הוגו בוס בושם חדש לאישה ולגבר

הוגו בוס

מאת: סמדר שני Smadar Shani

מותג האופנה הוגו בוס HUGO BOSS משיק ניחוחות חדשים לגבר ולאישה בסדרת THE SCENT סוד הקסם מאחורי סדרת The Scent טמון בעצמתו של הניחוח להצית את המשיכה ההדדית בין המינים.

הניחוח החדש The Scent Absolute של הוגו בוס בגירסאות שונות לגבר ולאשה, מציע אלטרנטיבה אפלה ועשירה יותר של הבשמים המקוריים. חברת BOSS שמה את קו בשמי The Scent במטרה להדגיש ולהאדיר את יכולות הפיתוי של הנשים והגברים הנמנים על קהל לקוחותיה. סוד הקסם מאחורי סדרת The Scent טמון בעצמתו של הניחוח להצית את המשיכה ההדדית בין המינים.

הוגו בוס בושם חדש לגבר ולאישה

BOSS The Scent ABSOLUTE לאישה – פרי יצירתה של אמנית הבשמים לואיז טרנר נפתח בתו אפרסק בשמנת ודבש, הבוקע מבעד לתווי הלב החמים של פולי קפה קלויים.הניחוח בעל תווי בסיס של וניל מעודן ונשי. פרשנות עשירה ואינטנסיבית יותר מהגרסה המקורית, מציעה רמה חדשה ואפלה יותר מהגרסה המקורית. הבושם ארוז בבקבוק זכוכית בגווני שזיף כהה ופקק ברונזה כהה.

BOSS The Scent ABSOLUTE לגבר – נרקח ע”י אמן הבשמים ברונו ג’ובנוביץ. הבושם נפתח עם ניחוח זנגוויל מתובל הנפגש עם תווי הלב מעוררי התשוקה של שורש מונדיה ופרי מנינקה, בעוד ניחוח וטיבר גברי ומחוספס עולה מתווי הבסיס. זוהי הגרסה החושנית ביותר של הבושםTHE SCENT  נכון להיום, נוזל הענבר ארוז בבקבוק אפור כהה עם פקק מתכת שחור.

את הקמפיין ממשיכים להוביל השחקן האירי, ג’יימי דוראן, כוכב 50 גוונים של אפור לצידה של דוגמנית העל ההולנדית, בריג’יט קוס. ביחד, על ידי גירוי החושים, הם יוצרים קשר עמוק, אינטימי, ממגנט ומפתה יותר.

 

BOSS The Scent EDP לאישה תכולה 50 מ”ל מחיר 279 ₪.
BOSS The Scent EDP לגבר תכולה 100 מ”ל מחיר 329 ₪

להשיג ברשתות הפארם