בקבוק סטנלי תרמוס חזק שומר על טמפרטורה

בקבוק טרמי של סטנלי – קר או חם

עובדה מס’ 1: הגבר הממוצע אמור לשתות בין 8 ל-12 כוסות מים ביום.

עובדה מס’ 2: רובינו לא עושים את זה.

אחד הדברים המבאסים בשתיית מים, מעבר לזה שאין להם טעם, היא הטרטור בלמלא עוד כוס ועוד כוס. רובינו יצורים די סטטיים במהלך שעות העבודה, ולקום כל פעם למלא כוס מים חדשה לא ממש זורם לנו עם הריכוז במקלדת. אז בסדר, תגידו, ניקח בקבוק מים מינרליים ונסגור עניין. אתם לוקחים איתכם בקבוק מים מינרליים, שותים, ממלאים פעם או פעמיים ובסוף היום מעיפים לפח. נוח, לא?

נוח, אבל א’, זה נראה כמו טיול שנתי, וב’, הנזק הסביבתי משמעותי. זה לא אומר שאתם עכשיו הופכים להיפים מחבקי עצים ולובשי סוודר המפ, אבל זה כן אומר שיש לכם את היכולת להשפיע ולו במעט על טביעת הרגל הסביבתית שלנו בעולם הזה. וזה די נחמד.

בקבוק סטנלי עמיד שומר על טמפרטורה

אבל רגע! אם בקבוק חד פעמי יצא מהתמונה, עם מה נשארנו? עם אחד הבקבוקים הכי מעולים שניסינו בשנה האחרונה.

הבקבוקים של סטנלי הם לא בדיוק בקבוקים. כלומר, הם כן, אבל הם גם הרבה מעבר. הם עמידים בצורה פנומנלית ועשויים מפלדת אלחלד בעובי מילימטר ובידוד QuadVac™ שמבטיח לשמור על טמפרטורת המשקה לאורך זמן – החל מ-14 שעות למשקה קר ו-6 שעות למשקה חם, ועד 48 שעות למשקה קר ו-40 שעות למשקה חם.

בקבוק תרמוס סטנלי עמיד שומר על טמפרטורה

בשביל מה אתם צריכים יותר מ-8 שעות של חום או קור למשרד? אתם כנראה לא (אלא אם כן זה סוף החודש וצריך להעביר לילה לבן לסגירת טבלאות אקסל). אבל בשטח זה ייתרון אדיר. וכשאנחנו אומרים שטח אנחנו מתכוונים להכל – שבת בחוף עם בירה, טיול צהריים עם המשפחה, קפה לקמפינג או מים במסע טרקים. ואם כבר יצאתם לכבוש פסגות, שווה לדעת שברוב הדגמים יש שאקל מובנה לחיבור לתיק, וחשוב מכך – עמידות לנפילות וחבלות. לקוח נאמן אחד מספר על הבקבוק שלו ששרד נפילה מגובה 480 מטר מטרים ועדיין המשיך לתפקד כמו ביום בו יצא מהמפעל. אז גם אם סביבת העבודה שלכם היא פחות משרדית ויותר אתגרית, הקפה שלכם ישרוד היטב. למעשה, במשרדי החברה ניצב בקבוק סטנלי בן כמה עשורים ששרד דריסת משאית ועדיין מצליח לשאת קפה בגאווה ובהצלה יתרה. עד כדי כך.

בקבוק תרמוס סטנלי עמיד שומר על טמפרטורה

הרבה כוסות נשתו מאז שהחברה השיקה את המוצר הראשון שלה ב-1913. לחובבי ההיסטוריה המשונה נשמח לגלות שמיכלי הסטנלי הראשונים היו בשימוש לא רק על ידי טייסי קרב, אלא גם ככלי שינוע לאיברים להשתלה. אין ספק שסטנלי מחוברים לגבריות שלהם, ושלכם. כל כך מחוברים עד שהם טבעו את המונח Stanleyness – הגבריות הטבועה במוצרים שלהם. העיצוב שלהם הוא מודרני וחלק, ומתאפיין בצבעים כהים ואטומים – אפור, ירוק, שחור, כחול, אדום וכסוף.

בקבוק תרמוס סטנלי עמיד שומר על טמפרטורה

ובחזרה לנקודה הראשונה: 8-12 כוסות מים. תנו קצת מאמץ, זה יעשה לכם רק טוב לגוף, לרעננות ולעור הפנים.

סטנלי מתחייבים לבקבוקים נטולי BPA המתאימים לשימוש במדיח. עוד בקולקצייה: כוסות תרמיות, צידניות, כלים לבישול בשטח ואפילו בקבוקים ייעודיים לאלכוהול (פלאסק).