סטייל צרפתי יוקרתי: DS3 קרוסבק בישראל

מאת: מערכת מןסטרים

הקרוסאובר העירוני והשיקי של מותג הפרימיום DS נחת בישראל ויציע לחובבי העיצוב והיוקרה חבילה מעניינת של טכנולוגיה מתקדמת, גימור מוקפד ואבזור שופע. המחיר מתחיל ב-179 אלף ש”ח ומגיע עד ל-215 אלף ש”ח למהדורת ההשקה המיוחדת

מותג היוקרה הצרפתי DS ממשיך להתפתח ולחדש, כשהוא משיק בימים אלו בישראל את DS3 קרוסבק החדש אשר נחשף לראשונה בתערוכת פריז שנערכה בסתיו האחרון. עם DS3 קרוסבק נכנסת DS לנישה החמה של רכבי הקרוסאובר העירוניים, כשהיא מביאה לתחום את ערכי המותג המוכרים שלה השמים דגש על עיצוב ייחודי ואוונגרדי, רמת גימור גבוה ומוקפדת בתא הנוסעים וטכנולוגיה מתקדמת. כל אלו ארוזים במכונית בעלת מידה קומפקטית כשל מכונית סופרמיני כשאורכה הוא  411 ס”מ.

עיצובה החיצוני של המכונית שואל מוטיבים ממכוניות התצוגה המרהיבות של DS, כמו גם ממכונית הדגל של המותג: DS7  קרוסבק. החזית כוללת שבכה ייחודית המשובצת באלמנטים בוהקים בצורת יהלום, יחידות תאורת LED אלגנטיות ודקות וצללית יחודית עם קו חלונות צד המתחבר אל תוך הקורה האמצעית. בנוסף שנן ב-DS7 קרוסבק ידיות פתיחת דלתות ייחודיות הנשלפות החוצה כאשר מתקרבים אל המכונית עם המפתח, וחוזרים פנימה כדי ליצור מראה נקי ולשפר את האוורודינמיות.

מוטיב היהלומים והמעויינים הוא סימן ההיכר של המותג הצרפתי והוא מופיע גם בתא הנוסעים, הן מתגי המגע היוקרתיים ובצורת פתחיו המיזוג המרכזיים. בנוסף חוזר אלמנט זה בגימורים ובתפרים על לוח המכשירים ובדיפון הדלתות אשר עשויים אלקנטרה או עור נאפה בהתאם לרמת הגימור, בעיצוב בהשראת תיקי יוקרה. לעיצוב המרשים תורמים גם שני מסכים גדלים וצבעונים, האחד משמש כלוח מחוונים בעל תצוגה משתנה והשני לתפעול מערכת המולטימדיה באמצעות מגע.

בישראל ניתן יהיה לקבל את DS3 קרוסבק בשתי גרסאות עיקריות, לשתיהן מנוע 1.2 ליטר טורבו המחובר לתיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים. בגרסה הסטנדרטית המנוע מספק 130 כס” והיא מגיעה ברמת גימור “סו שיק” עם חבילת הפרפורמנס ליין. גרסה זו מתאפיינת בגימור חיצוני ספורטיבי בצבע שחור מבריק לשבכה הקדמית ולעיטורי הצד, כשבתא הנוסעים ישנו ריפוד אלקנטרה משולב בד מכל עבר. רמת הגימור בכירה “גרנד שיק” עם חבילת ריבולי מגע עם הספק מתוגבר של 155 כ”ס, וכוללת גימורי כרום חיצוניים מבחוץ ועור נאפה בתפירה עילית ידנית במפנים. בנוסף מוצעת גם מהדורת השקה מיוחדת הנקראת “לה פרימייר” הזהה לגרת ה”גרנד שיק” ומוסיפה גג אדום רובי בוהק, סמליים יחודיים וגימור עור נאפה בגוון חום אדמדם בוהק בתפירה דמויית רצועת שעון.

כמתבקש ממכונית יוקרה, ל-DS3 קרוסבק מפרט אבזור ארוך ומרשים הכולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה חצי אוטונומית, מפתח חכם, בלם יד חשמלי וחשיוקי “18 יוקרתיים וספורטייבם. ברמת הגימור הבכירה ישנם גם תאורת LED מלאה בחזית, מושב נהג חשמלי עם עיסוי, חימום למשובים הקדמיים ומערכת שמע יוקרתית של חברת פוקל עם 12 רמקולים וסאבוופר.

מחירה של DS3 קרוסבק הוא 179 אלף ש”ח לגרסת ה”סו שיק” ו-205 אלף ש”ח לגרסת ה”גרנד שיק”.

מהדורת ההשקה מיוצרת בכמות מוגבלת ורק יחידות בודדות ממנה יגיעו לישראל וימכרו במחיר של 215 אלף ש”ח.