טיפול העלמת נימים וורידים בשיטת סקלרותרפיה, דוקטור גלינה שרסטיוק, דוקטור רובינפור, , ההטרשה הורידית סקלרותרפיה SCLEROTHERAPY

העלמת נימים וורידים ברגליים בשיטת סקלרותרפיה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

סקלרותרפיה SCLEROTHERAPY  היא השיטה הטובה והאפקטיבית ביותר לטיפול בהעלמת נימים וורידים ברגליים. דוקטור גלינה שרסטיוק רופאה בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה ברפואה אסתטית במהלכן טיפלה בהצלחה באלפי נשים וגברים אשר סבלו מבעיות כתוצאה מנימים וורידים ברגליים עונה על כל השאלות.

נימים וורידים ברגליים זו תופעה מטרידה, הנגרמת מנטייה גנטית תורשתית, ממנה סובלים נשים וגברים כאחד.התופעה נפוצה במיוחד אצל נשים בכל גיל ויכולה להחמיר במהלך ולאחר היריון, עקב עמידה ממושכת ויתר משקל.
הטרשה ורידית – ובשמה הלועזי סקלרותרפיהSCLEROTHERAPY  היא השיטה הטובה והאפקטיבית ביותר כיום לטיפול בהעלמת נימים.
עם בוא הקיץ ואתו החשק לחשוף זוג רגליים חלקות ומעוררות קנאה, יצאנו לבדוק עבורכם את השיטה להעלמת נימים ברגליים בשיטת סקלרותרפיה

כיצד מתבצעת שיטת העלמת נימים זו? לפניכם המדריך המלא ובו כל מה שצריך לדעת על טכניקת העלמת נימים וורידים בשיטת סקלרותרפיה באדיבות דוקטור גלינה שרסטיוק שעונה לנו על כל השאלות.

מה זה סקלרותרפיה?
הטרשה ורידית – ובשמה הלועזי סקלרותרפיהSCLEROTHERAPY  היא שיטת העלמת נימים וורידים בולטים באמצעות הזרקה של חומר הגורם להתכווצות הוריד.
כיום היא משמשת כאחת השיטות הטובות והאפקטיביות ביותר לטיפול בהעלמת נימים ומומלצת גם כטיפול מונע. בגלל יעילותה היא מומלצת גם כהליך משלים לטיפולים אחרים כמו טיפול העלמת נימים בלייזר.

כיצד זה מתבצע?

סקלרותרפיה היא הליך פשוט הנמשך מספר דקות, במהלכו מוזרק חומר לתוך הווריד, מתפשט לאורך הווריד והגורם להתכווצות של הווריד, בסופו של התהליך הווריד ייעלם.

האם זה כואב?

סקלרותרפיה הוא הליך פולשני מינימלי, המתבצע בעזרת מזרק עדין במיוחד ולכן לא כרוך בכאב ולא דורש הרדמה.הטיפול נקודתי ומתבצע במרפאה

זמן ההתאוששות ?

ניתן לחזור לשגרה מייד אחרי הטיפול.

כמה טיפולים נדרשים?

ההשפעה  של הטיפול היא הדרגתית והתוצאה נראית לעין כבר בשלב מוקדם.מספר הטיפולים הנדרש בשיטת העלמת נימים באמצעות סקלרותרפיה משתנה על פי שטח האזור המטופל, כשבין טיפול לטיפול מומלצת המתנה של ארבעה שבועות. בגדול נחוצים בין 3-6 טיפולים להשלמה של התהליך בצורה מיטבית. כמובן שכל מקרה לגופו ובתיאום והמלצת הרופא המטפל ועד להשלמת הטיפול.
התוצאה הסופית תראה לאחר שתסתיים סדרת הטיפולים.

 

 

מה מידת ההצלחה והאם התופעה עשויה לחזור?

התוצאה היא קבועה, כך שנימים שהועלמו לא יופיעו מחדש. עם זאת, בשל אותן הסיבות שהביאו להופעת הנימים שטופלו, עשויים לצוץ עם הזמן נימים חדשים.
כמובן שמידת הצלחת הטיפול תלויה גם במיומנות וניסיון הרופא המטפל.

תופעות לוואי של סקלרותרפיה?

בשעות הראשונות האזור המטופל נראה כמו לאחר עקיצות יתוש קלות, אבל הן עוברות תוך כמה שעות.

האם השיטה בטוחה ובאישור משרד הבריאות?

ד”ר גלינה מקפידה על שימוש בחומרים בטוחים המאושרים ע”י משרד הבריאות והטובים ביותר שנמצאים כיום בשוק.

מהם הסיכונים?

במקרים נדירים יופיעו כתמי פיגמנטציה חומים באזור המטופל, אולם במקרה כזה הכתמים ייעלמו תוך מספר שבועות לכל היותר. ??

ממה כדאי להימנע?

בין טיפולי סקלרותרפיה ובתקופה הראשונית שלאחר השלמת התהליך חשוב להימנע מחשיפה לשמש, שעלולה לגרום לפיגמנטציה.

יתרונות?

לשיטת ההטרשה הורידית – סקלרותרפיה SCLEROTHERAPY יתרונות חשובים:

הטיפול פשוט וקצר יחסית

ללא כאבים ולא דורש הרדמה

התוצאה נראית לעין כבר בשלב מוקדם

הטיפול מתבצע בחדר הטיפולים של המרפאה

מיד אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרה

אין צלקות לאחר הטיפול

סיכויי ההצלחה של הטיפול טובים מאוד

הטיפול יעיל לכל סוגי הנימים

היכן הטיפול מתבצע?

דוקטור גלינה שרסטיוק מבצעת  במרפאתו של דוקטור רובינפור רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, המיישם במרפאתו את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום האסתטיקה.
לדברי דוקטור רובינפור “דוקטור גלינה שרסטיוק תורמת תרומה גדולה מניסיונה ואנחנו גאים על היותה חלק מהצוות הטיפולי של המרפאה”

*פגישת ייעוץ חינם! עם דוקטור גלינה שרסטיוק לטיפול מותאם אישית – מתבצעת במרפאה של דוקטור רובינפור ברמת החייל. טלפון: 03-767-8008