סוזוקי ויטארה טורבו ספא גולף קיסריה

לקחנו את סוזוקי ויטארה טורבו לספא גולף קיסריה

מאת: מערכת מןסטרים

עלינו שוב על סוזוקי ויטארה טורבו ונסענו צפונה ביום אביב שימשי, מרחק של כחצי שעה מתל אביב, לספא גולף קיסריה שממוקם במתחם הגולף בקיסריה, מגרש הגולף הגדול והיוקרתי בישראל. אמנם סוזוקי ויטארה יכולה להיות בת לוויה אידאלית למשחקי גולף, המראה הספורטיבי והיוקרתי ישתלב היטב בנוף ובתא המטען יש המון מקום לכל המחבטים והציוד הנלווה, אך הפעם לא הגענו לשחק. הסיבה שהגענו למתחם הגולף בקיסריה היא כיוון שהוא הכולל גם מתחם ספא אקסקלוסיבי.

כמו בכל חודש אנחנו במןסטרים מחפשים להגיע אל המקומות הכי מפנקים ומיוחדים בהם אפשר ליהנות מחוויות שמרוממות אתה גוף והנפש. אחרי הביקור בספא היוקרתי של ריץ קרלטון נפתח לנו התיאבון לעוד חווית ספא, אבל הפעם באווירה ובמקום קצת שונה ומפתיע ועדין יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר.

סוזוקי ויטארה טורבו ספא גולף קיסריה

 

אתם בטח תוהים לעצמכם מה הקשר בין הספורט הלבן והאצילי לבין מתחם ספא מפנק, אבל ברגע שמגיעים למתחם הגולף בקיסריה החיבור בין השניים כבר נראה הרבה יותר טבעי והגיוני. כידוע, גולף הוא מענפי הספורט היותר יוקרתיים הקיימים בעולם, ובניגוד לרוב ענפי הספורט, הוא דורש דיוק, שקט נפשי ורוגע. מצד שני, רק מי שמשחק גולף יודע שהמשחק דורש ריכוז לאורך המשחק היכול להימשך זמן רב, ואין כמו להירגע אחרי משחק מאתגר עם חווית ספה כדי להרפות את השרירים והנפש.

סוזוקי ויטארה טורבו ספא גולף קיסריה

שקט נפשי ורוגע הם בדיוק מה ששרה עלינו כאשר הגענו לספא, עטינו עלינו את החלוקים המפנקים והתמקמנו בטרקלין ההמתנה עם המרפסת הצופה אל המרבדים הירוקים והרחבים של מגרש הגולף. ללא ספק, אחד מהנופים הייחודיים והמקסימים שניתן למצוא מבין מתחמי הספא בישראל. אחרי שנכנסו לאווירה עם מוזיקת רקע קלילה, שמש אביבית במרפסת וכוס יין ליד יכולנו לגשת לשלב הבא של הפינוק.

מתחם ספא גולף קיסריה כולל מספר חדרי טיפולים, אישיים או זוגיים, סאונה יבשה ורטובה וחמאם טורקי אותנטי. בין הטיפולים אותם ניתן לקבל בספא ישנם מגוון סוגי עיסוי, כולל עיסוי מיוחד לספורטאים העוסקים בגולף. כיוון שאנחנו באנו הפעם רק כדי להתפנק, בחרנו בעיסוי רקמות עמוק ומשחרר. כמעט שעה של ניתוק כללי ומגע מדויק שהייתה רק הכנה לחוויה האמיתית של קאסה בחמאם.

סוזוקי ויטארה טורבו ספא גולף קיסריה

מדובר בטיפול משלים בחמאם הלוהט של הספא, בוא משולבות טכניקות קרצוף ועיסוי לניקוי העור והמרצת מחזור הדם, יחד עם מים חמים וקרים לסרוגין. ממש כמו שהיו נהגים מאות שנים בחמאם טורקי קלאסי.  לאחר הטיפול האינטנסיבי יצאנו בתחושת רעננות ושחרור כללית של כל הגוף כפי שלא חווינו זמן רב. השתדלנו למשוך את החוויה עוד קצת עם עוד כוס יין לפני שקיעה על המרפסת הצופה למגרש הגולף. אולי בפעם הבא גם נשחק גולף, אבל מה שבטח שנגיע לשם עם סוזוקי ויטארה טורבו.

חוויות נוספות עם סוזוקי ויטארה:
סוזוקי ויטארה בחוויית פינוק במלון ריץ קרלטון
טיול לפארק רמות מנשה עם סוזוקי ויטארה
טיול סוף הקיץ עם סוזוקי ויטארה