צימר החווה באמירים | נופש וספא

מאת מיקה רוס

אז לקחנו פאוזה מהחיים ובאנו לצימר החווה באמירים. חוות נופש וספא רחבת ידיים נהנינו מסוויטה מפנקת, ארוחת בוקר גלילית ונופים מרהיבים.

מהרגע להרגע בלית ברירה, נאלצנו לבטל נסיעה שתוכננה הרבה זמן מראש לפריז בגלל הקורונה. ומפה לשם “התאפסנו” על עצמנו ומצאנו חלופה שהתבררה לא יקרה, קרובה, ומבודדת מהקורונה. חישבנו מסלול מחדש, וכך הגענו לצימר “החווה באמירים” שנמצאת במושב נופש הכפרי אמירים המקסים בגליל העליון בצמוד להר מירון.

צימר חווה באמירים

את פנינו קיבלה לימור בעלת הצימר, בחורה חיננית ונחמדה מאוד, היא ליוותה אותנו לחדר שבאופן מפתיע היה יותר יפה מהתמונות באתר. זכינו ביחידת סוויטה זוגית מרווחת מאוד, במקום שקט, אשר בלטה בניקיונה,
זכינו לפרטיות מושלמת, כי מסתבר שהחווה באמירים כוללת סה”כ ארבע סוויטות. בכל סוויטה יש ג’קוזי ענק עם זרמים עוצמתיים, ג’קוזי חיצוני במרפסת שמשקיף לנוף הקסום וקמין עצים אמיתי, בהחלט לא מה שמקובל בצימרים שביקרנו בהם עד כה. שמחנו לגלות שלצימר החווה באמירים יש סטנדרטים גבוהים ביותר.

בצימר יש מטבחון מאובזר להפליא עם כל הדברים שצריך, טוסטר אובן, צלחות, כוסות, מכונת קפה ואפילו בקבוק יין ושוקלדים. כשראינו כי טוב החלטנו להכין ארוחה רומנטית בצימר ולחסוך את ההוצאה על ארוחת ערב במסעדה.
לאור התחקירים שנמצאו לאחרונה על רמת הניקיון הנמוכה בצימרים בישראל, הגענו מלאי חששות, שמהר מאד התפוגגו. החדר היה נקי להפליא, המצעים והמגבות הריחו נהדר והיו באיכות טובה, כמו כן קיבלנו חלוקים צחורים נקיים שנהננו להתפנק איתם בחופשה.
גם בעיצוב הסוויטה הושקעה לא מעט מחשבה, הסוויטות עוצבו ע”י האדריכלית והמעצבת המופלאה נעה קידר, וכוללים ציורי טבע מקורים מרהיבים של האומניות נורית שני ומירי סוסנה.
לאחר יום מלא בפינוקים ובטיולים באזור, התעוררנו ליום חדש, רעבים, ומלאי התרגשות. קיבלנו את ההמלצה של לימור להנות מהפינוק של ארוחת בוקר גלילית מפנקת שהגיעה עד אלינו לסוויטה ובהחלט הייתה שווה את זה!

צימר חווה באמירים

אהבנו מאוד את האופציה להחליט מתי הארוחה תגיע והיא בהחלט הגיעה בזמן. קיבלנו לחדר צידנית ענקית ובתוכה מגוון רחב של מאזטים טעימים וטריים שניכר שהוכנו במקום עם הרבה תשומת לב ואהבה. חומרי הגלם היו מובחרים, גבינות גליליות מקומיות, שמן זית משובח, ירקות אורגניים, אומלט עם עשבי תיבול, חליטת תה קר עם לואיזה. את הארוחה ליוותה סלסלת לחמים מגוונת ביתית וטריה! ולסיום התפנקנו גם בקינוח אישי.

במתחם הצימר יש בריכות שכשוך מחוממות בטבע, ג’קוזי בחורש גינות ומרפסות קסומות. ניתן להנות גם ממגוון טיפולים וסדנאות יחודיות לזוגות, כמו יוגה ,טנטרה והכל בליווי מוסיקה נעימה ומרגיעה.
האזור עצמו מהמם ביופיו, עטוף בטבע מרגש,נחלים,פריחות ונופים מרהיבים. מומלץ התארגן על טיולי נחלים, ליהנות מהמסעדות הנהדרות וממופעי תרבות ומוזיקה.
לסיכום החווה באמירים, הייתה לנו ללא ספק חוויה מדהימה באמירים. אולי לא נגענו במגדל אייפל, אבל הי קיבלנו חופשה מושלמת בארצנו הקטנטונת ועם טעם של עוד..

ותודה רבה ללימור המקסימה על יחס אישי וחם!

לפרטים נוספים הקליקו כאן!