almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

חופשת סקי מפנקת

מאת: סמדר שני Smadar Shani

נוף עוצר נשימה, ספא יוקרתי, ארוחות גורמה ויחס של בני מלוכה, הכירו את מלון Almhof Schneider באוסטריה באתר מהטובים בעולם.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

מלון Almhof Schneider באתר LECH  במחוז ARLBERG באוסטריה, הנו ללא ספק אחד המקומות הזוהרים בעולם לסקי, משפחת Almhof Schneider בעלת הנכס, משפחה עם אילן יוחסין מרשים.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

הסיפור של המלון מתחיל בשנת 1451 כשמשפחת Schneider לראשונה הגיעה למחוז Arlberg, באותה תקופה ולאורך מאות שנים לאחר מכן האזור התקיים בעיקר מחקלאות והיה רחוק ממה שהתפתח ממנו בהמשך, במאה האחרונה החל השינוי, כשבאירופה ספורט הסקי התחיל להתבסס כבילוי ואזור Arlbergהפך להיות “המקום” ללמוד סקי. היסטוריית האירוח של Almhof התחילה בשנת 1929, כשהסבא רבא Wilhelm וסבא Leopold הסבו חלק מבית הכפר לחדרי אירוח, בתקופה ההיא סגנון האירוח כמובן היה בסגנון כפרי ורחוק מהזוהר והשיק של המלון כיום. בשנות השמונים התקדם למלון של ממש ובמשך עשרות שנים התנהל על ידי Mrs Schneider ובעלה Gebhard.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

כיום המלון מנוהל בפועל על ידי Gerold and Katia Schneider דור ההמשך והמארחים הרשמיים והעיקריים כיום. באמצע שנות התשעים Gerold and Katia Schneider היא ארכיטקטית בהשכלתה, Gerold מלונאי עם חזון, בוגר פילוסופיה מאוניברסיטה בוינה,זיהו את הצורך לעשות שינוי נוסף ולשלב בין מודרניות עכשווית עם המסורת ארוכת השנים של Almhof והם יחד אלו שאחראים על העיצוב המחודש של המלון,שקיבל קווים נקיים וטאץ’ מודרני אבל שימר את המסורת האוסטרית. הרעיון מאחורי השינוי של Almhof היה להתעדכן ולהיות רלוונטיים גם לדור הצעיר,צאצאיהם של האורחים הותיקים, שיוכלו לקבל את החוויה בשלמותה.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

בני הזוג מתעניינים באופן אישי בכל אורח ואורח, יחד עם Hannelore Schneider אמא של Gerold אישה בת 80 עם אנרגיה אינסופית, שמפקחת ביד רמה על הצוות, מתרוצצת מפינה לפינה ומוודאת שהכל מתנהל לפי שביעות רצון האורחים וכל גחמה ובקשה מקבלת טיפול.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

המלון לא מפסיק להתחדש ולהתעדכן, בשנת 2016 הגדילו את המלון והוסיפו מתחם ספא מפואר ומפנק בסטנדרטים של מלון פאר. מרתף יינות עם 24,000 יינות מובחרים,חדר קולנוע פרטי וספא,בריכה,חדר כושר מאובזר במכשירים הכי חדישים ונוצצים, שיעורי יוגה עם הזמנה מראש.כל פינה במלון מתתוכננת לפרטי פרטים, שום דבר שדומה למה שחווית עד כה, זה יוקרתי בטירוף אבל לא מנוכר, הכל עשוי כך שתרגיש נוח כמו בבית.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

האורחים שרובם הם כבר בני משפחה (90% מהם הם לקוחות חוזרים) מן הסתם, אוכלוסייה בעלת ממון רב, זה ניכר בדגמים היוקרתיים של המכוניות שחונות מול פתח המלון למבורגיני/מזראטי/פורשה/מרצדס, עמוסות מזוודות ותיקים ממותגים, זה ניכר גם בסגנון האירוח במסעדות המלון עם כמות בקבוקי היין והאלכוהול המשובח שנמזג כמו מים.אין ספק שהם מרגישים פה בנוח.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

המלון מציע סוויטות מפוארות וענקיות, עם נוף מדהים למדרונות הסקי עם מיטות נוחות להפליא,מזרן שעשוי בעבודת יד, כריות בדרגות רכות וגדלים שונים, מצעים מלטפים רקומים, לחץ המים במקלחון המרווח ובאמבטיה המפנקת עם לחץ מים מדוייק, שכ”כ הכרחי אחרי יום סקי מאתגר,שני כיורים כמובן, מוצרי טיפוח שתרצו לקחת הביתה, מייבש שיער משוכלל, חלוקים נעימים, נעלי בית, מייבש מגבות,חדר ארונות שתרגישו כמו בבית, אח בוערת בסלון, וקערת פינוקים עם פירות טריים,אגוזים ושוקולד מריר משובח, קנקן מים ניצב בכל אחד מצדי המיטה, הכל עשוי לפרטי פרטים וברמה הגבוהה ביותר, כיאה לבני מלוכה.ארוחת בוקר ב Almhof Schneider היא לפתוח את היום בהתרוממות רוח, כל מה שחשקה נפשך אבל ברמה הכי גבוהה שיש, החל מגבינות צרפתיות משובחות עד אבוקדו וסלמון, מאפים שנאפים במקום,עוגות,יוגורטים ותפריט ממנו תוכלו להזמין כל מה שאתם אוהבים לאכול בבוקר וכמובן אי אפשר בלי שמפנייה על הבוקר.חובבי הבריאות, תשכחו ממיץ גזר או מיץ תפוזים סחוט טרי, כאן תוכלו להזמין “קוקטייל ירוק” מלא וויטמינים וכל קומבינצית פירות שחשקה נפשכם, כולל מנגו, פסיפלורה, ליצ’י וכו. אם תרצו יגישו לכם את הפירות חתוכים.המילה “אין” לא מתקיימת כאן.כי שביעות רצון האורחים קודמת לכל.

almhof-schneider מלון סקי באוסטריה

המלצתנו שמרו מקום לארוחת ערב. מעבר לחדר אוכל של אורחי המלון, the Almhof מציע חוויה של ארוחת ערב בשתי מסעדות מעולות שמושכות אורחים רבים מבחוץ. מסעדת Wunderkammer מציעה מנות מהמטבח האוסטרי הטיפוסי,עם טוויס מודרני וטעמים ייחודיים. המסעדה קטנה ואינטימית עם תאורה רומנטית. התפריט בעיצוב אומנותי בכתב יד, מתכתב עם הקירות והתקרה שמעוטרים כשטיח, בציורים של תבלינים מכל מקום בעולם. שניהם מעשה ידיו של האומן Paul Renner.מסעדה שנייה Fine Dining Restaurant im Almhof Schneider שמציעה תפריט של 7 מנות מוקפדות מחומרי גלם משובחים, תענוג צרוף לאניני טעם.השירות בשתי המסעדות הסמוכות אחת לשנייה, יוצא מגדר הרגיל וללא דופי.תוכלו לבחור יין ממבחר רחב שיתאים לכם הסומילייה Josef Neulinger שזכה בתואר המכובד Austrian Sommelier of the Year 2018 ומנהל את המרתף יינות של Almhof הכולל 25,000 בקבוקים מכל העולם, כך שאין סיכוי שתתאכזבו.

Almhof Schneider זכה בכל הפרסים היוקרתיים והנחשבים בענף התיירות