סקי סן אנטון

חופשת הסקי שלכם מתקרבת

מאת: סמדר שני Smadar Shani

סיפור האהבה שלי עם סקי התחיל בשנות העשרים לחיי ומאז לפי כל התסמינים אני מכורה קשה. מדי שנה כשמזג האוויר מתחיל להסתגרר, אני מתחילה לנוע בחוסר שקט ומתחילה לפנטז על חופשת סקי הבאה. אני לא מפספסת ומשתדלת לגלוש לפחות פעם אחת בעונה. כי חופשת סקי בלי קלישאות .בשבילי זו לחלוטין החופשה הכי מושלמת שיכולה להיות!

סקי סן אנטון

האווירה באתר סקי זו חוויה בפני עצמה, אתה גולש ומבלה בחברת רבבות של גולשים מכורים, שהגיעו מקצוות שונים ברחבי הגלובוס, כולם לבושים כמוך ב”מדי סקי”, רצוי חדישים ואופנתים וכולם חדורי מטרה לקרוע את המסלולים במשך היום ולבלות עד אפיסת כוחות בערבים .

סקי סן אנטון

סדר היום בסקי הוא מאד ברור. מתעוררים (בקושי רב), יורדים לארוחת בוקר (רצוי עשירה ומזינה) חוזרים לחדר, מתלבשים ויורדים ל”סקי רום” של המלון, מוציאים את הציוד סקי מהלוקר,נאבקים במגפי סקי הבומבסטיים שנפרדנו מהם בחורף הקודם, ומתחילים לדדות לכיוון המעלית הקרובה, שם ברוב המקרים נתקלים בפקק תנועה מטורף של גולשים שכולם מייחלים לעלות לקרון שייקח אותם לנקודה גבוהה על ההר ממנה מתחילים לגלוש, מרכיבים את המגלשיים, מסדרים את הגוגלס מתמלאים באדרנלין והתרגשות ומתחילים להסתער על המסלול. יש לי היסטוריית גלישה עם הספק לא רע בכלל ועשיתי וי על רוב האתרים השווים באלפים הצרפתים, האוסטריים והשוויצרים ובדולומיטים האיטלקיים. הפעם גלשתי בסן אנטון St Anton, מסוג האתרים שתמיד עושים לי חשק לחזור אליהם.

St Anton הוא אתר מאתגר והוכתר כאחד מאתרי הסקי המובילים באירופה עם 340 ק״מ של מסלולים לכל הרמות ו-97 רכבלים חדישים ונוחים, עם מעבר נוח בין המסלולים.  הסקי פס המורחב, מאפשר לגלוש בחמש עיירות מרכזיות: St. Anton, Lech, Zürs, St. Christoph , Stuben

סקי סן אנטון
המלון שלנו Hotel Schwarzer Adler היה מוצלח ביותר, במיקום מצוין קרוב למדרחוב ובקרבת המעליות רמת האירוח הייתה גבוהה ביותר, המלון מציע לרווחת האורחים ספא מפנק שכולל סאונה רטובה, יבשה, חמאם טורקי ובריכה בגודל טוב, כל מה שצריך בשביל חופשת סקי מפנקת בסטייל.

סקי סן אנטון

ארוחת ערב הייתה מעולה וכללה מנות ממיטב המטבח האוסטרי, עם השפעות של המטבח העכשוויסקי סן אנטון

סן אנטון ידוע בזכות חיי לילה סוערים ו”אפרה סקי מגוון” המתחיל משעות הצהריים, בחגיגת שתייה וריקודים בברים שמפוזרים לצד המסלולים ונמשך אל תוך הלילה בברים והמסעדות בעיירה והוא בהחלט הרוויח בכבוד את התואר “אתר הסקי הפעיל ומלא החיים ביותר באירופה”.

לסן אנטון מישראל ניתן להגיע דרך טיסה ישירה למינכן. משם תוכלו לשכור רכב, לא לוותר על  שרשראות שלג!

Hotel Schwarzer Adler