מטבחי חוץ של קולמן

לבשל בחוץ בסטייל עם Coleman

מאת: סמדר שני  Smadar Shani

 Coleman מציעה מגוון מטבחי חוץ מודולריים בהתאמה אישית לגינה הביתית, בהתאם לתקציב והצרכים המשתנים.

הישראלים, בדומה לאמריקאים, אוהבים את ספורט המנגול. במדינה כמו שלנו, בה השמש זורחת רוב ימות השנה, אנו מחפשים כל הזדמנות לארוחות ברביקיו, והיום זו לא רק נחלת אלו שיש להם בית עם גינה.

גרילר ומטבחי חוץ של קולמן

 

רוב בנייני הדירות החדשים באים קומפלט עם מרפסת חיצונית או מה שנקרא בעגת הקבלנים: מרפסת שמש.לכן אין פלא שמטבחי חוץ הפכו להיות כה פופולאריים והמילה האחרונה בכל הקשור לארוחות גריל בסטייל.ואם מטבחי חוץ, אז למה לא בשיא הסטייל?לא עוד מינגול בצד על עמדה קטנה ולא פונקציונלית או שינוע מוצרים מהמטבח אל החוץ ללא הרף.

גרילר ומטבחי חוץ של קולמןמעכשיו אפשר לארח באופן הנוח והאידיאלי ביותר – במטבח שנמצא בלב הגינה או המרפסת, עם כל הגאדג’טים והאביזרים: גריל, כיור, מקרר, מקפיא, שיפוד מסתובב, מעשנה ועוד. המטבח הופך להיות חלק מההצגה, ויש לומר ההצגה עצמה, כמגמה שהולכת וצוברת תאוצה לנוחות, ניקיון ויוקרה.אם עד כה היו מטבחי החוץ נחלתם של העשירים בלבד ומחירם נע בין 50 ל-100 אלף ₪ ולעיתים אף יותר, כיום ניתן להשיג מטבחי חוץ במחירים נגישים של בין 10,500 ₪ ל- 12,500 ₪.

גרילר ומטבחי חוץ של קולמןחברת ניין מוצרי צריכה, היבואנית הבלעדית של המותג Coleman בישראל, מציעה מגוון מטבחי חוץ מודולריים בהתאמה אישית לגינה הביתית. מדובר בשלוש סדרות של מטבחי חוץ מעוצבים, רבולושן, גלקסי ופלטיניום, הכוללות משטח צלייה ענק, ארונות עם מדפים לאביזרים ולכלי הבישול. המטבחים מותאמים לגרילי הגז העוצמתיים של “קולמן”, בעלי 3 או 4 מבערים.מטבחי החוץ החדשים כוללים גם יחידת מקרר ויחידת כיור.יחידת המקרר הינה חיצונית על גלגלים לשינוע נוח עשויה מנירוסטה איכותית. המקרר כולל שלושה מדפים פנימיים הניתנים להתאמה ובעל תאורה פנימית.

גרילר ומטבחי חוץ של קולמן

יחידת הכיור הינה עמדת מטבח חיצוני העשויה נירוסטה איכותית על גלגלים לשינוע נוח, הכוללת משטח עבודה לצד הגריל, כיור עם ברז מעוצב והכנה לחיבור לצנרת. כמו כן, בעמדה שטח אחסון בעל מגירה עליונה וחלל אחסון עם 2 דלתות ומדף.היחידות המודולריות מעוצבות ועשויות מנירוסטה איכותית ובמידות פונקציונליות למשתמש.

יחידות הגרילים כוללות:

  • גריל גז עוצמתי
  • מבערים איכותיים עשויים נירוסטה אשר אוגרים את החום ונותנים פיזור חום אחיד על פני כל המשטח
  • משטח צלייה ענק
  • רשתות צלייה מנירוסטה/ברזל יצוק לצלייה איכותית וניקוי
  • מגש חימום (קומה שנייה) המשמש לבישול ירקות ושמירה על טריות או כמדף לחימום עליון
  • מגש לאיסוף שומנים המאפשר את ניקוי הגריל בקלות
  • ארונות עם מדף לאביזרים וכלי בישול

להשיג בחנויות המובחרות