שרשרת זהב

שרשרת זהב לגבר

קרדיט- YOUME תכשיטי זהב

שרשרת זהב לגבר- לא מה שחשבת

מאז שחר ההיסטוריה גברים עונדים שרשראות שסימלו עושר, יוקרה ומעמד. בימינו גברים רבים ממשיכים את המסורת ומתאבזרים בשרשראות זהב לגבר המוצעות במגוון סגנונות, כך שכל שצריך זה לבחור את הסטייל המבוקש ולשלב עם האאוטפיט הנכון.
שרשרת זהב במיוחד מתאימה לגברים, כי היא נחשבת לקלאסית ומתמזגת בהרמוניה עם כל סוג לבוש ממחויט ומתוחכם ועד קז’ואל ספורטיבי. הזהב הוא המתכת היקרה ביותר בעולם המצטיינת בעמידות יוצאת מן הכלל ומתאימה גם לבעלי עור רגיש, שומרת על הטאץ’ הנוצץ שלה לאורך שנים ונחשבת גם להשקעה לטווח הרחוק בשל היוקרה שלה. תוכלו להתאמן ואפילו לשחות ולהתקלח עם שרשראות זהב שעמידות במים.

כיצד לבחור שרשרת זהב לגברים?
בבחירת שרשרת זהב לגבר שימו לב למספר פרמטרים שמשחקים תפקיד בתהליך בחירת והתאמת התכשיט: דרגת הקרט של הזהב המסמלת את אחוז הזהב הטהור וככל שאחוז הזהב הטהור גבוה יותר כך התכשיט איכותי ויוקרתי יותר. פרמטר נוסף לשיקולכם הוא אורך השרשרת – האם תעדיפו שרשרת ארוכה או קצרה, עדינה או עבה ודומיננטית בעלת נוכחות דרמטית? אפשר להתאים גם את השרשרת למבנה הפנים, לרוב מבנה פנים בעל סנטר מחודד נראה טוב עם שרשראות קצרות או שרשראות קולר ופנים מעוגלות עם שרשראות ארוכות יותר. שרשראות מזהב מגיעות במגוון גווני זהב – לבן או צהוב לפי בחירה וגם עם תליונים אם תרצו להוסיף טוויסט להופעה כולה עם אלמנט ייחודי שמקפיץ את הלוק.

מהם הטרנדים הבולטים בין השרשראות לגבר?
שרשרת חוליות בעלת אפקט מעניין בין אם מדובר בחוליות מעוגלות או אובאליות, שרשרת בעלת ממד של כדורונים מודגשים לאורך השרשרת. לרוב בין החוליות יהיה חוט זהב מקשר והאפקט המבוקש הוא זה שנוצר בעקבות המרווחים בין החוליות או הכדורים כאשר יש שרשראות צפופות ואווריריות לפי בחירה. כדאי לבדוק גם את עובי הכדורים והחוליות כי ככל שהם יותר עבים כך המראה המתקבל דומיננטי יותר. מרבית הגברים חובבים שרשרת מסוג פיגרו שעשויה מחוליות עגולות וחוליות מאורכות המשתלבות זו בזו ויוצרות עיצוב מוקפד והיא מתאימה לאירועים מיוחדים וגם ליום יום ומשדרגת כל מראה. ניתן להוסיף גם עגילי פירסינג, תליונים עם מוטיבים ועגילים צמודים שיקיים במידה ויש לכם חורים באוזניים – תכשיטים הממשיכים את הקו האחיד העיצובי של השרשרת או להפך, מככבים בקונטרסט לעיצוב ולסגנון של השרשרת.
בין אם החלטתם לענוד שרשרת ארוכה שעולה על החולצה או משתלשלת מתחת לחולצה או אולי בכלל שרשרת קצרה יותר עם מפתח V, שרשרת קלת משקל או שרשרת מאסיבית ודומיננטית – האפקט המתקבל מרשים.

על מה לשים דגש בבחירת שרשראות זהב?
מעבר למראה, חשוב עניין הנוחות במיוחד אם אתם טיפוסים אנרגטיים ואקטיביים שמעוניינים בשרשרת שתלווה אתכם לכל מקום ותרגיש לכם טבעית תוך כדי תנועה. שרשרת מזהב קל מאוד לשמור לאורך זמן ואפשר להשתמש במים חמים וסבון נוזלי עדין ולהשרות את השרשרת במים ולהבריש אותה בעדינות אם מברשת שיניים במיוחד בכל הנוגע לשרשרת חוליות.
חשוב לבחור שרשרת איכותית מחברה אמינה ששמה דגש על ייצור התכשיטים לפי הסטנדרטים הבינלאומיים ותחת בקרה קפדנית ולבדוק אם ניתן להזמין שרשרת מבוקשת לפי האורך המועדף (לרוב האורכים של שרשראות זהב לגברים נעים בין 50 – 60 סנטימטרים, אבל לעיתים יש ארוכות מאלה, תלוי בסוג השרשרת). בדקו גם זמן משלוח, אחריות וכן מדיניות החזרות והחלפות. היום קל יותר מתמיד לרכוש שרשראות באינטרנט ולהתרשם מהתמונות ומהפירוט הטכני של חומרי הגלם והאלמנטים והמוטיבים של השרשרת ולבצע את הבחירה האולטימטיבית וליהנות משרשרת שמגיעה עד לפתח הבית שלכם. תתחדשו ותהנו!