Hydro Flask, הידרו פלאסק,בקבוק טרמי,Urban Outfitters, אורבן אאוטפיטרס

הידרו פלאסק – הבקבוק האורבני הכי אופנתי שיש

מאת: נמרוד גנצרסקי

תכירו – הידרו פלאסק, הבקבוק הטרמי שהפך לטרנד האופנתי הכי חם. אתם כבר לא תסתובבו בעיר בלעדיו.

חברת הידרו פלאסק (Hydro Flask) פרצה לעולם האורבני ולטרנד האופנתי ומציעה מגוון עצום של מידות, גדלים וצבעים בתחום הבקבוקים שומרי החום והקור הבריאים. הטמפרטורה בתוך הבקבוק נשמרת כל כך הרבה זמן הודות לטכנולוגיית Tempshield שבבסיסה דופן וואקום כפולה מפלדת אל חלד, מה שגם מונע טעמי לוואי במשקה. בקיצור, בקבוק ברמת איכות, עיצוב וגימור מהגבוהים ביותר. עכשיו קחו את זה, ותכניסו אותו ללב השיק האופנתי בניו יורק, לונדון, פריז והונג קונג וקיבלתם את האקססורי הכי מתבקש לשנות ה-2020.הידרו פלאסק נתפס מותג סופר טרנדי וולא סתם נמכר בחנויות האופנה “הנכונות”. כמו למשל ברשת Urban Outfitters רשת טרנדית עכשווית שמדברת לקהל עדכני שחשוב לו להיות מזוהה עם הדברים הנכונים והעכשווים.

Hydro Flask, הידרו פלאסק,בקבוק טרמי,Urban Outfitters, אורבן אאוטפיטרס
העיצוב החיצוני, מרקם הבקבוק והצבעים בנוסף לגישה החדשנית והבריאה של החברה הופכים את הבקבוקים של הידרו פלאסק לאביזר אופנתי לכל דבר. גם אופנתי וגם ידידותי לסביבה, שזה גם חלק מהטרנד העולמי באופנה; במקום לרכוש בקבוקי מים לדרך ולהוסיף פלסטיק מיותר לעולם, חוסכים בכסף ועוזרים לסביבה על ידי שימוש אורבני בבקבוקי הידרו פלאסק.

יצאנו לדרך נתחיל מהסוף. כמו שכתבתי, מדובר באקססורי אופנתי, שבמקרה גם שומר על הטמפרטורה של הנוזלים שבתוכו. הבקבוק משך אליו תשומת לב מכל מי שראה אותו והפך לחלק אינטגרלי מ”הלוק” והפעילות שלי שכללה הסתובבות ברחובות ירושלים החדשה והעתיקה עם החברים, ועצירה לקפה (שהכנתי בהידרו פלאסק שלי) מול הנוף המדהים של ירושלים ברוחות הקרירות של הערב.
אהבתי את התחושה שההידרו פלאסק העניק לי כשהסתובבתי איתו בעיר, גם פיזית וגם חברתית. הבקבוק המעוצב היה לעיתים מרכז תשומת לב והשלים את הלוק הכללי שלי כטייל אורבני.

ותקשיבו טוב, הקפה שהכנתי בבית לפני שיצאנו לירושלים החזיק יותר מ-8 שעות בהידרו פלאסק עד שפתחנו אותו בערב מול הנוף הירושלמי הקריר. אותו דבר לגבי תה צמחים שהחזקנו בהידרו פלאסק נוסף. על הנייר החום אמור להישמר ליותר מ-6 שעות, אבל לפי החום שיצא מהבקבוק לאחר 8 שעות, 6 שעות זה קטן עליו.
כשפתחתי את הבקבוק, אדים עדיין יצאו ונאלצנו (בהנאה רבה) לנשוף על הקפה בכוסות כי עוד היה חם. חלק מחבריי (החלשים יותר) פחדו שהקפה-מול-הנוף הקבוע שלנו יהרס עם קפה קר, אבל זה, כמובן, לא קרה.
אותי זה לא הפתיע כי כבר בדקתי בבית, ‘בתנאי מעבדה’, שההידרו פלאסק שומר על חום שעות על גבי שעות. זה הפתיע את חלק מחבריי והפך גם אותם למאמינים בדופן הכפולה והמעוצבת של הידרו פלאסק.
כשמדובר במשקה קר, הוא מחזיק את הטמפרטורה אפילו יותר זמן. על הנייר רשום 24 שעות, והבדיקה שלי הגיעה ממש לא רחוק מזה.

[#טיפ. מה שלא מספרים לכם הוא שכחלק מעיצוב הבקבוק, יש פס מתכת שנמצא קרוב לפיה. פס המתכת הזה הוא בעצם המשך ישיר של הדופן הפנימית של ההידרו פלאסק, כך שעל ידי נגיעה בפס המתכת אפשר בקלות לדעת את חום המשקה בפנים.]

כמו שההידרו פלאסק מתאים לסיור וההסתובבות בעיר, כך הוא גם מתאים כמובן לכל יציאה אל ‘מעבר להרי החושך’, או במילים אחרות – טיול לגליל. הוא מעוצב מדהים ומעניק תחושה מחוספסת נעימה ביד, ומגיע עם ידית אחיזה גמישה, נוחה וחזקה. ממש כיף לראות אותו מציץ מכל תיק או עומד על כל ספסל.
השילוב של העבודה הטובה שנתן ההידרו פלאסק עם המראה, העיצוב והתחושה ביד הופכת את ההידרו פלאסק לשומר החום (והקור) הכי “קול” ברחוב.

המחירים נעים בין 169- 279 ש”ח. תלוי בגודל כמובן וניתן להשיג ברשת אורבן אאוטפיטרס / ברשת חנויות סטורי / ברשת למטייל / ברשת ריקושט