מתנות מקוריות לגבר שיש לו הכל

מתנות מקוריות לגבר שיש לו הכל

אחד הדברים החשובים ביותר ביום הנישואין, יום האהבה ויום ההולדת של בן הזוג שלנו הוא קניית המתנה המושלמת שתפתיע ותשמח אותו. לפעמים נוצרת אצלנו התחושה שלגבר שלנו יש הכל ולכן אנו מתקשות למצוא מתנה מקורית ושימושית שתשמח אותו.

בחירת מתנה לגבר היא אמנם תחום לא פשוט, אך אם תשקיעו בה זמן, כסף ומחשבה תוכלו למצוא את המתנה המושלמת שתשמח את הגבר שלכן מאוד. במאמר זה אספנו עבורכן רשימה של מתנות שימושיות ומקוריות מעולם הלייפסטייל שישמחו וירגשו כל גבר.

מעמד שולחני יוקרתי למשרד

אם אתן מעוניינות לרכוש לגבר שלכן מתנה שתזכיר לו אתכן גם בזמן שהוא עסוק במשרד, אנו ממליצים לכם לרכוש לו מעמד שולחני למשרד שעליו מוטבעת תמונה או הקדשה מרגשת. כיום, ניתן למצוא בחנויות שונות מעמדים יוקרתיים שעשויים מקריסטל או זכוכית ומוסיפים לשולחן מראה יוקרתי ומרשים.
ניתן להוסיף למעמדים הללו הקדשה מיוחדת או תמונה זוגית שתשמח את הגבר שלכן ברגעים הקשים בעבודה. מתנה זו מתאימה לאנשי הייטק, מנהלים, עורכי דין ובעלי מקצוע נוספים שמבלים את רוב זמן העבודה שלהם במשרד.

תכשיט מקורי לגבר

אם הגבר שלכן חובב תכשיטים, ניתן לרכוש לו תכשיט זהב או כסף מקורי וייחודי. כיום, חנויות רבות מוכרות תכשיטי גברים מקוריים כגון: שעון זהב עם תמונה, צמיד עם חריטת שם, שרשראות עם תליונים מיוחדים, טבעות עם אבנים ועוד.

כאשר אתן בוחרות תכשיט לגבר שלכן, מומלץ לבחור בתכשיט שמתאים לאופי ולתחומי העניין שלו וכך להעניק לתכשיט משמעות ייחודית ומרגשת. לדוגמא, אם הגבר שלכן חובב ים וספינות, ניתן לרכוש לו שרשרת מיוחדת מכסף או זהב עם תליון של עוגן, גל, דג וכדומה. לעומת זאת, אם הגבר שלכן עוסק במוזיקה ואוהב את התחום, ניתן לרכוש לו שרשרת עם תליון של גיטרה, מיקרופון או אוזניות.

מומלץ לוודא שאתן קונות תכשיט שמתאים לטעם ולסגנון של הגבר וכך למנוע טעויות מיותרות והרבה עוגמת נפש.

תמונה בהדפסה על פי.וי.סי

אם אתן מעוניינות לרכוש לגבר שלכן מתנה סנטימנטלית, ניתן לרכוש לו תמונה מודפסת על pvc. הדפסה על פי.וי.סי מחדדת את איכות התמונה המודפסת ומעניקה לה מראה מרשים ומודרני. מתנה זו תרגש את הגבר שלכן ותעלה לו חיוך על הפנים.
עליכם לבחור תמונה להדפסה ולאחר מכן לפנות לחברה מקצועית בתחום, לבחור גודל וצורה לתמונה ולהדפיס אותה. ניתן לתלות מתנה זו על הקיר בעבודה ובבית או לחלופין להניח אותה על השולחן.

מנוי למקום הבילוי האהוב

גברים נוטים לחזור שוב ושוב למקומות בילוי שמוצאים חן בעיניהם. לכן, מנוי לקולנוע, לחדר כושר, למגזין או למועדון שהגבר שלכן אוהב, ישמח וירגש אותו. זוהי מתנה מקורית ושימושית שלא ניתן לטעות בה. לדוגמא, אם הגבר שלכן אוהד שרוף של קבוצת כדורגל או כדורסל מסוימת, מנוי לקבוצה זו הוא המתנה המושלמת שתשמח אותו במיוחד.

גאדג’טים מיוחדים

כמעט כל הגברים אוהבים מכשירים מיוחדים, משודרגים ומגניבים שניתן להשוויץ בהם מול כל החברים. אוזניות משוכללות, מצלמה עם איכות גבוהה ועוד ישמחו את הגבר שלכן וירגשו אותו. ניתן לרכוש את המכשירם הללו בחנויות חשמל ואלקטרוניקה שונות.