Featured Video Play Icon

הצרת היקפים | הכירו את שיטת קולטק

הכירו את קולטק Cooltech שיטה חדשנית להצרת היקפים בטכנולוגיה המבוססת על הקפאת והמסת שומנים באמצעות קור.
ד”ר רובינפור מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה אסתטית ופלסטית עם ניסיון של עשרות שנים מספר על השיטה המוצלחת וכיצד זה עובד

ד”ר רובינפור מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה אסתטית ופלסטית עם ניסיון של עשרות שנים, בטכנולוגיות מתקדמות ובחידושים העולמיים בתחום האסתטיקה, מיישם בקליניקה שלו ברמת החייל את קולטק Cooltech שיטה חדשנית ואפקטיבית בתחום הצרת היקפים בטכנולוגיה המבוססת על הקפאת והמסת שומנים באמצעות קור.
השמנת יתר והסיכונים שהיא מביאה, הנה בעיה כלל עולמית ולכן שיטת קולטק Cooltech שבאה לטפל בבעיה התבססה כטיפול הכרחי וממזער סיכונים ולא רק כהליך אסתטי וזאת עקב המודעות לנזקים ולהשלכות של עודפי שומן על גוף האדם ולתופעות הרסניות שמתלוות אליו כגון: מחלות לב, סוכרת, דלקות פרקים ומגבלות על תפקוד כללי, לזאת מתווסף לחץ חברתי המקדש את תדמית הגוף הרזה והחטוב.

ד"ר מנו רובינפור,Cooltech ,קולטק,שיטה חדשה להצרת היקפים

הצורך הביא לפיתוח מכשירים שונים שמטרתם לתת חלופה יעילה ופשוטה לפרוצדורה של שאיבת השומן המסורתית, תהליך ניתוחי הכולל סכנות של זיהום, צלקות, חוסר אחידות בעור ודימומים. מכשיר קולטק Cooltech מהמתקדמים והאמינים בשוק, בניגוד לשאיבת השומן המסורתית, הנו הליך נקודתי, פשוט וקצר, מתבצע במרפאה ואורך כ- 70 דקות, ללא סכנה של זיהום או צלקות, ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית ושגרה רגילה כבר למחרת הטיפול.

קולטק הצרת היקפים,ד"ר רובינפור

 ד”ר רובינפור מתמחה בטיפולי המסת שומן תת עורית באמצעות מכשיר קולטק Cooltech ההליך מתבצע במרפאה ומביא לתוצאות מהירות ומשביעות רצון.התוצאות נראות לעין אחרי שבועיים עד שלושה שבועות והשיפור נמשך במהלך שלושת החודשים שלאחר מכן עד להגעה לתוצאה אופטימלית.רוב המטופלים יגיעו לתוצאה אופטימלית לאחר טיפול חד פעמי. מיעוט קטן יזדקק לחזרה על הטיפול לאחר שישה שבועות והסיבה לכך היא הרכב תאי השומן באנשים שונים. ידוע שתאי השומן השונים מגיבים בצורה שונה לטיפול בקור.

ד"ר מנו רובינפור,Cooltech ,קולטק,שיטה חדשה להצרת היקפים

אזורי טיפול מומלצים: בטן, מותניים, ירכיים חיצוניות ופנימיות ואזור הגב. הטיפול לא מיועד לאנשים שעברו שאיבת שומן!חשוב לזכור שבשוק הישראלי ישנם מכשירים שונים להמסת שומן בקור אבל רובם ללא יעילות מדעית מוכחת.הטיפול במכשיר קולטק Cooltech הנו מכשיר אמין שמותר רק במרפאות ובהשגחת רופאים בלבד ובניגוד למכשירים אחרים הקיימים בשוק.ד”ר רובינפור החליט לעבוד עם קולטק Cooltech מכשיר בפיקוח אירופאי ובאישור משרד הבריאות, לאחר שבדק באופן אישי מספר מכשירים והגיע למסקנה שרק עם מכשיר קולטק Cooltech ניתן להגיע לתוצאות מוכחות ולשביעות רצון מהלקוחות.

הטיפול מתאים לגברים ונשים! הקליקו לפגישת ייעוץ.