מזוודות ותיקים של איגל קריק

עם מזוודה של איגל קריק אורזים נכון

מאת: רותם אלתר

איגל קריק Eagle creek חברה אמריקאית עם וותק ומוניטין של 40 שנה במזוודות ותיקים עמידים במיוחד ומבחר פתרונות לאחסון פנימי, עם אחריות ושירות יוצא מן הכלל ושירות,שאין לו אח ורע בשוק הישראלי

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מדברים כאן במןסטרים על מזוודות איגל קריק והסיבה די פשוטה: אנחנו אוהבים לטייל. לנופש באיטליה או נסיעת עסקים בלונדון, זה לא לגמרי משנה כל עוד השפה מתנגנת קצת אחרת והשקל מתחלף ביורו. כדי שהחוויה תהיה טובה, כדאי לבוא מוכנים. אז בנוסף לדרכון בתוקף, כדאי להתארגן על מזוודה טובה עם מערכת ארגוניות שתעשה לכם סדר בחפצים ובראש.החלטנו לבחון את ההיצע של המותג איגל קריק Eagle creek שמתמחה במזוודות עמידות במיוחד ושלל ציוד אחסון פנימי. לחברה האמריקאית הזו יש מוניטין מכובד ביותר בתחום התיקים והמזוודות, גם לנסיעות עירוניות וגם למסעות ו”טרקים”. מה לעשות, אחרי ארבעה עשורים צוברים לא מעט ניסיון וידע.

מזוודות ותיקים של איגל קריק

אז כן, אריזת מזוודות. אחד הדברים החשובים הם לדעת כמה בגדים ואביזרים תצטרכו. לא חייבים זוג מכנסיים חדש לכל יום, ולא שלושה זוגות נעליים. יש לנו גם נטייה לא ברורה לארוז עשרה תחתונים ושישים גרביים לנסיעה של סוף שבוע בפריז. למה? לא ברור. אז אחרי שהצלחתם לברור את המוץ מן התבן, חלקו את הכל בקוביות הארגון של איגל קריק Eagle creek.

מזוודות ותיקים של איגל קריק

לקוביות האחסון החמודות האלה יש תפרים מחוזקים, מה שאומר שאתם מוזמנים לדחוס לתוכן די הרבה, גם אם אין ממש צורך בהכל. תיקי אחסון חמודים בנפחים של 2 וחצי, 5 ו-7 ליטר בתוכם תוכלו לאפסן בנפרד! חולצות, גופיות, מכנסיים, תחתונים, גרביים… בקיצור, כל פריט לבוש שעולה על דעתכם. מומלץ להכניס את הבגדים כשהם מגולגלים ולא כשהם מקופלים – ככה הם תופסים פחות שטח. לכל קוביה יש דופן קדמית עשוייה רשת, המאפשרת הצצה נוחה לתכולה שבפנים, וכן רוכסן כפול לפתיחה מהירה וקלה. מעבר לכך שקוביות האחסון עושות לכם סדר בחיים בכך שהן מחלקות את הבגדים לפי סוגים, הן דוחסות את הכל בצורה שמפנה לכם עוד מקום נחוץ במזוודה.

מזוודות ותיקים של איגל קריק

עוד בנושא אחסון: גם את הכביסה המלוכלכת כדאי לטרוח ולקפל, במקום לזרוק בבלאגן בתוך שקית של סופר. אחרת, כל המקום שחסכתם פשוט ירד לטמיון. אם אתם אורזים פריטים עדינים כמו מחשב נייד או מייבש שיער, מקמו אותם במרכז המזוודה ורפדו מסביב בבגדים (בתוך קוביות האחסון, כמובן!).עוד גורם שמשפיע על איכות האריזה הוא חלוקת התאים במזוודה. למדו לנצל בחכמה את המחיצות השונות – רוכסן פנימי לכביסה, לדוגמא, ורוכסן חיצוני למסמכים ופריטים קטנים שתרצו שיהיו בהישג יד, למשל מטען לטלפון או פנקס ועט. את המסמכים החשובים כמו דרכונים הקפידו כמובן לשמור צמודים אליכם, בכיס המכנסיים, בכיס פנימי בתיק היד או הגב, או הכי טוב – בחגורה ייעודית. איגל קריק מציעים חגורות בשלושה דגמים: לבטן, לצוואר או לרגל.

מזוודות ותיקים של איגל קריק

לגבי המזוודה עצמה, איגל קריק Eagle creek מתמחים במזוודות בד עם שילדה מחוזקת. אלה לא מזוודות הבד שהכרתם פעם, מלפני שלושים שנה. שלד המזוודה קשיח, אבל גמיש דיו כדי לעמוד בגבורה בתלאות הדרך. הבדים מהם עשויים התיקים והמזוודות של איגל קריק Eagle creek הם עמידים במיוחד ודוחי מים. למזוודות בד יש ייתרון נוסף, והוא אופציית הרחבה באמצעות רוכסן ייעודי. במצב פתוח, אתם זוכים בעוד מקום אחסון; במצב סגור, יש לכם דחיסה חזקה יותר של התכולה, ופחות סיכוי לתזוזות לא רצויות.

מזוודות ותיקים של איגל קריק

בשורה התחתונה, זה לא ממש משנה לאן אתם טסים – עם המזוודות והתיקים של איגל קריק Eagle creek אתם מסודרים מכל הכיוונים.