מלון סול בוטיק תל אביב

סול – מלון בוטיק עם נשמה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

חופשה בקריביים זה החלום. גם קפיצה לברלין או אמסטרדם תעשה את העבודה. ואם ממש אין ברירה, נסתפק בצימר בצפון או סוף שבוע באילת. בכל זאת, למה שווה לצאת ללילה במלון שנמצא, במרחק נסיעה מהבית?

תתפלאו, יש סיבות טובות לחופשה מקומית, או בשמה היותר קליט, stacation, שילוב של stay ו-vacation.  אז מה הופך חופשה מקומית ל-stacation חלומי? אלוהים, כרגיל, נמצא בפרטים הקטנים. תבחרו מלון בוטיק, משהו חמים ומיוחד ששונה ממה שיש לכם ביומיום. מלונות גדולים זה נחמד, אבל יש משהו במקומות האינטימיים שנותן תחושה מחבקת ומוקפדת, מה שיותר מתאים לגיחה של לילה אחד.

מלון סול מלון בוטיק בתל אביב

בשנים האחרונות היצע מלונות הבוטיק רק הולך וגדל, ויש מגוון אדיר של סגנונות. אחד מהם שנפתח לאחרונה הוא מלון סול. מלון בוטיק מסוג אחר, שיקי אבל לא מוחצן ודוגמא מצוינת לאיך נופשים בסטייל. במיקום מרכזי לחלוטין רחוב טשרניחובסקי 17, מרחק הליכה קלילה משינקין, קינג ג’ורג’ ואלנבי, לא פאר של 200 חדרים, אלא שקט עדין וחברותי-אך-מדויק בלב העיר. זה המקום אליו הולכים לנוח כמו שצריך. להתרחק מהמציאות ליום או יומיים, להשאיר את העולם מאחור ולהתנתק מהכל.

מלון סול בוטיק תל אביב

לא תמצאו כאן ספא מפונפן או בריכה, וזה חלק מהקסם. זה הבית שלכם, ללילה אחד, מקום שמזמין אתכם להסתלבט במידה ובכל זאת לצאת ולגלות מחדש את תל אביב. מלון סול משתלב היטב בנוף האורבני של תל אביב: חברותי, טרנדי נונשלנטי ועם זאת מוקפד ואינטימי. למרות שהמלון חדש זה מרגיש כאילו היה שם מעולם וזה חלק מהקסם שלו. קומת הכניסה למלון סול היא מסעדת ברווזי הסנדוויצ’יה המדוברת בניצוחו של רז רהב. בעברו השני של החלל יש פינת ישיבה עם ספת וינטג’ ופיצ’פקס מקסימים, הכניסה למלון לא מזכירה במאום “לובי” של בית מלון טיפוסי, כולל עמדת הקבלה שמוצנעת בחלק הפנימי של החלל ואם זה לא מספיק מקורי, מסתבר שמלון סול מציע תפריט משחקי קופסא וקלפים אותו ניתן להזמין דרך הקבלה.

מלון סול בוטיק תל אביב

והחדרים הם ההפך המוחלט – עיצוב אורבני מינימליסטי ומוקפד שעדיין מצליח להיות מזמין ועוטף מתכת ובטון משתלבים באופן מושלם עם ריהוט מעודכן. כל החדרים מאובזרים ומפנקים כולל טלוויזיות חכמות עם תכנים של נטפליקס ואחרים כלולים במחיר החדר. כולל מכונת נספרסו חדישה ומבחר קפסולות בטעמים שונים, כי בסול שמים דגש על הפרטים. המקלחות מרווחות ומזמינות, עם כלים סנטירים חדישים ובוהקים. במלון סול לא תקבלו דוגמיות של סבון/שמפו/קונדישנר, אלא בקבוקים בגודל יפה מעוצבים ומושקעים המיוצרים באופן בלעדי למלון. במלון 34 חדרים בגדלים שונים ולצרכים שונים כולם עם מיטות מפנקות החל מחדרים קומפקטיים המתאימים לשהות קצרה עד חדרים עם מרפסת ופטיו. במחיר החדר כלולה ארוחת בוקר מעולה וייחודית לסול אותה מגישים במסעדת ברווזי, סנדוויצ’יה אורבנית גורמה. בערב יצאנו למתחם שרונה והעברנו ערב מקסים עם אוכל מעולה במסעדת קלארו שממוקמת במבנה טמפלרי משוחזר.

טיפ למבקרים במלון, המלון יושב ברחוב טשרניחובסקי, מספיק צדדי בשביל לתת לכם שקט, ומספיק מרכזי בשביל להגיע לכל מקום ברגל ואם מדברים על לשוטט, עוד עצה – אל תייצרו לעצמכם לו”ז מטכ”לי. אתם לא לחוצים להספיק לשלושה מוזיאונים, חמישה שווקים ושני אתרי מורשת לאומית. זכרו, אתם לא בעיר זרה ורחוקה, ותמיד תוכלו לחזור אם לא תספיקו. הרבה יותר כיף להיות ספונטניים, לחקור את הרחובות הקטנים ולגלות בהם ברים קטנים, חנויות בוטיק שלא חלמתם שקיימות, או דוכן קפה עם מאפים אלוהיים שמוכר רק לדיירי השכונה. אם אתם מהסוג שלא ממש יודע לשוטט לבד, הזכרנו כבר מקודם את האופציה של סיור מאורגן בעיר. אבל זה לא חייב להיות סתם סיור. הרבה ערים בארץ ובחו”ל מציעות סיורים עם נושאים: סיור גרפיטי, סיור בעקבות פרשיות מסתוריות, סיורים קולינריים וסיורי ברים. זו ההזדמנות לחוות את העיר שלכם מנקודת מבט לא קונבנציונלית.