נגב קרמיקה - עיצוב הבית

נגב קרמיקה מארחת אמנים ישראליים

מאת: סמדר שני Smadar Shani

נגב קרמיקה תציג בסניף הדגל ברחוב הלח”י בבני ברק עיצוב חללים של לירון גונן, בעלת סטודיו מיס גרות לעיצוב פנים והום סטיילינג וקבוצת מועדון הבר קיימא בפייסבוק. החל מה – 13/8 ועד ה- 30/8

נגב קרמיקה לירון גונן

נגב קרמיקה הרשת החדשנית למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית ומי שהובילה את מהפכת הגרניט פורצלן בארץ, מצאו את התשובה לקשר בין צמחים בחדר הרחצה לאריכות ימים? נגב מכריזה על השקת תפיסה חדשה בעולם העיצוב שכל מטרתה לפשט את עולם העיצוב, ולהפוך אותו למלהיב יותר, חוויתי יותר, עדכני ומעורר השראה.בימים אלו, החליטה נגב להתחיל ולהעניק במה לאמנים ויוצרים ישראליים בסניף הדגל שלה ברחוב הלח”י 28 בבני ברק, על מנת להעניק לקהל פרשנויות עיצוביות מגוונות ולא סטנדרטיות.  לאחר מכן, הפעילות תתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ. הראשונה שתציג היא לירון גונן מעצבת בוגרת התואר לעיצוב פנים מבנה וסביבה, שנקר ובלוגרית, בעלת סטודיו מיס גרות לעיצוב פנים והום סטיילינג וקבוצת מועדון הבר קיימא בפייסבוק.

נגב קרמיקה לירון גונן

לירון קישטה את הבוקס של הלוק המינמליסטי של נגב בלא פחות מ- 10 סוגים של צמחים, שנותנים חיות, צבע ומעשירים את חדר הרחצה הנבחר. כך, לצד מותגים אירופאיים מהשורה הראשונה: INBANI  GROHE, ATLAS CONCRODE ועוד, מככבים להם: פפרומיה אבטיחית, כידונן (לשון החותנת), פוטוס זהוב וצמחים טרופיים מיוחדים.

אז מה הקשר לצמחייה בחלל האמבטיה? בית בעיצוב עכשווי, אמור להשרות רוגע ולעורר השראה.  המודעות הגוברת לאיכות הסביבה הביתית ובכלל, הובילה לבחירה במינימליזם ובשילוב צמחים בבית. הם הפתרון הנכון לבית מעשיר ותומך. צמחי בית הפכו לאקססורי הנכון והטרנדי לתקופה זו, ולהם מעלות רבות: הם מטהרים אוויר, מעשירים בחמצן, משרים רוגע, עוזרים להפחית חרדה ודכאון, ואף תורמים לאריכות ימים!

נגב קרמיקה לירון גונן

צמחים וחדרי רחצה הוא השילוב המושלם! כל הצמחים הטרופיים שמקורם ביערות גשם וג’ונגלים סבוכים, ישמחו לגדול באזור מוצל ולח, ואף יתרמו לאווירה הכללית בחדר הרחצה. מקלחת בחברת צמחים תהיה נעימה יותר ואף תשרה רוגע, דבר נחוץ במיוחד בתחילתו וסופו של יום. ויש גם בונוס! ביכולתם של צמחים לספוח לחות, מה שימנע או יפחית היווצרות של עובש על הקירות.

שלומית לזרוביץ – סמנכלית השיווק של קבוצת נגב :” החלטנו להעניק בית חם לאומנים בתחילת דרכם על מנת לתת להם במה בה יוכלו להציג את יצירותיהם ובנוסף, להעניק ערך מוסף חשוב לקהל לקוחותינו. המטרה שלנו לשנת 2020 היא ללא ספק לחבור לכמה שיותר אומנים ויוצרים ולהפוך גם את שאר סניפינו ברחבי הארץ למקום בו יוכלו להציג את יצירותיהם”

*לירון גונן תגיע בימי שישי ה- 16/8, 23/8  לייעוץ והכוונה למי שחפץ  ללמוד וליישם בביתו את השילוב בצמחייה בחללי הבית.

נגב קרמיקה הלח”י 28 בני ברק