סינגל מאלט חדש בדיוטי פרי

סינגל מאלט חדש בדיוטי פרי

מאת: סמדר שני Smadar Shani

סינגל מאלט חדש במהדורה מוגבלת במחלקת האלכוהול בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון: M&H Young Single Malt – Travel Retail Exclusive

Travel Retail Exclusive בשיתוף פעולה ייחודי עם מזקקת אלכוהול תל אביבית!

 דיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון ממשיך במגמת חיזוק ושיתוף הפעולה עם יצרני האלכוהול הישראלים המקומיים בחנות הדגל של החברה בנתב”ג.
כחלק מהרחבת האזור הייחודי בו מוצגים לנוסעים והתיירים מגוון רחב וייחודי של מוצרים ישראלים מקומיים,  הורחב גם מדף האלכוהול של יצרני הקראפט המקומיים.
ממש עכשיו מושקת מהדורה מוגבלת של סינגל מאלט צעיר ממזקקת מילק אנד האני התל אביבית, מזקקת הסינגל מאלט וויסקי הראשונה בישראל!
המהדורה המוגבלת הינה סנונית ראשונה מסדרת שיתופי פעולה בין הדיוטי פרי והמזקקה-M&H Young Single Malt – Travel Retail Exclusive

דיוטי פרי סינגל מאלט

סינגל מאלט צעיר המזוקק זיקוק כפול משעורה מולתתת בלבד במזקקת מילק אנד האני בתל אביב. לב הזיקוק הטהור מתיישן בחביות עץ אלון בטמפרטורות החמות של תל אביב, כך שהיישון מהיר מאוד. מהדורה זו הינה בלנד של חביות אקס ברבן יחד עם חביות יין אדום מיקבים ישראלים שונים וכשרים. הסינגל מאלט יושן כשנה וחצי בחביות שהכילו לפני כן בעיקר יינות אדומים ישראלים כמו קריניאן ואפילו יין ישראלי בסגנון פורט.

הסינגל מאלט הצעיר-  ז M&H Young Single Malt זוקק ועורבב על ידי תומר גורן המזקק הראשי של מילק אנד האני ונבחר בפאנל משותף של צוות המזקקה וצוות הטועמים של ג’יימס ריצ’רדסון בראשות מנהל סחר אלכוהול, ברק חקמט

רשמי טעימה:

אף: רענן מאוד, ניחוח הדרי, לימוני מעט עם שילוב של תפוח ורוד מתקתק.
טעם – גוף בינוני, מתיקות עדינה של מאלט עם ווניל ומעט מרירות הדרית.
סיומת –  בינונית, עם טעמי שוקולד מריר ומאלט, מלווים בטעמי פרי חמצמץ ורענן.

H&M יאנג סינגל מאלט Travel Retail Exclusive בקבוק 500 מ”ל , מחיר $ 46% אלכוהול, כשרהמהדורה המוגבלת תימכר בלעדית בחנות הדיוטי פרי  JR בנתב”ג.

מילק אנד האני מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, הוקמה  על ידי קבוצת חברים, יזמי סטארטאפ והייטק, חובבי ויסקי, שמאוד אוהבים לשתות וויסקי וחלמו על הקמת מזקקת וויסקי ישראלית.

החלום תורגם לידע מקצועי, הלבטים להתנסות וחקירה והאמונה לחבית שאף פעם לא נגמרת. במילק אנד האני מתעקשים על חומרי גלם איכותיים, על סטנדרטים מחמירים לפי המסורת הסקוטית, ועל עשייה ללא פשרות. המזקקה ממוקמת בלב ליבה של תל אביב, המרכז התרבותי וקולינרי של ישראל.
כל תוצרי המזקקה כשרים ועשויים מ-100% לתת שעורה.
המהדורה המסחרית של הוויסקי תהיה מוכנה בסוף 2019, הצטרפו למסע של יזמות וצמיחה תחת השמש התל-אביבית.