צבע השיער החדש קולסטון פרפקט ME+ מבית וולה פרופשיונלס

צבע השיער חדש קולסטון פרפקט ME+ מבית וולה פרופשיונלס

מאת: סמדר שני Smadar Shani

 וולה פרופשיונלס משיקה את קולסטון פרפקט ME+ צבע מהפכני עם טכנולוגיה חדשנית KOLESTON PERFECT ME+מטפח את השיער ואינו מכיל PPD PTD ובכך מפחית משמעותית את הסיכוי לפתח אלרגיה

צבע השיער החדש קולסטון פרפקט ME+ מבית וולה פרופשיונלס

הצבע החדש קולסטון פרפקט מי פלוס  מבית וולה פרופשיונלס שפותח אחרי למעלה מ-7 שנות מחקר מציע פריצת דרך בתחום צבעי השיער! צבע איכותי המציע את האיזון המושלם בין האורכים לקצוות, שומר על השערה, אינו מכיל את החומרים PPD ו- PTD ובכך מפחית פי 60 את הסיכון לפתח אלרגיה.לאורה סימפסון מנהלת חטיבת הטיפוח של חברת קוטי מצהירה שזו הפעם הראשונה שהטכנולוגיה מצליחה לפצח את הנוסחה הקלאסית שהייתה נהוגה עד כה לצבעי השיער ובכך למעשה מציגה לשוק צבע שיער מהפכני, המטפח את השיער, צבמקום להזיק לו כפי שקורה היום עם רוב צבעי השיער ואף מצליח להפחית פי 60 אחוז את האפשרות לפתח אלרגיה”, .

 צבע השיער החדש קולסטון פרפקט ME+ מבית וולה פרופשיונלס

טכנולוגיית האיזון Pure Balance Challenge היא תוצאה של 7 שנות מחקר בתחום הצבע לשיער, מעל ל –  3000 פורמולות שנוסו ויותר מ- 20 פטנטים רשומים המעניקים לצבע איזון מושלם בין הגוון בשורשים לבין הגוון בקצוות.  בנוסף לכל תכונותיו המופלאות , הצבע מבית וולה פרופשיונלס מאפשר להשיג את הגוון הרצוי ולכסות בהצלחה רבה שיער לבן תוך שמירה וטיפוח של  השערה.

ניתן להשיג במספרות המובילות

wellaProfessionalsIsrael פייסבוק, wellapro_il אינסטגרם