Strolz חנות ציוד ואופנת סקי

ציוד סקי הכי בסטייל

מאת: סמדר שני Smadar Shani

Strolz חנות ציוד ואופנת סקי שנמצאת בעיירת הסקי LECH באוסטריה, תגרום לכם לשכוח את כל מה שחוויתם עד כה

בעיירה לך LECH באזור ארלברג באוסטריה יש לא מעט חנוית שמציעות ציוד ואופנת סקי, אבל Strolz מתבלטת מעל כולן.מדובר בקומפלקס ענק, מודרני וסופר יוקרתי בן 4 קומות שמעוצב בקפידה, ממוקם במרכז העיירה הקטנטונת,על הרחוב הראשי, בדרך למעלית המרכזית ממנה יוצאים לגלוש לכל הכיוונים.

Strolz חנות ציוד ואופנת סקי באוסטריה

כבר בכניסה ל Strolz  אתה מבחין בהשקעה ובהקפדה על כל פרט. התקרה גבוהה ואלמנטים עיצוביים מעטרים את החלל המרשים.שלוש מעליות מלוטשות ומרווחות מסייעות לגולשים לנוע בקלות ובנוחיות בין 4 הקומות המחולקות לאזורים. תדמיינו גן עדן לציוד ואופנת סקי מהסוג שיגרום לכם ליירר.

Strolz חנות ציוד ואופנת סקי באוסטריה

כל קומה מציעה שירות אחר לגולש. קומת השכרת ציוד סקי מתפרשת על שטח ענק,כולל פינות ישיבה נוחות, וציוד פונקציונאלי לגלישה. צוות העובדים סופר מקצועי, עובר הכשרה מוקפדת, יידעו להתאים לכם את סוג המגלשיים בהתאם לרמת הסקי שלכם, גובה המקלות, מגפיים מדוייקות וקסדה שהפכה להיות ציוד חובה והם עושים הכל בנעימות ויעילות.

Strolz חנות ציוד ואופנת סקי באוסטריה

Strolz תכננו אזור מסודר לאחסון הציוד בסיום יום סקי מתיש, שם תוכלו לאחסן בקלות ונוחות את הציוד לדרככם קלים כנוצה. מעבר לזה ש Strolz זכה למוניטין שלו בזכות הידע ומסורת רבת שנים בציוד סקי, הוא מתפקד כבית אופנה לכל דבר, שמחזיק את המותגים הכי יוקרתיים ואיכותיים.זה המקום להתעדכן במגמות החמות של העונה וקשה שלא להתפתות.

Strolz חנות ציוד ואופנת סקי באוסטריה

Strolz מחזיקה קולקצייה מעוררת השתאות של חליפות סקי, ביגוד טרמי משובח,גוגלס מעוצבים, כפפות איכותיות, משקפי שמש של מעצבים, כובעים מדליקים, צעיפים והמבחר גדול. Strolz מיישמים את כל הידע שצברו עם השנים והם מייצרים בעצמם ציוד סקי תחת מותג אישי שנמכר בחנות לצד המותגים הגדולים והידועים. Strolz מייצרים מגפי סקי “טיילור מייד” שנתפרים בעבודת יד ומותאמים באופן אישי לכל גולש בהתאם לאנטומיה של כף הרגל, הם עושים יציקת גבס שמתבצעת במקום ותוך 24 שעות ייצרו עבורך מגפי סקי מושלמים.המחיר כמובן בהתאם, אבל יודעי דבר, מבינים שההשקעה במגפי סקי משתלמת.

Rent a Strolz: https://www.strolz.at/rent-a-ski

Sport and Fashion: https://www.strolz.at/strolz

Instagram: strolz.lech