טיפולים אסתטיים לגברים ד"ר מנו רובינפור

טיפול אסתטי לגבר? על הקשר שבין טיפוח עור הפנים לגברים

מאת: סמדר שני Smadar Shani

ברוכים הבאים לעולם הטיפולים האסתטיים לגברים. סוף סוף גם גברים מבינים את החשיבות של טיפוח עור הפנים, הצרת היקפים או שמירה על רעננות העור. בעזרת הטכנולוגיה הקיימת היום, יש אין סוף פתרונות לטיפולים אסתטיים לגבר. פנינו לקבל קצת הכוונה מדוקטור מנו רובינפור מומחה לכירורגיה אסתטית ופלסטית.

די. אם עד היום שלחתם את היד למדפים כדי לקחת שמפו משולב עם סבון גוף, אז תפסיקו. אנחנו כבר לא שוכבים במארבים ומקבלים 7 דקות למקלחת (אם בכלל). נגמרו הימים של מכנסי הברמודה בצירוף חולצת סוף מסלול. די. תגידו ביי ביי לשגרת טיפוח שכוללת לשטוף את הפנים במים, ניגוב ויאללה לדרך.

מרבית הגברים לא מודעים לחשיבות טיפוח עור הפנים, במיוחד במדינה מדברית כמו שלנו, כשהשמש טופחת על העור שלנו במהלומות של פטיש חמש קילו. להרבה מכם גם לא אכפת ששיער הראש מתחבר עם שיער הגב לכדי סוודר אופנתי. אז די, תתעוררו על עצמכם, כי אנחנו כבר התקדמנו. יש אין סוף פתרונות לטיפולים וטיפוח גברי המוצעים בעולם ובארץ, בין אם זה בשימוש עצמי או דרך מכון מקצועי.

הבעיה היחידה בכל הסיפור הזה היא שבעוד נשים חיות את העולם הזה כבר עשרות שנים, המגזר הגברי עדיין די טרי בכל הנוגע לטיפוח העור. וכמו שלמדנו כבר בגן – מי שלא שואל לא לומד. לכן פנינו לקבל קצת הכוונה מסמכות עליונה, ד”ר מנו רובינפור מומחה לכירורגיה אסתטית ופלסטית עם ניסיון של עשרות שנים בתחום טיפוח העור ואסתטיקה.

אתה מבחין בעלייה בכמות הגברים שפונים אליך לצורך טיפולים אסתטיים?

בהחלט, אם כי בכל זאת הפער בין נשים לגברים עדיין גדול. נשים מסתכלות על טיפול אסתטי כמשהו שבשגרה, חלק נורמלי מתהליך החיים. גברים, לעומת זאת, עדיין מפחדים לצאת מהארון בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים. הם שמרניים יותר, גם עכשיו שהנושא יותר פתוח ומדובר. גברים מחפשים טיפול מהיר ואפקטיבי שיאפשר חזרה מיידית לשגרה. הם מעדיפים שלא יבחינו בשינוי דרסטי.

ובכל זאת, יותר ויותר גברים נפתחים לנושא.

בהחלט. בעשור האחרון אנחנו רואים שגברים מקדישים הרבה יותר תשומת לב לשינויים ולסימני הגיל. גם להם מפריעים הקמטים בפנים, הרפיון וצניחת הרקמה בעור הפנים וסביבו. לכן והם מרגישים נוח מאוד להשקיע זמן וכסף לשיפור המראה החיצוני שלהם. אני מבחין גם בהרבה מקרים של מטופלים גברים שפונים אליי בעקבות טיפול שהצליח אצל בנות זוגם. אין שום סיבה שגבר לא ירגיש בנוח לרצות להיראות יותר אסתטי, ממש כפי שאין פסול באישה שרוצה את אותו הדבר. קחי למשל את דיוויד בקהאם, כדורגלן העבר וכיום כוכב רשת. הוא דוגמא טובה לגבר שנהנה לטפח את המראה חיצוני שלו באמצעות טיפולים אסתטיים, כחלק משגרת טיפוח קבועה והוא לא מאבד מרמת ה”גבריות” שלו בגלל זה.

טיפולים אסתטיים לגברים ד"ר מנו רובינפור

מה ההבדלים שאתה רואה בין גברים לנשים שמגיעים אליך לטיפול?

נשים לא מפחדות משינויים דרסטיים. אצל גברים, כאמור, זה יותר דיסקרטי. כל מה שקשור לטיפול בעור הפנים אצל גבר הוא יותר מוצנע. התפיסה האסתטית שלי לטיפול בגברים שונה מזו שפונה לאוכלוסיה הנשית, וזה נובע מהשוני ברקמת העור, פרופורציות ומבנה הפנים. הגישה שלי בטיפול בגברים הנה לעדן את הקמטים הקיימים ולשפר את המראה הגברי תוך שמירה על המראה הטבעי.

איזה טיפול אסתטי נפוץ במיוחד בקרב גברים?

אחד הטיפולים הכי פופולריים בקרב גברים הוא הצערת עור הפנים בעזרת חומצה היאלרונית. מדובר בחומר מילוי שבאמצעותו ניתן לשפר את מראה הפנים ואת איכות העור. הטיפול פשוט וקצר, ללא התערבות כירורגית, ותוצאותיו ניכרות מייד. אני מקפיד להשתמש ב”קנולות” שלא משאירות סימנים או שטפי דם, בעיקר לאור העובדה שלגברים אין את הפריווילגיה של שימוש באיפור כדי להסוות את הסימנים. בכלל, העור הגברי עבה יותר, מה שמצריך שימוש בחומרים בעלי יכולת הרמה גבוהה, כמו למשל רסטילן ליפט.

