חנות תכשיטים לגבר

כל מה שצריך לדעת על חנות תכשיטים לגברים

פעם אולי זה לא נראה לך כזה גברי לענוד תכשיטים, אבל הזמן עושה את שלו, זירת התכשיטים התחדשה בעיצובים לגברים ויותר ויותר מחברייך החלו לאמץ את הלוק המתוכשט.
חנות תכשיטים לגברים מציעה תכשיטים שעוצבו ונוצרו לגברים כך שמבחינת שילובים בין חומרים, אלמנטים ומרקמים תוכל לאתר בקלי קלות את התכשיטים אליהם תתחבר יותר ויוסיפו את הטאץ’ המשלים והמרענן לכל הופעה שלך, כל פעם מחדש.

כיצד לבחור את התכשיט האולטימטיבי? מה ההבדל בין תכשיטי כסף וזהב ואילו מגמות מככבות בסצנת התכשיטים לגברים? כל התשובות בכתבה שלפניך.

כסף וזהב נפגשים ויוצרים שילובים מעניינים לגברים

נתחיל בסקירת המגמות החמות בעולם תכשיטי הגברים. אפשר לראות נציגות בכל אזור פוטנציאלי לתכשוט: עגילים צמודים לאוזניים, שרשראות עם או בלי תליונים, צמידים וטבעות.
מבחינת חומרים בולטים תכשיטים מכסף סטרלינג, זהב ועור וקומבינציות מרעננות ביניהם. זהב נחשב למתכת היקרה בעולם ומצטיין בעמידות יוצאת דופן, התאמה אידיאלית לבעלי עור רגיש ומינימום תחזוקה תוך הנאה גדולה ממראה יוקרתי, מבריק ונוצץ לאורך זמן כאשר תכשיטי זהב נבדלים האחד מהשני בדרגת הקרט של כל תכשיט וככל שיש לתכשיט אחוז גבוה יותר של זהב כך דרגת הקרט גבוהה יותר והתכשיט יוקרתי יותר.
תכשיטי כסף אף הם מככבים בטופ ברשימת החומרים המובילים במיוחד כסף סטרלינג שהינם בעלי אחוז גבוה במיוחד של כסף בשילוב עם מתכות אחרות. כסף סטרלינג מתאים גם לבעלי עור רגיש ושומר על מראהו למשך זמן ונעים מאוד לעור הגוף.

סגנונות של פעם ושל היום בלוק אחד

לא משנה על איזה חומר בחרת ללכת (או יותר נכון: בחרת לענוד) אין גבול לדמיון בזירת התכשיטים לגברים כאשר חנויות תכשיטים מציעות אונליין ופיזית בסניפים קולקציות מתחדשות כולל תכשיטי יוניסקס שמתאימים לשני המינים וקולקציות ייעודיות לגברים. אפשר להבחין בהחלט בנוכחותן של שרשראות בעלות מרקם נחש וכן שרשרת חוליות ולינקים מאסיבית דומיננטית על הצוואר, ארוכות וקצרות כאחד. מי שחובב את המראה ההדוק יוכל לבחור בשרשרת מסוג קולר הדוקה יחסית לצוואר. כמו כן, שרשראות עם תליונים במגוון מוטיבים ואלמנטים מעניינים מכוכב דרך אלמנטים של וינטאג’ ועד צורניות גיאומטרית – מעוינים, עיגולים, מרובעים ומלבנים ואלמנטים בסגנון אמורפי מתעתע.

בדרך לתכשיט הנכסף

בבחירת תכשיטים, כדאי להשקיע מחשבה מהו חומר הגלם המבוקש או השילוב בין חומרים ואיזה סגנון “מדבר” אליך יותר. למשל, תכשיטים בשיק עתיק, מראה רטרו בועט, מודרני עכשווי, מחוספס, אלגנטי מתוחכם ועוד. ניתן כמובן לשלב בין התכשיטים כך שישמרו על קו סגנוני אחיד או שכל תכשיט יעמוד בפני עצמו ביצירת אפקט מנוגד לתכשיט אחר. אופציה נוספת היא למזג בין התכשיטים לביגוד או ליצור קונטרסט בין סגנון הלבוש לתכשיטים. למשל, תכשיט נועז עם מראה מחויט וסולידי או להפך, תכשיט מינימליסטי ומעודן עם הופעה ססגונית ומודגשת.
הנוחות היא חלק בלתי נפרד מבחירת התכשיט. תכשיטי זהב שעמידים במים או תכשיטי כסף קלילים ואווריריים שנוחים גם לפעילות ספורטיבית לאנרגטיים בחבורה. החליטו אם ליצור מראה שכבתי של מספר צמידים על הזרוע או מספר שרשראות לקבלת אפקט מרשים יותר ואפילו קצת ראוותני במיוחד כאר מעוניינים להדגיש את ההופעה למרחקים.
שים לב גם לרכישה ממקום אמין, מותג מוביל, שמזוהה עם תכשיטים איכותיים ומציע לך חוויית רכישה טובה לא פחות מתכשיטים יפים שתהנה לענוד ביום יום או לאירועים מיוחדים.
היה אותנטי במציאת התכשיט הנכון עבורכם שיתאים בול לסגנון האישי, לאופי האירוע או ללבוש ואל תתפשר על איכות ועל תכשיטים שתאהב לענוד.