רכב פנאי יוקרתי של רולס רויס

רולס רויס מציגה רכב השטח לראשונה

מותג הבריטי האריסטוקרטי חושף את קולינאן – רכב הפנאי הראשון של החברה

יצרנית היוקרה רולס רויס חושפת בימים אלו את רכב ה-SUV החדש שלה והראשון בהיסטוריה בת 112 השנים של החברה. שמו של רכב ה-SUV החדש הוא קולינאן (Cullinan), כשמו של היהלום הגדול ביותר שנתגלה בעולם ושייך לתכשיטי בית המלוכה הבריטי.

רכב פנאי יוקרתי של רולס רויס

מעצבי רולס רויס עיצבו את הקולינאן בקווים מאסיביים עם אלמנטים הקיימים ביתר דגמי החברה כמו הפאנטום והגוסט, עם השבכה מסורתית והניצבת, יחידות התאורה הרבועות, הדלתות האחוריות הנפתחות נגד כיוון הסיעה וקורה אחורית עבה במיוחד.

תא הנוסעים שומר על המראה הקלאסי של רולס רויס, עם שילוב של עור משובח וגימורי עץ מהוקצעים, כאשר המעצבים שמרו על הנדסת האנוש הקלאסית ובמקום מסכי ומשטחי מגע המקובלים כיום דבקו במתגי כרום קלאסיים ואפשרות להסתיר את המסך המרכזי.

רכב פנאי יוקרתי של רולס רויס

את הקולינאן ניתן יהיה לקבל בגרסה עם חמישה או ארבעה מושבים, כאשר לנוסעים מאחור יצעו כל האביזרים של מחלקה ראשונה, כולל מושבים מתכווננים עם עיסוי, מערכת מולטימדיה אישית ומקרר לשמפניה עם כוסות ייחודיות של רולס רויס.

רולס רויס קולינאן מונע על ידי מנוע עוצמתי במיוחד בעל 12 צילינדרים ושני מגדשי טורבו בנפח של 6.75 ליטר. המנוע מספק 570 כ”ס ולמעלה מ-86 קג”מ המאפשרים להביא את המרכבה המהודרת הזו שמשקלה כ-2.7 טון למהירות מרבית של 250 קמ”ש.

רכב פנאי יוקרתי של רולס רויס

מרווח גחון ראוי ומערכת הנעה כפולה חכמה יאפשרו לקולינאן גם לרדת לשטח, גם אם סביר להניח שזה לא מה שבעליו יעדיפו לעשות.