אנטר מערכת נעילה חכמה

תתקדמו לאנטר | מערכת נעילה חכמה מבית מולטילוק  

מאת: סמדר שני Smadar Shani

ברוכים הבאים לעידן חדש בו לא תצטרכו לזכור לקחת מפתח כשאתם יוצאים מהבית, מעכשיו אתם משוחררים מהטרדה היומיומית ומשאלת השאלות: “האם לקחת מפתח”?  ®ENTR מערכת נעילה חדשנית הופכת את הכניסה לבית שלך לחכמה. בפעולה פשוטה, מסירים את הצילינדר הישן מתקינים את ENTR והשליטה עוברת לידיים שלך!

אנטר מערכת נעילה חכמה

מי חלם שיגיע היום בו יתאפשר לנו לנעול את דלת הכניסה לבית באמצעות הסמארטפון האישי שלנו? בעידן המודרני בו כל מוצר שאנו משתמשים ביומיום בו הופך למשהו חכם ומגמות השוק משתנות במהירות מסחררת. חברת מולטילוק Mul-T-Lock שכשמה כן היא: קבוצה וותיקה עם מוניטין חזק בפתרונות נעילה ובקרת כניסה העומדים בתנאים קפדניים ביותר ומאבטחים יותר מ 300- מיליון בני אדם ברחבי העולם. מרימה את הכפפה לדרישה לפתרונות נעילה מתקדמים ומפתחת את ®ENTR מערכת נעילה חכמה במיוחד.

אנטר מערכת נעילה חכמה

מה שיפה במערכת אנטר ®ENTR שהיא הופכת את החיים שלנו בטוחים ונוחים יותר, מעכשיו אנחנו שולטים בנעילת  הדלת, ללא תלות במפתח. לצורך העניין, תחשבו שהסמארטפון האישי שלכם, הוא מעכשיו גם המפתח לדלת שלכם,זה מטורף! מצד שני, כמו כל דבר חדשני שאנו נתקלים בו מעלה את התהיה..איך הסתדרנו קודם?
אז ברור שהמפתח הוא עדיין בגדר אופצייה, אבל מי מאיתנו לא יקפוץ על ההזדמנות להשתחרר מהעול של המפתח ומכל ההתעסקות האינסופית סביבו

אנטר מערכת נעילה חכמה

התרשמנו באופן אישי מיכולות המערכת והיא ללא ספק עומדת מאחורי ההבטחה לביטחון, נוחות ושליטה.
מערכת אנטר ®ENTR מספקת ביטחון היא עם צילינדר mt5 של מוליטילוק בבסיסה, הדלת ננעלת באופן אוטומטי עם טריקת הדלת. מגבירה את רמת הבטחון והשקט שלכם ואת הכאב ראש שטמון באובדן או גניבה של מפתח
יתרון נוסף ל-®ENTR הוא כי כאשר המנעול נפתח, המנעול מסובב את הציר עד הסוף כולל הפתיחה של הלשונית, כך שאפשר פשוט לדחוף את הדלת בקלות בלי למשוך את הידית.

ההתקנה של המערכת פשוטה וקלה ,מתבצעת בדלת הבית ואינה דורשת הכנת תשתית מראש. ללא קידוח חיווט או חציבה בדלת. מערכת ®ENTR מתלבשת על הדלת הקיימת
רק על ידי שינוי צילינדר. והיא מתאימה כמעט לכל סוגי הדלתות ועל הדרך גם משדרגת פלאים את מראה הדלת.

אנטר מערכת נעילה חכמה
מערכת אנטר ®ENTR מאפשרת לנו לשלוט בנעילה ובפתיחת הדלת בכמה אופציות וכולן טובות. כל אחד מבני המשפחה יכול לבחור את הדרך שהכי מתאימה לו.
®ENTR מאפשרת לפתוח את הדלת באמצעות הסמארטפון האישי, קורא טביעת אצבע ביומטרי, קודן ספרות, או שלט רחוק השלט העובד בתדר מוצפן ומאפשר פתיחה של הדלת ממרחק סביב  25 מטר.
עם השלט ניתן לפתוח את הדלת מבלי לקום לדלת. מכל מקום: המרפסת, הגינה ומהקומה השנייה. מעבר לנוחות מדובר בפתרון מצויין לאנשים בעלי מוגבלויות למינהם
ניתן לנהל משתמשים ולהסירם בלחיצת כפתור. כך לדוגמה, במקום לתת לעוזרת מפתח באופן קבוע, ניתן לתת לה הרשאה לפתיחת הדלת במגוון הרכיבים אפליקציה או קודן טביעת אצבע שבו ניתן לנהל הרשאות על פי ימים ושעות כניסה.
משתמשים שומרי שבת, יוכלו לפתוח את הדלת בדרך המסורתית, באמצעות פתח מכני שמגיע עם המערכת.
ההפעלה של המערכת באמצעות סוללה נטענת -אינו תלוי בחיבור לחשמל

אנטר מערכת נעילה חכמה

אז לסיכום, אם אתם כמונו שוחרי חדשנות, בטיחות ונוחות. מערכת אנטר ®ENTR תשדרג פלאים את איכות החיים שלכם. תתקדמו לאנטר, מערכת חכמה ונוחה מאין כמוה.