוע בנזין, ומצטרפת לגרסת הדיזל המשווקת בישראל בשנה האחרונה וזוכה להצלחה.

לגרסת הבנזין של DS7 קרוסבק ישנו מנוע 1.6 ליטר טורבו המספק 180 כ”ס. באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת בעלת 8 מהירויות מסוגלת גרסת הבנזין של DS7 קרוסבק להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 220 קמ”ש, כשנתון צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן הוא 16.9 ק”מ לליטר.

לישראל מגיעה גרסת הבנזין של D7 קרוסבק ברמת אבזור Preformence Line הכוללת מאפייני עיצוב ייחודיים בסגנון ספורטיבי כמו שבכה קדמית מושחרת ותגי Performance Line. בתא הנוסעים ישנו גימור אלקנטרה ללוח המכשירים ודיפוני הדלתות, כאשר המושבים הספורטיביים מרופדים גם הם באלקנטרה יוקרתית עם תפרים מסוגננים. מעבר לכך כוללת תא הנוסעים את המאפיינים הייחודיים של המוכנית, בהם מסך תצוגה צבעוני המשמש כלוח מחוונים, תאורת אווירה היקפית ומשתנה ושעון יוקרתי המתקפל חשמלית.

לקרוסבק רשימת אבזור מקיפה הכוללת גג שמש פנורמי חשמלי, פתיחה חשמלית  לתא לדלת תא המטען בהנפת רגל, מצלמה אחורית ומושבים מתכווננים חשמלית. חבילת הבטיחות של המכונית כוללת שלל מערכות עזר אקטיביות המאפשרות נהיגה חצי אוטונומית והתרעה אקטיבית על עירנןות הנהג.