בוטיק THINGS – מתנות מקוריות

מתנות מיוחדות בוטיק THINGS

מאת: סמדר שני Smadar Shani

בוטיק THINGS נפתח לפני שלוש שנים בצפון תל אביב בתוך מבנה סי אנד סאן. ענת הדני שעומדת מאחורי בוטיק העיצוב “THINGS” מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא מתנה ייחודית ומקורית לכל אירוע ולכל מטרה.

בוטיק THINGS – מתנות מקוריות

מחפשים מתנה מקורית ולא יקרה? בא לכם להיתפנק באקססורי מיוחד? אם כך אתם חייבים לעצמכם ביקור בבוטיק THINGS שנמצא במתחם סי אנד סאן בתל אביב, שהפך למתחם אומנות, עיצוב וסטייל. מובטח לכם שלא תצאו בידיים ריקות. המקום מעוצב כ”בוטיק” והוא מלא חן ושיק. “THINGS” מכיל בתוכו מבחר מהמם של פריטים הכי מיוחדים והכי עדכניים: תיקים אופנתיים, ארנקי קלאץ’, אקססוריז, מבחר מרשים של שרשראות, צמידים, עגילים,  חמסות בעיצובים מיוחדים, נרות ריחניים, צעיפים בהדפסים אומנותיים, כובעים שמותאמים לכל עונה, פרי עיצובה של ענת הדני בן זקן, Home Goods, כריות נוי, בקבוקי בישום יוקרתיים לבית, פריטים משובחים מטקסטיל, תיבות אחסון מעוצבות ועוד הרבה פריטים מפתיעים שמתגלים בכל הצצה מחדש.

בוטיק THINGS – מתנות מקוריות

ענת הדני בן זקן, מאמינה שגם הפרטים הקטנים יכולים לתת השראה,לרגש ולהעשיר את חיי היומיום. מתוך חשיבה זו נולד הבוטיק המקסים שיש בו הכל מכל.לדבריה, הדגש הוא על עיצוב,מקוריות ועבודה עם מעצבים ישראלים כחול לבן מוכשרים ביותר שנמצאים בתחילת דרכם, כל פריט נבחר בקפידה ובהרבה תשומת לבעל ידי ענת הדני בן זקן בעלת המקום ואת חלקם היא אף מעצבת ומייצרת בעצמה. את המתנה שבחרתם יעטפו לכם בסטייל ובהרבה אהבה וכבוד לפריט. ואין ספק שהמוטו של ענת הדני בן זקן, לשים תשומת לב ודגש על עיצוב ואיכות ברמה גבוהה, בא לידי ביטוי בכל פרט ופרט.

בוטיק THINGS – מתנות מקוריות

ענת דואגת שהקולקצייה תהיה רלוונטית ועדכנית ולכן כל פריט שנמכר מוחלף בפריט אחר וכתוצאה מכך הבוטיק משתנה מפעם לפעם וכל ביקור בו מרגיש כמו החוויה של הפעם הראשונה.

THINGS הרצל רוזנבלום 8 תל אביב –  THINGS – Every day is a gift