האם הטיפול הזה להצערת העור לגברים כואב?

ממש לא. רסטילן מכיל את חומר אילחוש, לידוקאין, שמבטיח הזרקה כמעט ללא כאבים. מדובר בטיפול קצר, עדין ולא פחות חשוב – ניתן לחזור לשגרה באופן מידי.

טיפולים אסתטיים לגברים ד"ר מנו רובינפור

מה הם האזורים הפופולריים לטיפול עור וטיפול פנים אצל גברים?

הכל מהכל. מתחת לעיניים, פיסול אף, חידוד קו לסת, עיצוב סנטר רחב וברור, מילוי נפחים באזורים בהם אבד הנפח ועוד. אני אוהב להשתמש בחומצה היאלורונית מסוג רסטילן היות ומדובר בחומר מילוי בעל רמת בטיחות גבוהה ביותר עם ניסיון של למעלה מ 20 שנה בעולם. כמו כן הוכח באופן מדעי שעל ידי שימוש בחומר מילוי ניתן לעכב או להאט את קצב ההזדקנות בצורה משמעותית ועור הפנים נשאר צעיר ורענן יותר לאורך זמן.

יש גברים שאני מטפל בהם ברסטילן סקינבוסטרס, חומר שיוצר מראה של עור גמיש, זוהר וחיוני. זה פתרון טוב לגברים שסובלים מעור פנים עם צלקות של אקנה או עור פנים באיכות ירודה. יש לא מעט מחקרים ומאמרים שתומכים בהזרקת רסטילן סקינבוסטרס המקורי בגילאים צעירים יותר. אני משתמש בו על גברים שחשוב להם לשמור על מראה צעיר וטבעי של עור הפנים לאורך זמן ולהימנע מהתערבות כירורגית מאסיבית. התהליך פופולרי בקרב אושיות אופנה, אנשי טלויזיה ותקשורת, שחקני קולנוע ואפילו פוליטיקאים. למשל שחקן הקולנוע והקומיקאי סטיב קארל עבר לאחרונה שיפור משמעותי במראה החיצוני באמצעות טיפולים אסתטיים:

ד"ר רובינפור טיפולים אסתטיים לגברים

סטיב קארל לפני ואחרי

על איזה טיפול נוסף אתה ממליץ לשיפור עור הפנים אצל גברים?

הטיפול משתנה בהתאם למצב עור הפנים ואצל כל גבר זה יהיה טיפול שונה. במטרה להגיע לתוצאות הכי טובות אני ממליץ לשלב בין הטיפולים. אני באופן אישי מאמין בטיפול המשלב רסטילן סקינבוסטרס עם מכשיר הטיקסל (tixel)  ליצירת עור פנים נעים וחלק. טיקסל מטפל בשכבה העליונה של העור ואילו רסטילן סקינבוסטרס חודר לשכבות העור העמוקות יותר ומעניק לו את הברק והרעננות שלהם הוא זקוק. השילוב בין השניים משפר משמעותית את מראה העור אצל גברים ומצמצם קמטוטים ונקבוביות ומעניק לעור מראה אחיד בריא ורענן.

דיברנו רבות על טיפולים לשיפור מראה עור הפנים. מה לגבי טיפולים אסתטיים לגוף?

הרבה גברים מגיעים אליי גם לטיפול בעודף שומן. אחד האזורים שהכי מפריעים לגברים בגוף הוא הכרס הקטנה, מסימני הגיל הבלתי נמנעים.

אתה מדבר על טיפול להסרת שומן לגבר?

כן, אבל טיפול חדשני וללא ניתוח. במקרים של שומן עיקש שלא יורד באימוני כושר, יש פתרון פשוט ולא פולשני בשם קולטק. זוהי שיטה חדשנית בתחום הצרת היקפים לגברים בטכנולוגיה המבוססת על הקפאת והמסת שומנים באמצעות קור. מדובר בטיפול קצר, פשוט וידידותי, ללא סכנה של זיהום או צלקות – והכי חשוב, ניתן לחזור לשגרה רגילה ולפעילות ספורטיבית כבר למחרת הטיפול.

טיפולים אסתטיים לגברים ד"ר מנו רובינפור

מה לגבי טיפולים נוספים לגבר?

הטכנולוגיה המואצת מאפשרת לנו היום להציע פתרונות למגוון רחב של טיפולים אסתטיים לגבר. למשל אם עד לפני 10 שנים, ניתוח הרמת עפעפיים ומתיחת פנים הייתה מנת חלקם של נשים בלבד. היום יש לי מטופלים גברים רבים שפונים אליי לניתוח הרמת ושיפור עפעפיים, היות ומדובר בניתוח פשוט יחסית שמעניק שיפור משמעותי במראה הכללי של הפנים ונותן תוצאה יפה מבלי לשלב מתיחת פנים. בניתוחים מסוג זה, חשוב לי לשמור על מראה טבעי, על מנת שהגבר ירגיש בנוח.

היכן מתבצעים הטיפולים? מרבית הטיפולים הנם טיפולים מקומיים, שמתבצעים במרפאה ברמת החייל. לתיאום פגישת ייעוץ חינם! התקשרו 03-767-8008 לפרטים נוספים  הקליקו כאן