שאנל ניו יורק פריז

שאנל כובשת את ניו יורק

מאת: סמדר שני Smadar Shani

אחרי רומא, פאריס והמבורג, שאנל כובשת את ניו יורק

שאנל הציגה ב- 4 לדצמבר, את אוסף Mttiers d’Art 2018/19   שלה. קרל לגרפלד המנהל הקריאיטיבי של שאנל בחר במוזיאון מטרופוליטן היוקרתי לאמנות בשדרה החמישית לארח את אירוע השנה.

איפור שאנל תצוגת אופנה ניו יורק פריז

המטרופוליטן לאמנות בניו-יורק הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם, המציג כמעט 250,000 יצירות אמנות מכל רחבי העולם ומציג לעתים קרובות מופעי אופנה, כמו האירוע הנוכחי של שאנל. בשנה שעברה לגרפלד בחר את אולם הקונצרטים the Elbphilharmonie concert hall  שבמחוז הפאנפיטי שבעיר המבורג בגרמניה, בניין משוכלל שעוצב על ידי האדריכלים השוויצרים ז’אק הרצוג ופייר דה מירון.

איפור שאנל תצוגת אופנה ניו יורק פריז
שאנל מסרו בהודעה לעיתונות, שלגרפלד אוהב מאוד את המטרופולין של ארה”ב, שאותו הוא בחר בעבר כרקע למסעות הפרסום של שאנל. כמו כן, הוא ביים בעבר שני מופעים בניו יורק, אחד לאוסף ‘פריז-ניו יורק’ מטירס ד’ארט ‘בדצמבר 2005, בבוטיק שאנל ברחוב 57, ועוד אחד לאוסף של קרוז 2006, מתחת לתחנת גרנד סנטרל כיפה מלכותית.

איפור שאנל תצוגת אופנה ניו יורק פריז
לניו יורק יש מקום מיוחד בהיסטוריה של שאנל, בשנת 1931 גבריאל שאנל הגיעה לניו יורק בפעם הראשונה, ונהנתה מהצלחה בחנויות כלבו.המופע של Métiers d’Art מתקיים אחת לשנה והוצג לראשונה בשנת 2002.

איפור שאנל תצוגת אופנה ניו יורק פריז
אנו שמחים להציג בפניכם את תמונות היופי שמאחורי הקלעים של המופע של Métiers d’Art 2018-2019  על איפור הדוגמניות בתצוגה המדהימה,מונתה המאפרת הקריאייטיבית העולמית של שאנל Lucia Pica  אנו משתפים אתכם בחוויה של Lucia Pica מהתצוגה המרגשת:

מה היו מקורות ההשראה שלך לאיפור זה? איזה טיפים קארל לאגרפלד נתן לך? ההשראה היתה בבירור מצרית ורציתי לתת תחושה עתידנית מופשטת יותר.השחור והלבן הם תחילתם של צבעים, כחול וזהב נבחרו מהאוסף לפי בקשתו של קרל לגרפלד. הצעתי כמה מראות והוא באמת אהב את המראה האחד שנבחר לאוסף הזה.

איפור שאנל תצוגת אופנה ניו יורק פריז

את יכולה לתאר את התצוגת אופנה של האיפור?

זה רענן, טרי, מאד גראפי ובהחלט מצליח לספר את הסיפור של הקולקצייה.

האם יש לך טיפים מקצועיים וטריקים לשתף איתנו? השתמשתי ב PALETTE ESSENTIELLE ליצור לפנים מראה “פרשי” אחיד וללא רבב.

לאיפור עיניים בחרתי באייליינר LES PINCEAUX DE CHANEL Eyeliner Brush אתו עבדתי בתנועות קדמיות ואחוריות כדי לקבל אפקט שחור חזק וסיימתי עם קו דק מאוד כדי לתת את התחושה והזרימה של התנועה.

האם יש מוצר שאת אוהבת במיוחד עבור סגנון האיפור הזה? האייליינר CALLIGRAPHIE DE CHANEL Hyperblack  היה מוצר מושלם עבור המראה הזה!