שעון טיסו בשיתוף עם רכב אלפין של רנו

יצרניות רכב רבות משתפות פעולה עם חברות שעונים מבוילות, והדבר בא לידי ביטוי בעיקר בדגמי ספורט ויוקרה. לרוב מוצעים שעונים במהדורה מיוחדת עבור לקוחות הרוכשים את המכונית כחלק ממכלול של אביזרים משלימים שמוצעים כדי להעצים את חווית המשתמש והזהות עם המותג. כעת אנחנו נחשפים לשיתוף פעולה נוסף שכזה, אך ייחודי במיוחד.

מדוב בשיתוף פעולה בין יצרנית השעונים השוויצרית טיסו שנוסדה בשנת 1853 לבין אלפין, מותג מכוניות הספורט יוקרה של רנו שקם לתחיה מחודשת בשנתיים האחרונות. במסגרת שיתוף הפעולה, יצרה טיסו שעון חדש בעיצוב ספורטיבי בעל כרונוגרף ושעון עצר המשולב בלוח המכשירים של האלפיין A110 החדשה, כך שניתן לא רק לקרוא בו את השעה אלא גם לבצע מדידות זמנים להקפות על מסלול המרוצים.

אלא שייחודו הגדול של השעון הוא לא בעיצובו המלוטש והיוקרתי, אלא האפשרות להוציא אותו ממקומו ולשבצו ברצועה ייחודית, מה שהופך אותו לשעון יד אקסקלוסיבי ונדיר. השעון בקוטר 45 מ”מ בעל זכוכית קריסטלית, עשוי פלדת אל חלד מלוטשת ועמיד במים עד לעומק של 100 מטרים. בהברגה קלה ניתן לשלוף אותו מן הרכב ולשבצו ברצות עור ייחודית ומחוררת התפורה בעבודת יד.

השעון יגיע כחלק אינטגרלי עבור רוכשי האלפין A110 שמחירה עומד על 50 אלף פאונד. עם זאת צפויה טיסו להציע גם גרסה רגילה של השעון כשעון יד בלבד, אך מחיר גרסה זו של השעון לא פורסם נכון לעתה.