שטיחון אמבטיה ורדינון

שטיחון אמבטיה לעיצוב חדר האמבטיה

קרדיט : מומחי ורדינון

האם אתם מרגישים כי חדר האמבטיה בביתכם זקוק לשינוי ולעיצוב מחדש? מעוניינים לרכוש שטיחון מעוצב ונוח לאמבטיה אך לא יודעים כיצד לבחור נכון את השטיח לחדר הרחצה? ובכן, יש מגוון עצום של שטיחונים המיועדים לחדרי אמבטיה, לעיתים די בהחלפת השטיחון באמבטיה כדי לשנות את העיצוב בחדר הרחצה ואין צורך להיכנס להוצאות גבוהות ולהפוך את הבית לאתר בנייה כדי להשיג את השינוי הרצוי.

סוגי שטיחונים המתאימים לחדרי אמבטיה

הגודל הנפוץ של השטיחונים לחדרי אמבטיה הוא 50X80 ס”מ, השטיחונים איכותיים מיוצרים מ-100% כותנה, יש גם שטיחונים איכותיים בעיצובים מרהיבים מבד המשמש לייצור מגבות, כמו השטיחונים שניתן למצוא בחדרי הרחצה במלונות השונים בארץ וברחבי העולם. אם חדר האמבטיה מוצף במים לאחר המקלחות של בני המשפחה חשוב לבחור שטיח בעל כושר ספיגה גבוה.

השטיחונים לאמבטיה הנפוצים, האיכותיים והמומלצים ביותר אותם אפשר להזמין ברשת המובילה לפריטים לעיצוב הבית הם:

  • שטיחון מגבת – השטיחון מיוצר מבד איכותי ועמיד כמו של מגבות נעימות ורכות למגע. אפשר לכבס את שטיחוני המגבת בכל מכונת כביסה, המגבת נעימה לכפות הרגליים, סופגת היטב מים ואינה משאירה סימנים על רצפת חדר המקלחת.
  • שטיחון לאמבט גוד וייבס – אם אתם רוצים לשנות את עיצוב חדר האמבטיה בלי להשקיע הרבה כסף כדאי לכם להזמין שטיחון לאמבטיה מדגם גוד וייבס. השטיחון מגיע במידות סטנדרטיות של 50X80 ס”מ ועשוי מכותנה איכותית 100%. בד הכותנה מבטיח מגע נעים לכפות הרגליים, השטיחון מגיע בשני עיצובים מקוריים עם שילובי צבעים יפים התורמים לעיצוב יוקרתי של חדר האמבטיה בביתכם.
  • שטיחון אמבטיה אובלי – אם אתם מעדיפים שטיחון מעוגל כדאי לכם לבחור שטיחון אובלי לחדר האמבטיה. השטיחים מגיעים במידות 50X80 ס”מ בצורה אבולית, ישנם ארבעה צבעים – אפור, ירוק בהיר, ורוד כהה וצהוב בהיר. השטיחון מגיע בגימור יוקרתי עם פס מעובה, נעים לעמוד עליו וקל לכבס אותו.
  • שטיחון אמבט שלי – שטיחון לאמבטיה מכותנה 100% במידות רגילות של 50X80 ס”מ, זהו שטיחון בצורה אובלית המתאים לחדרי אמבטיה קטנים או גדולים, ישנם חמישה צבעים לבחירה (לבן, כחול, סגול, ורוד, מוקה). השטיחון רך ושעיר, כולם אוהבים לעמוד ולדרוך על השטיחון הנעים, והוא גם מבודד היטב את הקור מרצפת חדר הרחצה.

שטיחון איכותי הניתן לכיבוס

הכלל המנחה לבחירת שטיחון אמבטיה מעוצב הוא לבדוק האם ניתן לכבסו במכונת כביסה או ביד, כמו כן עליכם להתייחס לאיכות המוצר, לרכות שלו, לחומרים ממנו הוא מיוצר ולגודל השטיח. באופן כללי, לרוב חדרי האמבטיה מתאים שטיחון בגדול סטנדרטי של 50X80 ס”מ, אם האמבטיה גדולה אפשר לפזר מספר שטיחונים וליהנות מעיצוב אלגנטי וייחודי.

את השטיחון לאמבטיה עליכם לבחור בהתאם לעיצוב הקיים בחדר הרחצה, יש מגוון צבעים של שטיחוני אמבטיה, ועדיף לרכוש שטיחון מגבת או מכותנה ולא שטיחונים סינטטיים מאחר והם פחות נעימים ולא תמיד ניתן לכבסם.