יקבי כרמל  Superbrands

יקבי כרמל מותג אהוב

מאת: סמדר שני  Smadar Shani

יקבי כרמל, מוכיחים בפעם השביעית ברציפות כי הם המותג האהוב, המוכר והאיכותי בישראל מטעם ארגון  Superbrands

יקבי כרמל מוכיחים שוב כי הם מותג האהוב, המוכר והאיכותי בישראל, זאת בעקבות ההכרזה החשובה מטעם ארגון ה – Superbrands  כי גם השנה, זו הפעם השביעית ברציפות, הם זכו באהדת הצרכנים והוכתרו ברשימת מותגי העל היוקרתיים בישראל. זכיה זו ממקמת את המותג ב”היכל התהילה” של מותגי העל ורק מחזקת את מעמדו כמותג היין המוביל בארצנו.

מבין הזוכים בתחרות זו, רק מס’ מצומצם של מותגים המזון והאלכוהול, ויקבי כרמל ביניהם, נכנסים ל”היכל התהילה” בזכות הישגיהם יוצאי הדופן בחיבור הרגשי לצרכנים, בחשיבה היצירתית וכמובן באיכות המוצר שהם מספקים. ולא בכדי – עם רזומה של קרוב ל-140 שנות פעילות ושמירה על איכות עקבית תוך כדי חתירה לעדכניות ולמקצועיות ממשיך המותג לזכות בתחרויות בארץ וברחבי העולם. כך למשל, במהלך השנה האחרונה בתחרות IWSC היוקרתית שהתקיימה באנגליה זכו יקבי כרמל בציונים הגבוהים ביותר מבין כל היקבים הישראליים שהשתתפו בתחרות וגם בשמונה מדליות מרשימות: אחת זהב, שתיים כסף וחמש ברונזה. בתחרות אשכול הזהב המקומית זכו בחמש מדליות (זהב, כסף ושלוש ארד) ובתחרות BEST VALUE המקומית זכו בשבע מדליות (זהב, שלוש כסף ושלוש ארד).

תחרות ה –  Superbrands הנה התוצר הסופי של סקר צרכנים מקיף, שעורך הארגון בפעם ה-12 בישראל באמצעות מכון המחקר Ipsos ובודק, באמצעות מגוון שאלות מהי עוצמת החיבור הרגשי של מותגים שונים לצרכנים והאם ישנם כאלה המצליחים לייצר בידול למול האחרים.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138  שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.