קורס צילום למתחילים בכל הארץ

 קורס צילום למתחילים בכל הארץ בסטודיו גברא

קורס צילום למתחילים בכל הארץ

סטודיו גברא הוא אחד מבתי הספר הוותיקים והמובילים בישראל ללימודי צילום. הסטודיו הוקם בשנות ה-60 על ידי גבריאל מנדיל, צלם ומחנך ואחד ממייסדי תחום הצילום המסחרי בארץ. מתוך שאיפה להפיץ את האהבה למקצוע הצילום, יחד עם הידע הרב והמקצועיות שברשותו, הקים מנדיל את הסטודיו שמאז הכשיר כבר דורות רבים של צלמים.

אם גם אתם חולמים להיות צלמים אז קורס צילום למתחילים של סטודיו גברא הוא המקום בשבילכם. אצלנו תוכלו ללמוד כל מה שצריך כדי לפצוח בקריירה מצליחה בתחום.

קורס צילום למתחילים – יסודות

בקורס המקיף והמקצועי של יסודות הצילום תקבלו את כל הכלים להבין את המושגים הבסיסיים בעולם הצילום. כמובן שתלמדו להשתמש במצלמה הדיגיטלית ולשלוט בתוצאות בצורה מושלמת. הנושאים הנלמדים בקורס הם שילוב ייחודי של רכישת ידע תיאורטי וטכני כגון הפעלת המצלמה הדיגיטלית, חשיפה, שימוש בעומק שדה או תנועה בצילום יחד עם הקניית מיומנויות אומנותיות לפיתוח השפה הצילומית באמצעות אור, צבע וקומפוזיציה וכן, פיתוח יכולת הביטוי האישית דרך צילום.

קורס צילום למתחילים מתאים לכל מי שרוצה ללמוד צילום, ללא צורך בניסיון קודם. בין אם אתם רוצים לשפר את יכולותיכם כצלמים חובבים ובין אם אתם מעוניינים להיות צלמים מקצועיים, כאן תקבלו את כל מה שדרוש לכם לשם כך. במהלך 12 המפגשים של הקורס תרכשו גם ידע תיאורטי וגם ידע מעשי על ידי תרגול בתנאי חוץ שונים וכן ביום ובלילה. כל מה שאתם צריכים להביא עמכם לקורס הם מצלמה דיגיטלית וחצובה למצלמה. הקורס מהווה בסיס להמשך הלימודים המקצועיים בסטודיו, כולל קורסים מתקדמים יותר.

צוות המרצים

קורס צילום למתחילים מועבר על ידי מיטב המרצים שלנו בסטודיו גברא. כל המרצים שלנו הם צלמים מקצועיים ומצליחים בעלי שם בעולם הצילום. הצלמים המלמדים אצלנו אינם רק מורים ואנשי אקדמיה. כל אחד מהם מחזיק קריירה מצליחה בתחומי הצילום השונים – צילום אומנותי, צילום מסחרי, צילומי לייף סטייל, צילום אופנה, צילום פורטרטים, צילום נוף, צילום טבע דומם ועוד.

כל המרצים הם צלמים מקצועיים ומנוסים המכירים את עולם הצילום לבוריו, הם מעודכנים בכל המגמות המשתנות של עולם הצילום ומכירים באופן אישי את הדרך שיש לעבור על מנת להפוך לצלם מקצועי ומצליח.

הסטודנטים הלומדים בקורס צילום למתחילים זוכים לקבל ליווי אישי מהמרצים במהלך הקורס, זאת במטרה לסייע לכל אחד ואחת מהסטודנטים לפתח את הקול והאמירה האישית שלהם דרך הצילום. ההשתתפות שלכם בקורס הצילום למתחילים היא קרש הקפיצה הטוב ביותר שתוכלו לבקש בכדי להיכנס לעולם הצילום.

שלוחות בכל הארץ

סטודיו גברא נחשב לבית הספר המוביל לצילום בישראל, אפשר ללמוד קורסים שונים ולהשתתף במגוון רחב של סדנאות בנושאי צילום בשלוחות השונות של בית הספר. יש שלוחות בכל הארץ, בין היתר תל אביב, ירושלים, חיפה, הכפר הירוק, מודיעין וראשון לציון.

קורס צילום למתחילים או למתקדמים כדאי ללמוד רק בסטודיו גברא, למידע נוסף ולהרשמה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם יועץ הלימודים של בית הספר לצילום.