טיפים להשגת חיוך מושלם

טיפים להשגת חיוך מושלם

כולם רוצים להשיג את החיוך המושלם, החיוך היפהפה עם שיניים בריאות ולבנות כמו של כוכבי וכוכבות הקולנוע, הדוגמניות והסלבס. לחיוך יש השפעה ניכרת על הסובבים אותנו, וחיוך יכול לפתוח דלתות וליצור רושם ראשוני חזק וחיובי, החיוך המושלם נחוץ גם לדימוי העצמי שלנו ולמעשה הוא משמש כמעין כרטיס ביקור המעיד על מצבנו הבריאותי והנפשי.

מאחר וכולם רוצים להשיג את החיוך המושלם פנינו לאורטודנט מומחה ליישור שיניים ולסתות. חשוב לזכור כי לרובנו אין חיוך מושלם באופן טבעי לכן עלינו להקפיד על צחצוח שיניים, ביקורים וטיפולי שיניים שוטפים במרפאת מומחים, היגיינה, תזונה נכונה ובהתאם לצורך באפשרותנו לעבור טיפול ליישור השיניים ולשיקום הפה. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בתחום האסתטיקה הדנטלית, וכיום יש טיפולים מתקדמים ואיכותיים לשיפור המראה הכללי של חלל הפה והשיניים, וכך ניתן להשיג חיוך מושלם ומרהיב החושף שיניים לבנות, ישרות, מטופחות ובריאות.

מהו החיוך המושלם?

לבטח גם אתם רוצים לדעת מה נחשב לחיוך מושלם, לכן כדאי להכיר את תוצאות המחקר שנערך על ידי קבוצת חוקרים מאוניברסיטת מינסוטה שבארצות הברית. המחקר גילה כי רוב האנשים מתרשמים מחיוך קטן יחסית על פני חיוך רחב החושף את כל השיניים, ובנוסף החוקרים הגיעו למסקנה כי חיוך רחב החושף את השיניים מתאים בעיקר לאנשים בעלי שרירי פנים חזקים.

חיוך מושלם, בעיני רוב האנשים, הוא חיוך כובש החושף שיניים ישרות ובריאות צחורות כשלג, ללא הבדלי גוון. אנשים עם שיניים בריאות, ישרות ולבנות, לא חוששים לחייך ולחשוף את השיניים שלהם, לכן הדימוי העצמי שלהם גבוה יותר והם יכולים ליהנות מקשרים אישיים וחברתיים טובים בהרבה. אגב, החיוך לא חייב להיות סימטרי, אך חשוב לעבור יישור שיניים כדי להשיג את החיוך הכובש. כדי לסייע לכם להשיג את החיוך עליו תמיד חלמתם – המשיכו לקרוא ותוכלו ליישם את הטיפים וההמלצות שלנו להשגת החיוך המושלם.

טיפים ופעולות להשגת החיוך המושלם

כדי להשיג את החיוך המושלם עליכם לעבור אבחון מקצועי אצל אורטודנט מומחה ומנוסה. יש מגוון פעולות אורטודנטיות שמטרתן לשפר את המראה האסתטי של השיניים והלסתות. הפרוצדורות הפופולריות ביותר בתחום האורטודנטיה על מנת להשיג את החיוך האסתטי המושלם הן:

• יישור שיניים – יש טכניקות שונות ליישור שיניים לילדים, לבני נוער ומבוגרים. כיום, האורטודנטים ממליצים על יישור שיניים בשיטת הקשתיות השקופות (אינויזליין) או בשיטת יישור שיניים מהיר בשיטת PAOO או בשיטת פיברוטומי. לילדים ולבני נוער ניתן להציע גם יישור שיניים באמצעות גשר וסמכים מתכתיים, יש אפשרות לסמכים נסתרים המודבקים בחלק הפנימי של השן. יישור שיניים הוא תהליך ממושך, ובשיטות המהירות חוסכים זמן וניתן לסיים את הטיפול תוך מספר חודשים בלבד.
• שיקום הפה – לאחר אבחון מקצועי אצל רופא השיניים ניתן לעבור שיקום פה וחניכיים, לדוגמה תיקון כתרים שבורים או החלפת כתר שהגוון שלו השתנה, טיפולי השתלות שיניים כדי לחייך בפה מלא בשיניים יפות ועוד.
• שיננית – מומלץ לבקר לפחות פעמיים בשנה אצל שיננית מנוסה, השיננית מנקה אבנית שהצטברה על השיניים ומבצעת טיפולים נוספים המאפשרים לכם להשיג חיוך מרשים, אסתטי ומושלם.
• ציפוי שיניים – טיפול אסתטי מתקדם המבטיח שיניים יפות ומרשימות וכמובן חיוך מנצח, הציפויים הם עלים דקיקים מחרסינה או למינייט המודבקים על השן.
• הלבנת שיניים – חיוך מושלם מחייב שיניים לבנות וצחורות כשלג, הדרך להשגת השיניים הלבנות מבוססת על הלבנת שיניים במרפאה או בבית.
• היגיינה – חשוב להקפיד על צחצוח שיניים, היגיינת פה, שטיפה נכונה וניקוי באמצעות חוט דנטלי.
• תזונה – כדאי להימנע ממשקאות וממוצרי מזון הגורמים להכתמת השיניים ולנזק, לדוגמה קפה, תה, משקאות ממותקים, ממתקים וכו’.

שמירה על החיוך המושלם

לאחר יישור שיניים ושיקום הפה יש להקפיד על תחזוקה שוטפת כדי לשמור על החיוך המושלם. מומלץ להישמע להנחיות האורטודנט, רופא השיניים והשיננית. לכן, עליכם לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום, להעביר חוט דנטלי, להשתמש בתכשירים לשטיפת הפה ולבקר במרפאה לפחות פעמיים בשנה.