סוזוקי ויטארה טורבו מלון ריץ קרלטון הרצליה

חווית פינוק וקולינריה בריץ קרלטון הרצליה

מאת: סמדר שני Smadar Shani

מי מאיתנו לא היה רוצה לעצור לרגע את המרוץ היום יומי, לעשות הפסקה, לכבות את הטלפון ולהתפנק ביום כיף שיטעין מחדש את מצברי האנרגיה של הגוף?

בשנים האחרונות, ככל שחיי היום היום הופכים להיות יותר תובעניים, צפופים ומאתגרים, כך יותר ויותר אנשים מתמכרים לחוויות הספא ומחפשים את ההזדמנויות להתפנק. בהתאם לכך צצו בישראל בשנים האחרונות מרכזי ספא רבים, אך כמו בכל בתחומים רבים ישנו הבדל גדול באיכות וברמת החוויה המוצעות בכל אחד מהמקומות הללו.בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת עם חברים, בין אם ליהנות מיום פינוק זוגי, או סתם לקחת אתנחתא מהשגרה המתישה ולהירגע בעצמכם,השאיפה היא תמיד להעניק לעצמנו את הטוב ביותר. לכן הבחירה נפלה על מלון ריץ קרלטון הרצליה המהולל, לחוות את אחד ממתחמי הספא המרשימים והיוקרתיים ביותר באזור המרכז בסביבה ים תיכונית מדהימה ומציע בנוסף את כל “החבילה” לחווית יום כיף מושלמת. יצאנו להתרשם.

מלון ריץ קרלטון הרצליה

ריץ קרלטון הרצליה נמצא במרחק נסיעה קצרצר מתל אביב והמרכז והגישה אליו נוחה ומהירה.למרות סמיכותו למרכז העסקי של הרצליה פיתוח, הוא מרוחק ומבודד דיו, עם מיקום חלומי צמוד למרינה בהרצליה, קרבה לים ומעגן מרשים של יאכטות, מהווה יעד אטרקיבי בפני עצמו ומקנה ניחוח של חופשה בחו”ל.מהמלון נשקף הנוף המרהיב של חוף הים של הרצליה הצמוד אליו.

מלון ריץ קרלטון

מתחם הספא של ריץ קרלטון יוקרתי ומפנק, משתרע על פני 3 קומות העליונות של המלון ובניגוד למתחמי ספא שמופעלים במלונות אחרים על ידי חברה חיצונית, הוא ספא פנימי של המלון שמנוהל על ידי צוות מקצועי שמיישר קו עם הרמה של המלון. את פנינו קיבלה מארחת שדאגה לנו לקומפלט של חלוק,מגבת, נעלי בית ולוקר אישי. אחרי התארגנות קלה, נכנסנו למתחם הספא שמכיל חמישה חדרי טיפולים מפוארים ואפשרות לחדר פרטי זוגי רומנטי. אחרי עיסוי מרגיע וטיפול יופי המתבסס על מוצרי קוסמטיקה מקומיים איכותיים ומוצרים חדשניים מבית הקוסמטיקה קריסטינה, נהנינו מהסאונה היבשה והרטובה ומאמבט חמאם טורקי.

מלון ריץ קרלטון הרצליה
משם עברנו להתרגע בטרקלין המנוחה המפנק, שהיה הפוגה נעימה לפני ארוחת הצהריים ששריינו במסעדת המלון. התרווחנו בכיף במיטות מנוחה נוחות, השקפנו על הנוף האינסופי והמהמם של חוף הים הנפרש מקיר הזכוכית, והתפנקנו מהכיבוד שעומד לרשות אורחי הספא: חליטות תה למיניהם, קפה משובח ,פירות טריים ויבשים ובקבוקי מים אישיים.

מלון ריץ קרלטון הרצליה

אווירת הרוגע פתחה לנו את התיאבון, התקלחנו והתייפייפנו במקלחות האישיות וציפינו בהתרגשות לקראת ארוחת הצהריים במסעדת הרברט סמואל, שהיא מסעדת הבית של ריץ-קרלטון הרצליה ונחשבת ליעד קולינרי יוקרתי ומבוקש.

מלון ריץ קרלטון הרצליה

חוויה קולינרית בבית מלון בישראל היא נדירה. אתגר הכשרות בו נתקל שף של בית מלון בישראל והחוסר זמינות של חומרי גלם משובחים לא עובדים לטובת הסועדים. לכן, מה רבה הייתה הפתעתנו לגלות שמלון ריץ קרלטון זכה בבונוס נוסף במסעדת הרברט סמואל שלמרות כשרותה, מציעה מנות טעימות, מושקעות ומרגשות והצליחה לבסס את עצמה כאחת המסעדות היותר משובחות באזור המרכז.

הרברט סמואל ריץ קרלטון
שף המסעדה, מור כהן, מגיש תפריט חדשני, הכולל מנות יצירתיות עם שילובים מקוריים. המטבח פתוח בסגנון מסעדת שוק ומזמין את האורחים להתבונן בשף וצוות המטבח בזמן הכנת המנות.  הרברט סמואל שפתוחה גם לאורחים מבחוץ, מהווה אופציית בילוי מהנה ושווה באזור המרכז. עם נוף משגע של המרינה, בר טרקלין אלגנטי שפועל בצמוד אליה ומגיש 24 שעות ארוחת בוקר קונטיננטלית, ארוחות צהריים וערב קלות, “שעת תה” ומבחר מרשים של ויסקי ,יין וקוקטיילים ייחודיים.

הרברט סמואל ריץ קרלטון

הרברט סמואל מציעה ארוחות עסקיות משתלמות ביותר בימים א’- ה’ בין השעות 12.30-15.30 .

לסיכום: לא התאכזבנו, ריץ קרלטון בהרצליה אכן מספק את כל החבילה ומאפשר חוויה של יום כיף יוקרתי ובאווירת חו”ל ,אך יחד עם זאת נגישה.

קרדיט תמונות: יח”צ מלון