סוזוקי ויטארה טורבו גן הלאומי בקיסריה מסעדת ארסטו

נסענו עם סוזוקי ויטארה טורבו לגן הלאומי בקיסריה

מסע החוויות שלנו עם סוזוקי ויטארה טורבו הוביל אותנו בחודש שעבר אל מתחם הספא היוקרתי והמפנק במועדון הגולף בקיסריה. הספא הוא רק חלק מהאטרקציות והחוויות אותן ניתן למצוא בקיסריה. אם כבר הגענו עד הלום עם רכב כה אטרקטיבי כמו ויטארה טורבו, אי אפשר שלא לנסוע מרחק 5 דקות בלבד על הגן הלאומי בקיסריה – אחד מאתרי העתיקות היפים והמרשימים ביותר בישראל.

הגן הלאומי קיסריה שוכן על שפת הים וכולל בתוכו את נמל קיסריה והעיר העתיקה של קיסריה אשר הוקמו על ידי הורדוס, ושימשו במשך שנים ארוכות מערי הנמל החשובות עבור רומים בארץ ישראל. תהפוכות רבות עברו על קיסריה העתיקה במשך מאות שנים, מהתקופה הרומית, דרך התקופה הביזנטית ועד לתקופת הצלבנים. כל תקופה השאירה את חותמה ועדין כל הסודות ההיסטוריים של קיסריה טרם התגלו במלואם.

סוזוקי ויטארה טורבו גן הלאומי בקיסריה מסעדת ארסטו

כיום הגן הלאומי מציע בעלות כניסה סמלית (14 ₪ לאדם), אפשרות לטייל בשטח הנמל ההיסטורי בין מבנים משומרים ועתיקות שונות על טייל מרהיבה הצופה לים, כשמסביבה גלריות אמנים ושפע מסעדות ובתי קפה. החננו את סוזוקי ויטארה טורבו בחניית הגן הלאומי ונכנסנו בשעריו העתיקים להתרשם מנפלאות ההיסטוריה שזרחו תחת שמש אחר הצהריים.

ניתן להעביר שעות בטיול והתרשמות מהעתיקות והאווירה הייחודית של נמל קיסריה, אבל הבטן החלה להציק לנו, ואוויר הים פתח עבורנו את התאבון. בין מגוון המסעדות ובתי הקפה המצויים במתחם הגן הלאומי, שבתה את תשומת ליבנו מסעדת ארסטו, השוכנת ומשקיפה אל אחד מאתרי העתיקות המרשימים המצויים במתחם הגן הלאומי, ונמצא בשחזור בימים אלו. מסעדת ארסטו היא מסעדה ים תיכונית חלבית עם נגיעות איטלקיות, או רומיות כפי שמתבקש להגדיר לאור מיקומה בין עתיקות קיסריה.

המסעדה שייכת למשפחה אשר הקימה את מסעדת הצלבנים המפורסמת השוכנת גם היא בנמל קיסריה, אך כאן מדובר על מסעדה כשרה הנותנת דגש על דגים טריים במגוון ואריאציות מעניינות היוצאות תחת ידה של השפית חלי בן נעים.

סוזוקי ויטארה טורבו גן הלאומי בקיסריה מסעדת ארסטו

טוויסט מעניין שכזה מצאנו למשל במנה של עלי סיגר פריכים שהחביאו בתוכם בשר לוקוס פיקנטי ונימוח שיצר ניגודים מעניינים בפה, או למשל בניוקי תפוחי אדמה מטוגן שהוגש במנה העיקרית לצד סלמון אפוי. התרשמנו גם ממנת הארנצ’יני המפתיעה – כדורי ריזוטו ממולאי גבינה – כמו גם מהפיצות בעלות התוספות המעניינות והקלצונה הנאפים כולם בטאבון מסורתי מול עיני הסועדים. גם יתר מנות הדגים במסעדה היו טריות ועשויות היטב. שילוב נהדר עם כוס בירה צוננת והאווירה הנינוחה שמשרה הנוף העתיק ובריזת אחר הצהריים מן הים.
סוזוקי ויטארה טורבו גן הלאומי בקיסריה מסעדת ארסטו



לקראת ערב חזרנו אל סוזוקי ויטארה טורבו אשר חיכתה לנו בחניה, מרהיבה ביופיה ובולטת מעל כל הרכבים שחנו לצידה, היינו שבעים ונינוחים לאחר יום מהנה וזה היה עיתוי מצויין להתמקד במה  שהויטארה החדשה שכה חיכינו לה, מציעה מעבר לעיצוב נאה וייחודי. מלבד הצבעים החדשים, הויטרה התחדשה בגריל קדמי חדש עם פסי כרום לאורך, גם הפגוש הקידמי התחדש בבתי נורות ערפל חדשים .בגזרת הפינוקים והשידרוגים, הויטארה מציעה במרכז הדשבורד שעון זמן אנלוגי, פרט חביב למדי. בכל דגמי ויטארה מותקן מסך מגע ברור וגדול במיוחד בגודל 10.2 אינץ’. פונקציה ייחודית היא מערכתWAC & TALK   המאפשרת הפעלה קולית של חיוג סלולארי, בחירת תחנות רדיו או נגן מוסיקה, הוראות ניווט, שירות לקוחות ושאר יכולות דיגיטליות. המערכת מתפקדת מצוין, שימושית ומשדרגת את רמת הבטיחות על הסיפון בנוסף לשבע כריות אוויר. המושבים מרופדי הזמש נוחים למדי ותנוחת הישיבה טובה,עם אפשרות לכוונון גובה המושבים הקדמיים.

בפעם הבאה שתרצו לבלות אחר הצהרים רומנטי או לספוג אווירת חו”ל בנופך היסטורי עם חוויה קולינרית תואמת, הגן הלאומי קיסריה ומסעדת ארסטו מחכים לכם. וגם סוזוקי ויטארה טורבו.

מסעדת ארסטו  – נמל קיסריה