בית ספר לאיפור מיקי בוגנים

טיפים לאיפור כלות מקצועי

קרדיט – בית ספר לאיפור מיקי בוגנים

טיפים לאיפור כלות מקצועי

מאפרות מקצועיות מתמחות בין היתר באיפור כלות, יש טכניקות מתקדמות וטרנדיות לאיפור כלות ונדרש ידע וניסיון להתאמת האיפור המתאים ביותר לכלה. מאפרת מקצועית נערכת מראש לקראת האיפור המושקע, עליה לארגן את סביבת העבודה ולוודא כי ברשותה כל ציוד האיפור הנדרש. חשוב לזכור כי איפור כלות אורך זמן ויש להתאים את סגנון האיפור למבנה הפנים של הכלה, לשמלה ולאקססוריז, למקום האירוע ולמזג האוויר.

יש פרמטרים רבים שמאפרת חייבת להתייחס אליהם בעת התאמת האיפור לכלה לעתיד. חשוב לציין כי ישנם הבדלים משמעותיים בין איפור לכהות עור לבין איפור כלה בעלת עור בגוון בהיר. אלו כלים הנרכשים בקורס מקצועי לאיפור כלות, לכן אין להקל ראש בבחירת המאפרת ומומלץ לבצע איפור ניסיון כשבועיים שלושה לפני מועד החתונה.

שלבים עיקריים באיפור כלות מקצועי

·         ניקוי פנים יסודי.

·         מריחת סרום על עור הפנים בתנועות מעגליות.

·         מריחת מייקאפ באמצעות ספוג, בגוון המתאים לגוון עור הפנים.

·         איפור עיניים בטכניקה המתאימה לרצונות הכלה ולמראה המבוקש.

·         הדגשת הריסים באמצעות מסקרה או ריסים מלאכותיים.

·         הדגשת עצמות הלחיים ומריחת מעט סומק.

סגנונות איפור לכלה

התאמת סגנון האיפור לכלה דורש ידע וניסיון, חשוב להתאים את סגנון האיפור לשמלה המרשימה, לתסרוקת, למבנה הפנים ולמאפיינים האישיים הייחודיים של הכלה הנרגשת. מאפרת מקצועית יודעת להתאים את סגנון האיפור לסטיילינג של הכלה ולטעמה האישי, לכל כלה יש דרישות מיוחדות והמאפרת חייבת להתייחס לכך בהתאם. עליה להתייחס גם לאיפור המחשוף כדי ליצור מראה אסתטי ומטופח לכן נהוג לאפר את המחשוף עם שימר, מייקאפ, פודרה ונוצצים.

יש מבחר סגנונות איפור לכלה:

·       איפור כלות עדין – איפור קל ועדין המדגיש את יופייה הטבעי של הכלה. האיפור מטשטש פגמים ומדגיש את היופי הטבעי, זהו סגנון איפור טרנדי בשנים האחרונות ומאפרים משתמשים בכלי איפור ובטכניקות שונות כדי ליצור אשליה של מראה חינני ומעט מרושל וללא מאמץ.

·        איפור כלות כהות עור – לנשים בעלות עור כהה יש בדרך כלל שני גוונים של פיגמנטציה לכן מקובל למרוח מייקאפ על כל הפנים כדי לטשטש את הבדלים בגוון בעור, ולאחר מכן מורחים קונסילר להבהרת האזור מתחת לעיניים. איפור לכהות עור כולל הצללות בגוון ובאפקט המתאים לעור הפנים הכהה ולסגנון הלבוש והתסרוקת.

·         איפור כלות רומנטי – איפור קלאסי לכלות שמטרתו להשיג את המראה הרומנטי והמעט חולמני, האיפור הרומנטי מבטיח מראה עדין ונשי יותר, נדרש ניסיון רב מאחר ויש להתאים את האיפור למאפייני הכלה והאירוע ולהבטיח איפור עמיד המחזיק מעמד כל הערב.

·         איפור מעושן לכלות – איפור מעושן לכלות הוא סגנון טרנדי השולט בתחום בשנים האחרונות, האיפור המעושן מבטיח מראה דרמטי, חושני ובלתי נשכח.

איפור כלות מקצועי הוא חלק מרכזי בהכנות לאירוע המרגש, יש טכניקות איפור שונות המתאימות לכלות. כדי לעבוד בתחום מומלץ ללמוד קורס איפור מקצועי הכולל טכניקות לאיפור כלות ולאיפור ערב. למידע נוסף אודות איפור מקצועי לכלות הנכן מוזמנות להירשם לקורס איפור מקצועי בבית הספר של מיקי בוגנים. הקורס המקיף והמקצועי ביותר בישראל לאיפור מקנה את הידע, הטכניקות והכלים התיאורטיים והמעשיים לאיפור מקצועי ומיטבי.