עיסוי בספא הורייזן במלון שרתון תל אביב

מסז’ מפנק בספא הורייזן

מאת: סמדר שני Smadar Shani

אותו סיפור בכל שנה: יום ההולדת של בן/בת הזוג מגיע. ונתקעתם? בושם? תכשיט? שעון? לא נמאס? הפעם סגרנו לכם את הפינה עם יום ספא רומנטי ומרגיע בתל אביב. תודו לנו אחר כך.

עיסוי בספא הורייזן במלון שרתון תל אביב

הדבר הראשון ששמים לב אליו כשנכנסים לספא Horizon הוא אווירת ים המלח שמציפה את המקום. מה יכול להיות יותר נוח מלקפוץ למקום הנמוך ביותר בעולם בלי לצאת מגוש דן? האדריכל האיטלקי מרקו סברה יצר כאן סביבה מנותקת מהעולם העמוס שבחוץ באמצעות קירות תכלכלים, ריהוט עץ ואלמנטים של אבן. רק להיכנס למסדרון הוריד מאתנו בערך חצי קילו של מתח. התבקשנו לבחור מתפריט העיסויים הכולל עיסוי שוודי, יפני, לומי לומי (שבניגוד למה שחשבנו אינו שם של מנה מוצלחת במסעדה אסייתית), איורוודה, אבנים חמות, רפלקסולוגיה וטווינא. אני בחרתי בשוודי הקלאסי והגבר  שלי הלך על שיאצו יפני, הנעשה בלבוש מלא. ועוד משהו שכדאי לדעת – יש גם עיסויי הריון, שזה בונוס אדיר למי שמתהדרת בסחיבת משקולת אנושית קטנה וזקוקה לקצת נחת ומנוחה.

עיסוי בספא הורייזן במלון שרתון תל אביב

יש 13 חדרי טיפולים, חלקם מתאימים לטיפול זוגי ומתהדרים גם בג’קוזי כדי להשלים את החוויה. והעיסוי עצמו? אחד מהמצויינים שחוויתי. נשכבתי על המיטה וברגע שידי המעסה נגעו בי, נעלמתי. נדדתי למין יקום מקביל בו אין טבלאות אקסל, אין דדליינים, אין דוחות חניה ואין 71 מטלות על הראש שדחוף לסיים עוד אתמול. פשוט שקעתי. החדר היה ממוזג בדיוק במידה הנכונה, המגבות חמימות ומזמינות, האורות מעומעמים… המטפלים והמטפלות מאוד קשובים לבקשות, למרות שלא היה בכלל צורך. הם מקצועיים ברמה שלא הצריכה ממני לבקש כלום – הם ידעו בדיוק מה למעוך.

עיסוי בספא הורייזן במלון שרתון תל אביב

50 דקות אחרי שנכנסנו, הגחנו מהחדרים עם חיוך ענק מרוח על הפנים ועצרנו להתאוששות בטרקלין המנוחה שם התכבדנו בשתייה חמה ועוגיות. משם נדדנו לסאונה – קודם רטובה, אחר כך יבשה, ולסיום סאונת אדי מלח מינרלי. ואיך אפשר לשכוח את ה”שוס” הגדול – חדר בוץ מינרלי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ים המלח בתל אביב, כבר אמרנו? מהסאונה דילגתי לטיפול גוף המשלב ממיטב מוצרי הטיפוח של AHAVA קיבלתי טיפול פילינג ממריץ וחבישת בוץ טבעי שעשה לי עור רך וענוג. לחובבי הז’אנר מוצעים גם טיפולי פנים מושקעים, בכיכוב מוצרי דרמלוג’יקה האיכותיים.

עיסוי בספא הורייזן במלון שרתון תל אביב

מי שרוצה מוזמן לשלב בבילוי גם ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה (הגשה עצמית) וכניסה לבריכת המלון (בתוספת תשלום). ובגלל שבתל אביב עסקינן, שווה לדעת שכאורחי הספא אתם גם זכאים ל-25% הנחה בחניון המלון. אני חייבת לציין שמבחינת תמורה לכסף, זה אחד הדילים המשתלמים שמצאתי, והנוף של חופי תל אביב שנפרשים אל מול העין פשוט עושה את שלו. בילינו כמעט ארבע שעות באופוריה מנותקת מהעולם שבחוץ. החור בכיס לא היה רציני: בין 350-500₪ לעיסוי, בין 350-650₪ לטיפולי גוף, ויש גם חבילות ממש משתלמות שכוללות עוד כמה פינוקים. את השמות שמאחורי הפרויקט המבורך הזה אתם בטח מכירים: אשת העסקים נעמי הורביץ, בן זוגה חיים הורביץ ואיש העסקים האני סואלחי. אותם אנשים שעומדים מאחורי המסעדה התאילנדית ניטן תאי הם אלה שמביאים את בשורת ים המלח למרכז הארץ.

למען האמת, לא חייבים לחכות ליום ההולדת של בן/בת הזוג (או כל מאורע אחר) כדי להתפנק בעיסוי, סאונה וטיפולי פנים וגוף שונים ומשונים. מותר לנו גם לצאת מדי פעם מהשגרה ולהתרגע.

ספא הורייזן מלון שרתון, הירקון 115, תל אביב, טלפון להזמנות 03-5757977 שעות פתיחה: א’-ה’ בין השעות: 09:00-21:00 שישי – 09:00-21:00  שבת 10.00-21.00