שואב אבק Dyson, ה-V10

כנגד 4X4 דיבר דייסון V10 אחד

מאת: מערכת מןסטרים

החלטתי לאמץ את החבר הכי טוב שלי בבית Dyson v10 לטובת משימת העל שלי: שמירה על רכב השטח שלי שמבצע את עבודתו נאמנה בכל טיול אקסטרים

האביב מתקרב בצעדי ענק ושאריות החטיפים והבוץ שנאגרו בשטיחים ובפינות הנסתרות של הרכב בזכות טיולי השטח והילדים שמבלים שעות נוספות במושב האחורי זועקות שמישהו יאסוף אותן משם.במסגרת קדחת הניקיון שאחזה בי לקראת האביב, החלטתי לאמץ את החבר הכי טוב שלי בבית- Dyson v10 לטובת משימת העל שלי: שמירה על רכב השטח שלי שמבצע את עבודתו נאמנה בכל טיול אקסטרים. מן הראוי שאטפח אותו בהתאם לתפקוד המושלם שלו בכל יציאה.

שואב אבק Dyson, ה-V10

לפני שארחיב האם המשימה הושלמה בהצלחה, חשוב לי להסביר למה מיהרתי להכתיר את ה-V10 לחברי הטוב ביותר. אני אבא לשלושה ילדים. אבל עוד לפני כן, אני איש של טיולים, אקסטרים וממש לא חושש מבוץ ומחול שנכנס הביתה או לרכב. אשתי פחות. הרבה פחות. כאן נכנס לתמונה השואב האלחוטי שבלי הגזמה- שינה את החיים בבית והקל עלינו פלאים בשגרת הטיולים והשטח.

שואב אבק Dyson, ה-V10

המנוע הדיגיטלי החדש של Dyson, ה-V10 הוא המנוע הדיגיטלי המתקדם ביותר של Dyson. הוא בעל חיישן מגנטי שמנטר את המיקום המדויק של המנוע ומתאים את עצמו לסביבה על מנת להגיע לביצועים מרביים. בעזרת חיישני הלחץ המותקנים בו, יש לו את האפשרות לחשב מהו המיקום שלו ביחס למדרגות בבית ומהו הפרש הגבהים בין השולחן לרצפה. מה גם שהסוללה שלו היא עוצמתית יותר ולכן מאפשרת לשאוב עד 60 דקות ללא הפסקה.

מה שאותי ואת אשתי הכי הלהיב בכל הסיפור הזה הוא מיכל ריקון בעל קיבולת גדולה יותר ב-40% מהדגם הקודם שמתאים לשאיבת כל הבית ללא צורך לרוקן את המיכל באופן תדיר, וכמובן- סט האביזרים המותאם גם לבית וגם לרכב בשווי 450 ₪ שקיבלנו כמתנה לקראת פסח כחלק מהמבצע לחג שדייסון יצאו איתו.

שואב אבק Dyson, ה-V10

בסיכומו של דבר, אני בהחלט יכול להגיד בפה מלא שמשימת ניקיון הרכב (שהיה מלוכלך במיוחד) עברה בקלות והוכתרה כהצלחה. המנוע של Dyson אכן התאים את עצמו לסביבת הרכב ואיפשר להגיע לביצועים מרביים. הצלחתי “להחיות” את בדי הריפוד שהיו ספוגים בשאריות חטיפים, ניקיתי את שאריות הבוץ והלכלוך שנאגרו בשטיחים, בחריצים ובפינות הנסתרות של הרכב. הבגאז’ מבריק מניקיון ועכשיו האוטו מצוחצח!

עד הטיול הבא..

Dyson-V10 שלנו בשימוש מחוץ לרכב

המכשיר ניתן להתנסות באדיבות יבואן רשמי של מוצרי דייסון בישראל- ב.נ.ז.כ סחר בע”מ. שנתיים אחריות ושירות VIP על החלקים והעבודה.

לפרטים נוספים ולרכישה