רונצ'ו סלון לעיצוב שיער ברמת החייל

רונצ’ו עיצוב שיער ברמת החייל

מאת: סמדר שני Smadar Shani

רונצ’ו סלון לעיצוב שיער ברמת החייל מתמחה בעיצוב כל סוגי השיער.בתספורות חדשניות לנשים ולגברים. בצבעי שיער. גוונים מכל הסוגים ובהחלקת שיער מקצועית ויטוריו פירמינו חדש בישראל!

 

רונצ'ו סלון לעיצוב שיער ברמת החייל

עכשיו, כשהאביב בפתח זה זמן מצויין לרענן את השיער ולהשקיע ב”לוקים” קצת יותר מוקפדים ועדכניים. הלקוחות של ימינו יודעים בדיוק מה הם רוצים. הם נחשפים ברשת לכל הטרנדים האופנתיים ומצפים שגם מעצב השיער שלהם, יהיה מעודכן ועם האצבע על הדופק. מעצב שיער מסוג כזה הוא רונצ’ו סלון לעיצוב שיער הממוקם ברמת החייל במתחם היוקרתי של מגדלי זיו מול מועדון “הזאפה”. רמת החייל הוא מוקד היי-טק התל אביבי, אזור שוקק חיים במהלך היום והערב, משופע במסעדות, בתי קפה ומגוון שירותים. במקום כזה מתבקש שתפעל גם מספרה עם מוניטין טוב.

רונצ'ו סלון לעיצוב שיער ברמת החייל

רונצ’ו מותג חזק וותיק באזור צפון תל אביב. עם ניסיון של 30 שנה כעצמאי בתחום התמקם במספרה הנוכחית במתחם מגדלי זיו לפני 15 שנה. ועד היום הוא נהנה מבלעדיות כמספרה היחידה באזור.
למרות המעבר “ממרכז שכונתי” למתחם היוקרתי מגדלי זיו, רונצ’ו שומר על רמת מחירים הוגנת והוא צבר קהל לקוחות נאמן ורחב עם השנים. מגיעים אליו לקוחות גם משכונות צפון תל אביב וגם לקוחות ותיקים מאזורים מרוחקים. כחלק מהשירות האישי, הלקוחות נהנים מסידור חנייה ללא תשלום בחניון מגדלי זיו. הסידור מאד נוח וחוסך זמן יקר ותשלום על חניון.
לאוכלוסייה שעובדת באזור ומבלה בו את מיטב שעות היום והערב. רונצ’ו הוא ללא ספק “מספרת הבית”. כמה כיף ונוח לנצל את הפסקת הצהריים לרענון השיער או לרדת בסיום היום למספרה, מבלי להזיז את הרכב.

רונצ’ו מתמחה בעיצוב כל סוגי השיער.בתספורות חדשניות לנשים ולגברים. בצבעי שיער. גוונים מכל הסוגים.החלקת שיער וכל מה שיעלה על דעתכם.
רונצ’ו ממשיך לרכוש ידע, להתקדם מקצועית, ללמוד טכניקות חדשות, להכיר חומרים חדשים, הוא משתתף בכנסים בינלאומיים, בהשתלמויות בחו”ל ודואג להתעדכן בטרנדים החמים בזירות האופנה מילאנו פריז וניו יורק.
רונצ’ו משתף את הלקוחות בידע הרב שצבר ושמח לתת טיפים לשמירה על בריאות השיער, הדרכה לגבי שימוש נכון בתכשירי שיער, תחזוקת שיער אחרי החלקה ועוד.
אחד הטיפולים שתפס תאוצה במספרה של רונצ’ו הוא החלקת שיער. כי מי מאתנו לא הייתה רוצה לקום בבוקר עם שיער חלק ולהראות כמו פרסומת מהלכת לשמפו. נשמע כמו חלום? מסתבר שכל מה שצריך זה למצוא ספר טוב שיודע לעשות את זה.
רונצ’ו מציע ללקוחותיו את הדור הבא של החלקת שיער מקצועית ויטוריו פירמינו שעשתה סוף סוף עלייה לישראל. שילוב מרכיבים מתקדמים לטיפול ולשיקום למראה שיער חלק טבעי וחיוני לאורך זמן. ללא כימיקלים מסוכנים, ללא פורמאלין ופראבנים

רונצ'ו סלון לעיצוב שיער ברמת החייל
ויטוריו פירמינו עשו דרך ארוכה כדי לפתח החלקה איכותית ובטוחה לחלוטין. כך שנשים יוכלו ליהנות משיער זוהר, חלק ובריא יותר ללא חשש וללא טרחה. ויטוריו פירמינו פיתחה קו שלם של מוצרים שלכל אחד מהם תפקיד חשוב בתהליך ההחלקה הן בסלון והן בבית. מוצרים אלו מסייעים ללקוחה לשמור על התוצאה המושלמת ולתחזק את שיערה בבית על בסיס יומיומי לשיער בריא וזוהר תוך כדי שמירה על אפקט ההחלקה לתקופה ארוכה יותר.

מוצרי ויטוריו פירמינו לתחזוקת ההחלקה בבית:
שמפו לאחר החלקה 500 מ״ל אשר מעניק ניקוי עדין ולחות מושלמת, לטיפול יומיומי של השיער.
מסכת שיקום עשירה 500 מ״ל אשר מעניקה לשיער רכות אינטנסיבית, ברק מושלם והגנה יומיומית, למראה שיער חלק טבעי ובריא לאורך זמן.

עדיין מתלבטת? הכירי את יתרונות ההחלקה של ויטוריו פירמינו:

  • משקמת שיער פגום, חסר גמישות וללא ברק
  • מגינה על השיער באמצעות החדרת פרוטאינים (חלבונים) השומרות על השיער לאורך זמן
  • אין בה פורמלין ואינה מכילה חומרים אסורים, ברישיון משרד הבריאות
  • מחזיקה לאורך זמן
  • תהליך פשוט, קצר ולא יקר

רונצ’ו מאבחן את מצב השיער של כל לקוחה ומתאים עבורך אישית את ההחלקה הנכונה לסוג השיער שלך. עיצוב שיער רונצ’ו – ראול וולנברג 24, רמת החייל תל אביב. 03-6479956