Featured Video Play Icon

סרט חדש בקולנוע | ריצ’רד גו’ל

מאת: סמדר שני Smadar Shani

בימוי: קלינט איסטווד שחקנים: סם רוקוול, קתי בייטס, ג’ון האם, אוליביה ווילד, ופול וולטר האוזר בתפקיד ריצ’רד ג’ול אורך הסרט: 129 דקות תסריט: בילי ריי (“קפטן פיליפס”) 
בבתי הקולנוע ברחבי הארץ: 16.1.2020 בהפצת: Tulip Entertainment

ריצ’רד גו’ל סרט מקסים של קלינט איסטווד, מבוסס על מקרה אמיתי, עם ליהוק מושלם של שחקנים, ביניהם קתי בייטס שמועמדת לגלובוס הזהב כשחקנית המשנה הטובה ביותר, מתאר ברגישות את פיגוע הטרור שאירע באולימפיאדת אטלנטה 1996 

ריצ'רד ג'ול סרט חדש בקולנוע

ריצ’רד ג’ול (פול וולטר האוזר) מגלם מאבטח שמגדיל ראש ולוקח את תפקידו כמאבטח ברצינות קיצונית, מה שעולה לו בסכסוכים ועימותים במקומות עבודה שונים בהם עבד. כמאבטח בכפר האולימפי באטלנטה בשנת  1996 ריצ’רד ג’ול מגלה עירנות וחשדנות ומאתר פצצה שהוטמנה מתחת לאחד הספסלים. ומשם ריצ’רד ג’ול הופך ממאבטח אנונימי שחי בצל אמו למאבטח הגיבור שמדווח על מציאת הפצצה שפעולותיו המהירות מצילות בגבורה אינספור חיי אזרחים. אולם, ריצ’רד ג’ול נהנה מהתהילה למשך זמן קצר ביותר. בהעדר קצה חוט אחר ואף על פי שסייע בפינוי אזרחים, הופך ג’ול לחשוד מספר אחת של ה-FBI והתקשורת, עובר חקירות על-ידי הבולשת הפדרלית ושמו מוכפש על-ידי אמצעי התקשורת בארה”ב. כאשר חייו של ג’ול מתפרקים, הוא פונה אל עורך הדין העצמאי ווטסון בראיינט (זוכה האוסקר סם רוקוול), שיוצא להגנתו מול הממסד ודעת הקהל המשתנה. “ריצ’רד ג’ול” Richard Jewell, סרט דרמה אמריקאי מבית האחים וורנר, של השחקן והבמאי המוערך קלינט איסטווד.

ריצ'רד ג'ול סרט חדש בקולנוע