ד"ר רובינפור מתיחת פנים לגבר

ניתוח מתיחת פנים לגברים

מאת: סמדר שני Smadar Shani

ניתוח מתיחת פנים מאפשר לחזור אחורה. ד”ר רובינפור מומחה לכירורגיה אסתטית ופלסטית עם ניסיון של עשרות שנים, משיב לכל השאלות למי שמתעניין בניתוח מתיחת פנים.

ד"ר רובינפור ניתוח מתיחת פנים לגברים

מתי/למה תמליץ לבצע את הניתוח? למי מיועד ניתוח מתיחת פנים מתיחת פנים מיועדת למטופלים עם פנים וצוואר נפולים בניתוח מסלקים עור מיותר לצמיתות מן הפנים, פעולה המקנה לפנים מראה טבעי ולא מנותח.במקרים של מטופלים צעירים יחסית שאצלם אזור הצוואר נראה עדיין טוב ולא נפול  אמליץ על “מיני מתיחת פנים”. הוא נחשב לניתוח קל יחסית, בניתוח זה אין מתיחה של שרירי הצוואר ואחוז הסיבוכים שלו נמוך.

ד"ר רובינפור ניתוח מתיחת פנים לגברים

כמה שכיח הניתוח בקרב גברים לגברים יש היום יותר מודעות למראה החיצוני ופתיחות לטיפולים קוסמטיים לשיפור מראה הפנים, מגיעים אליי הרבה גברים שמעוניינים לעשות בוטוקס וניתוחי עפעפעיים ויש גם הרבה גברים שעושים את הניתוח בעקבות הנשים שלהם.

האם טיפול בחומרי מילוי יכול להחליף את מתיחת הפנים במקרים בהם הקמט עמוק או שהוא מלווה בנפילת העור אין תחליף למתיחת פנים. אני יכול להגיד שאנשים שמתחילים להשתמש בחומרי מילוי בגיל מוקדם, מגיעים לניתוח בגיל יותר מבוגר, מכיוון שכל הזרקה מעבה את הקולגן התת עורי שלנו ומשפרת את מראה העור.

כיצד אתה שומר על המראה הטבעי ולא פני בובה באמצעות כיוון המתיחה של העור, אני נוהג להרים חזרה את העור בכיוון הטבעי שלו וזה מה שנותן  למטופל מראה טבעי, כולם שואפים היום למראה טבעי, רוצים להישאר דומים למראה המקורי שלהם.

ד"ר רובינפור ניתוח מתיחת פנים לגברים

 איך להתכונן לניתוח מתיחת פנים הכי חשוב להפסיק לעשן, העישון הוא הגורם הכי בעייתי, רוב הסיבוכים בניתוחים פלסטיים קורים כתוצאה מעישון, מכיוון שהעישון גורם לאי אספקת דם. הדרישה ממנותח היא שחודש לפני מועד הניתוח יפסיק לעשן, זה פרק הזמן שמבטיח שתהיה זרימת דם תקינה ולא יהיו סיבוכים. מעבר לזה, המטופל יתבקש לבצע בדיקות דם מתאימות.

הרדמה מקומית או מלאה זה תלוי ברצון המטופל. מתיחת פנים תחת הרדמה מקומית בשילוב של חומר טשטוש מאפשרת התייחסות מדויקת לכל החלקים בניתוח. יתרון נוסף להרדמה מקומית הוא בהתעוררות מהניתוח, שאינה מלווה בתופעות לוואי.

איך מתבצע הניתוח כל ניתוח פנים מלווה במתיחת שרירים, מרימים את העור ומותחים את השריר חזרה לכיוון ממנו נפל.הניתוח אורך בין שעתיים לארבע שעות, בהתאם לסוג ההרדמה והיקף הניתוח.

החלמה וחזרה לשיגרה כשלושה שבועות לאחר הניתוח, מומלץ להמנע מחשיפה ממושכת לשמש למשך כחצי שנה.בשבוע הראשון להקפיד על אוכל מרוסק ושישה שבועות להימנע מפעילות גופנית ומטיפולי שיניים. ניתוח מתיחת פנים לא מלווה בכאבים, יש תחושת חוסר נוחות בגלל מתיחת השריר

צלקות מוסתרות ברובן על ידי קו השיער ועם הזמן הן מתבהרות.. תוצאות הניתוח יכולות להיות מושפעות לרעה מעישון, חשיפה לשמש ושתיית אלכוהול.

תחזוקה בשנה הראשונה אין צורך לעשות טיפולים משלימים.בשנה השנייה אמליץ לשלב הזרקות, מכיוון שהפנים מאבדות נפח עם הזמן

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם ד”ר רובינפור לחצו