סוזוקי ג'ימני החדש אינטרסרף חנות גלישה

גם פראי וגם עירוני: חווית גלישה עם סוזוקי ג’ימני החדש

מאת: מערכת מןסטרים

סוזוקי ג’ימני הוא רכב של ניגודים, וזה מה שהפך אותו להיות אהוב ומבוקש כל כך בקרב אנשים רבים.

מצד אחד מדובר ברכב שטח אמיתי וקשוח. גם הפגישה האחרונה שלנו עם הג’ימני בטיול לדרך בורמה הוכיח שבשטח אין לו מתחרים ואפשר להגיע איתו לכל מקום. אבל מי שמכיר את הג’ימני באמת יודע שהוא לא רק חבר נאמן לכל טיול שטח, אלא גם כלי רכב אידאלי לגרים בעיר הצפופה והפקוקה.
כל התכונות שעוזרות לסוזוקי ג’ימני להתמודד בשטחים קשים עוזרות לו לצלוח גם את הג’ונגל העירוני. תנוחת נהיגה גבוהה, שדה ראיה מעולה לכל הכיוונים, כושר תמרון מצויין ומידות קומפקטיות שעוזרות לו להיכנס לכל חניה. שילוב התכונות הללו, יחד עם האופי הצעיר והעיצוב הקלאסי והאופנתי של הג’ימני, הופכים אותו לרכב שמתאים לאנשים שונים שיש להם מכנה משותף אחד: אופי ואורח חיים אקטיבי ותוסס.הפעם בחרנו לקחת את סוזוקי ג’ימני למקום שכולם אוהבים, במיוחד בקיץ הלוהט, לחוף הים.

סוזוקי ג'ימני החדש אינטרסרף חנות גלישה

כמובן שיכולנו לבחור בחוף עירוני הומה, אבל בהתאם לרוח ההרפתקנית של הג’ימני העדפנו לצאת מחוץ לעיר לחוף נסתר החביב על גולשים אותו גילינו בזכות אופק, גולש גלים מקצועי שאורח חייו תפור למידותיו של הג’ימני. כגולש מקצועי אופק מגיע לים כמעט מידי יום כשהוא צמוד לגלשן שלו מבית אינטרסרף – יצרנית הגלשנים הוותיקה והמובילה בתחומה בישראל שבנתה עבור אופק גלשן יפייפה שתפור בדיוק למידותיו וסגנון הגלישה שלו.

סוזוקי ג'ימני החדש אינטרסרף חנות גלישהלתוך הג’ימני העמסנו שני גלשנים על ציודם. למה שני גלשנים? כי אל אופק, הגולש בסגנונות שונים על מספר סוגי גלשנים, הצטרפה הפעם בת לוויה עירונית. אם אופק מייצג את הצד הפראי וההרפתקני של הג’ימני, מאיה מייצגת את הצד העירוני שלו. מאיה התל אביבית מבלה את עיקר זמנה בעיר. כשהיא נעה בין העבודה, ללימודים ולבילויים אין כמו סוזוקי ג’ימני כדי לחצות את העיר לאורכה ולרוחבה. גם המראה המדליק שלו מסובב אחריו מבטים. חשוב מאד עבור מאיה האופנתית המקפידה להיראות תמיד במראה הנכון.

סוזוקי ג'ימני החדש אינטרסרף חנות גלישה

 

אם כבר הזכרנו את המראה הנכון, אופק הצטייד בבגדי הים מהקולקציה החדשה והמרהיבה של  El Capitan המעוצבים בסגנון פופ ארט צבעוני ושמח שהשתלב היטב עם הגלשנים המדליקים של אינטרסרף.
אופק, מאיה והגלשנים עלו על הג’ימני שהוביל אותם כמעט עד קו החוף. כל מה שהיה נותר הוא להוריד ממנו את הגלשנים ולגשת אל המים. לגלוש, להתרענן ולהמשיך את החוויה.
* ראו סרטון ביצועים מרהיבים של גלישה*