סוזוקי ויטארה טורבו מלון ריץ קרלטון הרצליה

חווית פינוק וספא עם סוזוקי ויטארה טורבו

מאת: מערכת מןסטרים

הנסיעה ברכב פנאי מדליק כמו סוזוקי ויטארה טורבו עושה חשק לנצל כל הזדמנות ולצאת אל המרחבים.

בעבר כבר לקחנו את הויטארה לטיולים חווייתיים, בין אם בהרי יהודה ובין אם בפארק רמות מנשה. אלא שלא תמיד צריך להרחיק כדי ליהנות מחוויות חדשות, וישנן חוויות שנמצאות ממש בהישג יד במרחק נסיעה קצרה.

סוזוקי ויטארה טורבו מלון ריץ קרלטון הרצליה

חוויה שהיא פופולארית במיוחד בשנים האחרונות היא חווית הספא. מי מאיתנו לא רוצה לקחת פסק זמן באמצע השבוע, להתנתק מהעולם לכמה שעות ולשקוע באווירה מרגיעה ומפנקת לגוף ולנפש. מבין שלל אפשרויות הספא המוצעות לנו בחנו באופציה היוקרתית, האיכותית והייחודית שמציע  הספא שבמלון ריץ קרלטון בהרצליה, כשהיתרון הגדול של המלון הוא במיקומו, מרחק נסיעה קצרה מכל מקום מאזור במרכז.

מלון ריץ קרלטון ממוקם על חוף ימה של הרצליה ומציע נוף מרשים של הים התיכון לצד המרינה המוקפדת והיוקרתית של הרצליה. כדי להגיע לשם היינו צריכים לצלוח את אזור התעשייה הסואן והפקוק של הרצליה פיתוח. לא משימה מהנה במיוחד בשעות היום העמוסות, אך אתגר אותו צלחנו בזכות סוזוקי ויטארה טורבו בקלות. הממדים הקומפקטיים בשילוב ההיגוי הקליל והזריז אפשרו לנו להשתחל ולנווט בתנועה הצפופה ללא בעיה. תנוחת הנהיגה הגבוהה מספקת שדרה ראיה מצוין לכל הכיוונים, מה שהופך את סוזוקי ויטארה טורבו לטורפת פקקים עירונית כאילו הייתה איגניס או סוויפט עירוניות.

סוזוקי ויטארה טורבו מלון ריץ קרלטון הרצליה

חנינו בקלילות עם הויטארה בכניסה למלון והשוער כבר ניגש אלינו כדי לסייע לנו עם המזוודות, למרות שבאנו לחוויה של רק כמה שעות. עם זאת, לא יכולנו לוותר על ההזדמנות לתמונה הולמת של הויטארה מול המלון. כשפתחנו את תא המטען גילינו שאם היינו רוצים היינו יכולים להעמיס בו שלל מזוודות שיספיקו לשהות של לפחות שבוע. אבל הפעם כאמור היינו צנועים.

סוזוקי ויטארה טורבו מלון ריץ קרלטון הרצליה

המארחת הובילה אתנו אל מתחם הספא המרשים שמתפרש על פני 3 קומות, ומשם כבר איבדנו את תחושת הזמן, בין המסאג’ המקצועי בחדרי הטיפולים המפנקים, שלל המתקנים האיכותיים של המתחם לבין חדר המנוחה מול הנוף המקסים.

לאחר שעברנו טיפול מקיף חזרנו בתחושה רעננה ונינוחה אל הויטארה שהמתינה לנו בחניה. הגוף המשוחרר התמקם היטב במושבים האוחזים. המתנו מעט ברכב כדי למשוך את החוויה, אך לא הייתה ברירה והיינו צריכים לחזור למציאות, ולעומסי התנועה. למזלנו הייתה לנו בת לוויה שדאגה שהנחיתה אל המציאות מענן הפינוק של הספא תהיה רכה.  אנחנו מחכים כבר לפסק הזמן הבא שניקח. לא ידוע עדין איפה ומתי זה יקרה, אבל מה שבטוח שסוזוקי ויטארה טורבו תיקח אותנו לשם.