גוצ'י בושם אוניברסלי חדש

גוצ’י משיקה בושם אוניברסלי חדש

 מאת: סמדר שני Smadar Shani

GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR הבושם הראשון מבית גוצ’י הפונה לכל המינים,בושם אוניברסלי,נטול מגדר,המאפשר חופש מוחלט

 בית האופנה האיטלקי גוצ’י גאה להשיק את הבושם הראשון מבית גוצ’י הפונה לכל המינים.המוטיב המרכזי המלווה את ההשקה  והניחוח הוא חשיבותה של החירות האישית – רעיון משוחרר מכל הגדרה של תקופה, של מקום, של חברה. עולם שכולו פרסקו של חיים, שבהם המשפחה היא קהילה פרטית, שבמרכזה ניצב חופש הביטוי המוחלט, ללא תפקידים מוגדרים

גוצ'י בושם אוניברסלי חדש

הבושם Gucci Mémoire d’une Odeur מנתץ את ההגדרות המסורתיות של עולם הבישום, ומבסס קטגוריה חדשה ומודרנית, שבמרכזה של ניצב המינרל המייצג שילוב של ניחוחות ותחושות. אוורירי, שקוף ואותנטי. תו המינרל המאסקי מהווה את אבן היסוד של הבושם הזה. הוא מקשר את כל יתר היסודות יחד לכדי רוך עדין וטהור.

גוצ'י בושם אוניברסלי חדש

הבקבוק: אלסנדרו מיקלה גילה בקבוקון בושם וינטג’ של Gucci וממנו קיבל השראה לעיצובו של הבושם החדש Gucci Mémoire d’une Odeur. חריציו של הבקבוקון מעטרים אותו כעמודי תווך מעולם עתיק על רקע זכוכית כבדה ושקופה בגוון ירקרק. על חזית הבקבוקון, מעוטרת במסגרת מוזהבת, מתנוססת התווית ועליה הלוגו של Gucci ושם הבושם.
אריזת הבושם הירוקה מעוטרת בכוכבים שמימיים בהשראת ציורי הכנסיות הרומיות והגותיות של ימי הביניים ותקופת הרנסנס באירופה. כך מסמלת האריזה את הכוכבים בשמי הלילה ואת העולם הארצי המביט בהם בפליאה.

GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR
תכולה: EDP 60 מ”ל מחיר: 399 ₪ תכולה: EDP 100 מ”ל מחיר: 499 ₪. להשיג ברשתות הפארם