תכירו את רכב הפנאי העירוני והיוקרתי של DS

מותג היוקרה הצרפתי DS השייך לקונצרן PSA (פיג’ו-סיטרואן) ניצל את הבמה הביתית בתערוכת פריז והציג בה את אחת המכוניות המעניינות והיפות של התערוכה. מדובר ב-DS3 קרוסבק, רכב קרוסאובר חדש האמור להיות אחד הדגמים החשובים בתהליך ההתרחבות של המותג.

DS3 קרוסבק הוא רכב קרוסאובר עירוני בעל מידות קומפקטיות למדי (אורך של פחות מ-420 ס”מ) המיישם את הקו העיצובי העדכני של DS המתבסס על המוטיב החוזר של צורות היהלום והמעויין. חיצונית המוכנית שואבת השראה מלפנים ממכונית הדגל של המותג, DS7 קרוסבק, כשמן הפרופיל ניתן להבחין בצורת החיבור הייחודית בין הדלתות, בדומה ל-DS3 הקטנה והמוכרת.

תא הנוסעים של DS3 קרוסבק מביא איתו רמות גבוהות של תחכום עיצובי והקפדה על חומרים יוקרתיים. גם בו שולט מוטיב המעוינים בפתחיו האוורור ומתגי התפעול של המערכות השונות, כאשר בולט השיבוץ של שני מסכים דיגיטליים באיכות גבוהה – האחד משמש כלוח מחוונים בעל תצוגה משתנה והשני נועד לתפעול מערכת המולטימדיה, אליהם מצטרפת תצוגה עילית מתוחכמת כמו בדמי יוקרה גדולים ויקרים בהרבה. מעבר לכך ניתן לקבל את תא הנוסעים ולוח המחוונים בגימורים יוקרתיים של עור ואלקנטרה במגוון שילובי צבעים אופנתיים.

DS3 קרוסבק בנויה על פלטפורמה חדשה ומודולארית ותוצע ללקוחות עם מגוון של מנועי טורבו בנזין וטורבו דיזל, ועם תיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים. החל משנץ 2019 תוצע המכונית גם בגרסה חשמלית מלאה, עם מנוע בעל 136 כ”ס וטווח נסיעה מרבי של 300 ק”מ, כאשר ניתן יהיה לטעון את המכונית משקע חשמל ביתי או מעמדות טעינה מותאמות. לישראל אמורה להגיע DS3 קרוסבק במהלך שנת 2019.