מזוודה איכותית רוןקאטו RONCATO איטלקי

מדריך מזוודות

מאת: רותם אלתר

הגיע הזמן להיפרד מהמזוודה שקיבלתם בירושה מהדודה

מזוודות עברו דרך ארוכה והיום מגיעות במגוון רחב של דגמים, צבעים ועיצובים שיכולים להתאים לכל צורך שתוכלו להעלות על דעתכם. אז מה כדאי? קשיחה או רכה? גדולה או מינימליסטית? אנחנו נעזור לכם לעשות סדר במזוודות, ועל הדרך ניתן כמה טיפים איך לארוז נכון!

מזוודה איטלקית רון קאטו איכותית

מה יותר מתבקש מלעשות זאת על מותג מזוודות ותיקים האיטלקי הנחשק www.roncato.co.il שעשה עלייה לישראל  שידוע בזכות מזוודות עמידות ואיכותיות עם שיק איטלקי.

משקל המזוודה הוא סוגיה שמטרידה לא מעט נוסעים לחו”ל. אתם אולי תופתעו לגלות שזה די תלוי במטרת הנסיעה. נסיעות עבודה קצרות לרוב לא דורשות קיבולת מרובה ולא כוללות מסעי קניות מוגזמים. למטרה כזו, אין יותר מדי משמעות למשקל המזוודה שתבחרו, ולכן אתם יכולים ללכת על האופציות היותר הכבדות בלב שקט. עוד כמה גרמים לא ישנו יותר מדי. בנסיעות ארוכות יש משמעות רבה יותר למשקל, בגלל כמות הבגדים והציוד שתצטרכו לקחת, ואולי גם הכמות הנוספת אתה תחזרו – תלוי עד כמה אתם נוטים לרכוש כשאתם בדרכים.

ארזת לבד

דברים שמשפיעים על חוויית האריזה והנסיעה שלכם? מזוודה עם חלוקה פנימית יכולה לשפר משמעותית את רמת הסדר במזוודה, ולהקל על מציאת הפריטים גם אחרי טלטלות בבטן המטוס והשפעות. הג’ט לג. עוד שיפור מהותי לסדר וארגון במזוודה תוכלו להשיג הודות לתיקים נרכסים קטנים. חלקו את הבגדים – הלבשה תחתונה לחוד, מכנסיים לחוד, וכו’. הרבה יותר קל למצוא משהו כשיש לו מקום מוגדר. תאים חיצוניים במזוודות יעילים במיוחד לשמירת חפצים שתצטרכו בהישג ידכם לאחר הנחיתה – מסמכים חשובים, כתובות, שנאי חשמל, פנקס ועט, ועוד. זה נכון שכשיש טלפון חכם, נראה שלא באמת צריך את הדברים האחרים, אבל תמיד כדאי שיהיה לכם גיבוי קשיח. כדי להבטיח שאף אחד לא יחטט בחפצים שלכם, כדאי להשקיע במנעול למזוודה. ישנן מזוודות שמגיעות עם מנעול מובנה העומד בדרישות ה TSA, אבל כמובן שאפשר גם לרכוש מנעול נפרד. מנעול קומבינציה עדיף על מנעול עם מפתח, כיוון שהוא קשה יותר לפריצה, ולא תצטרכו לדאוג שתאבדו את המפתח. עם המזוודה המושלמת, אתם לגמרי מוכנים לנסיעה הבאה שלכם לחו”ל.

מזוודה רון קאטו איטלקית עמידה

 

חיסכון במקום ומשקל: קחו בחשבון קוד לבוש לנסיעות עסקים, ושקלו את האפשרות של כביסה במלון שתצמצם את כמות הבגדים שתצטרכו לקחת אתכם. כך תחסכו במקום ובמשקל. קשיחה או רכה? למזוודות קשיחות יש יתרון בהגנה על החפצים שלכם. זה רלוונטי במיוחד לנוסעים עם מטען שעלול להיפגם מטלטלות וחבטות, שהן כידוע מנת חלקן של כל המזוודות העוברות תחת ידם של הסבלים וזעזועי בטן המטוס. כאשר המטען הוא ברובו בגדים, אין שום מניעה מבחירה במזוודות רכות, שלרוב נוטות להיות קלות יותר.

מזוודה רון קאטו עמידה איטלקית

אמצעי הגנה: גם למזוודות הרכות של www.roncato.co.il  יש הגנה מקסימלית, למשל ריפוד הדפנות, חיזוקי פינות וגב קשיח חלקית. טיפ לאורזים: הניחו את הפריטים העדינים יותר במרכז המזוודה, מוקפים בבגדים. כך תעדנו את הטלטלות והחבטות ותגנו עליהם מנזקים מיותרים. עוד נקודה להתחבטות היא האם לרכוש טרולי או מזוודה בגודל מלא. לכל אחד יש את היתרונות שלו, כמובן, אז תחשבו מהם הצרכים שלכם. האם מספיקים לכם מעט פריטים שיכולים להיכנס בטרולי או שעליכם לשאת כבודה רצינית? לטרולי יש יתרון משמעותי על מזוודה בגודל מלא, בכך שניתן להעלות אותו לתא הנוסעים ובכך לחסוך את שלב ההמתנה המעיק ליד המסוע. מזוודות רבות היום מציעות גם אופציית הרחבה, כך שניתן למלא אותן אף יותר. זהירות! אל תתפתו לדחוס עוד ועוד. הנפח גדל, אבל גם המשקל… טיפ לאורזים: שקיות אריזה חכמות יכולות לצמצם את הנפח שתופסים הבגדים במזוודה, ולהרוויח לכם לא מעט מקום יקר. אתם תופתעו לגלות כמה יכול להיכנס בנוחות לטרולי ממוצע.

ארזת לבד