חדש מאהבה אסנס אייג' קונטרול לעור פנים יפה וקורן

מוצר חדש של אהבה לעור פנים אחיד וקורן

מאת: סמדר שני Smadar Shani

חדש מבית “אהבה” Age Control Even Tone essence מי ריכוך ולחות עם תועלות אנטיאייג’ינג מכיל ריכוז פעיל של מרכיבים לריכוך ואיחוד גוון העור.

האסנס שומר על רכות העור ורמת לחות אופטימלית, לכן הוא שלב ראשון וחשוב בשגרת הטיפוח היומית. השימוש היומיומי באסנס מרכך את מרקם העור ומסייע בספיגת מוצרי הטיפוח הנמרחים מידית מעליו ובכך מעצים את האפקטיביות של מוצרי הטיפוח לטובת עור רווי, נינוח ואחיד במראה.

חדש מאהבה אסנס אייג' קונטרול לעור פנים יפה וקורן

אסנס לפנים הנו ריטואל טיפוח מוביל וחשוב ביותר ביותר שמקורו בקוריאה וביפן. במשך עשרות שנים, האסנס נחשב למוצר מבוקש בקרב נשים אסיאתיות אסיה. בשנים האחרונות, בעיקר עם התחזקות טרנד ה KBeauty בעולם, התקבע השימוש באסנס כשלב טיפוח פנים חיוני ולגיטימי גם בארה”ב ואירופה.

השימוש באסנס מוסיף למעשה עוד שלב של לחות ורכות לעור, והוא ממוקם כמוצר הטיפוח הראשון לאחר ניקוי העור. רציונל הטיפוח עליו מבוסס האסנס הוא שיותר טבעי ואפקטיבי למרוח את מוצרי הטיפוח על עור לח ולא על עור יבש. כשעור לח, רווי ורך הוא  קולט ומספיג באופן יעיל יותר את המרכיבים הפעילים הנמצאים במוצרי הטיפוח הנמרחים מעליו – סרום, קרם מסכה וכדומה.

אופן השימוש: על מנת ליהנות מכל יתרונות האסנס, מומלץ לטפטף כמה טיפות לתוך כפות הידיים ולעסות ישירות על פנים וצוואר נקיים. יש להמשיך ולמרוח את שאר מוצרי הטיפוח מייד לאחר מכן כל עוד העור לח עם נוכחות האסנס.מומלץ לשימוש בבוקר ובערב, לאחר שלב ניקוי העור.

מחיר: 199 ₪, לתכולת: 100 מ”ל.

להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

אודות AHAVA:AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח. חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת למעלה מ-30 שנים על חקר המינרלים, רשמה למעלה מ-15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים אודות תרומתם המובהקת של מינרלים מים המלח לטיפוח העור.האיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת של מוצריה הקנו ל-AHAVA שם עולמי. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ-40 מדינות ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט.