נייטיב פלנט גרביים

הכירו גרביים חכמות שדואגות לכפות הרגליים

מאת: רותם אלתר

גרביים נוחות הפכו להיות פריט משמעותי עבורנו נייטיב פלנט פיתחו גרביים שיחממו אתכם בחורף ויקלו עליכם בקיץ, אין צורך לסבול יותר!

היינו שעתיים לתוך מקטע 6 של שביל ישראל. נחל עמוד ביום חם, לא ברור של מי היה הרעיון הגאוני הזה. ואז זה התחיל..השפשוף בין האצבעות. הכאב בכרית כף הרגל והדקירות בעקב. ידעתי מה מחכה לי ברגע שאחלוץ את הנעליים ואפשוט את הגרביים, וזה לא יהיה יפה.

גרביים מטיילים נייטיב פלנט

שבוע אחרי זה קיבלתי חבילה מפתיעה, בול בזמן להחלמת היבלות: צמד גרביים של נייטיב פלאנט. המטיילים והחיילים שבינינו לא צריכים הצגה. נייטיב פלאנט זה שם שנאמר בנשימה אחת עם “מסלול שטח” – ציוד מטיילים איכותי לאנשים שמבינים את החשיבות הקריטית בביגוד, תרמילים ושאר פריטי מחנאות טובים באמת לטרקים ומסלולי הליכה בדרגות קושי שונות.

כאמור, שני סוגים של גרבי נייטיב פלאנט נחתו לי על השולחן. הראשונות Native Planet Nanowick באו לי בול בזמן. פסיכים כמוני שאוהבים לטפס על הרים יודעים כמה העסק מתחמם שם בתוך הנעל. ואז מגיעה גרב מנדפת זיעה ומשנה לגמרי את חוקי המשחק. את סיבי Coolmax והמנדפים למיניהם אנחנו מכירים מהחולצות והבנדנות שאומצו זה מכבר על ידי ספורטאים שהבינו שהדבר הכי קרוב למזגן בשטח זה בגד שמקרר אותך תוך כדי תנועה. הגאונים בנייטיב פלאנט ראו כי טוב והחליטו להביא את הבשורה גם לכפות הרגליים שלנו. גרבי ה-Nanowick מותאמות במיוחד לתנאים חמים, שזה לגמרי אומר מסעות בארצנו המהבילה (אבל אל תעזו לשכוח לארוז אותן במוצ’ילה כשאתם טסים למזרח). שילוב של סיבי Coolmax מנדפי זיעה, ספנדקס וניילון מספקים לנו את התוצאה המעולה של רגל מאווררת, גם בתוך נעל סגורה כשבחוץ הטמפרטורות נושקות ל-°40.

גרביים מטיילים נייטיב פלנט

זוג הגרביים האחר הוא Native Planet Patrol גרבי חיילים טכניים להליכה מאומצת בתנאי אקלים מגוונים. מותאם במיוחד לחיילים קרביים ולמטיילים במאמץ גבוה. הדבר הראשון שתשימו לב אליו הוא הריפוד של הגרב בכרית כף הרגל והעקב. זה נעים בטירוף ומעבר לזה, זה משכח זעזועים לאורך זמן. אלה בשורות טובות למטיילים למרחקים ולחיילים מבינינו שכידוע מבלים יותר מדי שעות על הרגליים ולרוב לא בתנאים אידאליים. הרכב הגרב הוא פאר טכנולוגי בפני עצמו: 24% צמר ששומר על מיקרו אקלים יבש סביב כף הרגל גם במאמץ מוגבר, 27% ניילון לחיזוק מוגבר של מבנה הגרב ו-13% לייקרה עבור אלסטיות גבוהה של מבנה הגרב ומניעת החלקה ותרגום למי שבשבילו זה ג’יבריש: הרכב הסיבים מבודד מפני חום וקור, לנדף זיעה ולשמור על הרגל שלכם בתפקוד גבוה לאורך זמן רב בכל מזג אוויר.

בכלל, כל הגרביים של נייטיב פלאנט כוללות ריפוד מחוזק שמספק לכם בלימת זעזועים איכותית. בשילוב עם סוליית נעל טובה, הרווחתם דריכה יציבה לאורך זמן. ההבטחה הזו עומדת (וסליחה על משחק המילים) במבחן התוצאה. אחרי שהחלמתי מהטראומה של נחל עמוד, נכנעתי לחיידק הטיולים ויצאתי לכבוש את הדרך בין אכזיב לכנרת. ארבעה ימים וארבעה זוגות גרביים אחר כך, התלונה היחידה של כפות הרגליים שלי הייתה קשורה לעייפות. הרגל נשארה נעימה ומאווררת גם אחרי הטבילות בזרמי המים שבדרך ונטולת שפשופים ויבלות טורדניות. זה נכון שגרביים הן לא הנושא הסקסי ביותר בעולם, אבל למי שמבלה שעות ארוכות בעמידה ובנעליים סגורות, זה עניין קריטי. ומצדיק את ההשקעה. נייטיב פלאנט צברה מוניטין בזכות ייצור ויבוא מוצרים באיכות מעולה שנשארים אתכם לאורך שנים.

גרביים מטיילים נייטיב פלנט