הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות משפחתיות על קנבס – מזכרת לדורות

אילו תמונות נכון ולא נכון להדפיס על קנבס?

הגדלת תמונה לצורך תלייתה היא לא עניין חדש. מאז למדנו איך לצלם ולפתח תמונות, למדנו גם כיצד להגדיל תמונות מסוימות שמצאו חן בעינינו במיוחד, למסגר אותן ולתלות אותן על הקיר או להניח אותן על השידה. היום, מדובר בתהליך קל, פשוט וזול הרבה יותר ועדיין, לא כל תמונה שאתם אוהבים לראות על גבי מסך הטלפון או המחשב, היא גם תמונה שמתאימה לתלייה על קיר הבית. תחילה, עליכם לוודא שהתמונה שיש בידיכם היא ברזולוציה גבוהה כך שניתן יהיה להגדיל אותה מבלי לפגוע בחדות שלה. כמובן שמכונות הדפוס הדיגיטלי שבאמצעותן מבוצעת הדפסת תמונה משפחתית על קנבס, יודעת לבצע את ההגדלה בצורה חכמה תוך שימוש בכלי תוכנה מתוחכמים שמיועדים לשמור על חדות התמונה גם לאחר ההגדלה ועדיין, לכלים אלה יש גבולות ולרזולוציית הפתיחה יש השפעה דרמטית על איכות התמונה המוגדלת.

שנית, אתם רוצים לבחון את תוכן התמונה. כך למשל, אתם לא רוצים לתלות תמונה שמביכה את אחד מבני המשפחה, שאחד מבני המשפחה לא נראה שם בשיאו או אולי אפילו נראה שם בצורה קצת מביכה או שלילית. לבסוף אתם רוצים לבחון גם את הגוונים של התמונה ועד כמה הם מתאימים לעיצוב הכולל של ביתכם. בדיוק כפי שלא תתלו פוסטר של חוף אקזוטי בקריביים בלב ליבו של בית המעוצב בצורה מסורתית וסולידית, כך לא תרצו לתלות תמונה בגוונים צבעוניים מאוד בסביבת עיצוב סולידית ולהיפך. לעניין זה, תוכלו להיעזר בנותן השירות ממנו אתם מזמינים את השירות על מנת לשחק עם הצבעים ולהתאים אותם לסביבת העיצוב שלכם, אם כי גם במקרה הזה ישנם גבולות לגבי מה שניתן ומה שלא ניתן להשיג.

כמה זה עולה?

הדפסה על קנבס מחיר מתחיל ב50 שח לתמונה הדפסת תמונה משפחתית על קנבס יכולה להתחיל בפחות ממאה שקלים עבור קנבסים קטנים במיוחד ולהגיע לכדי סביבות ה-600 שקלים לקנבסים גדולים. כמו כן, תוכלו להזמין מספר קנבסים במידות בינוניות, אותם תוכלו להציב זה לצד זה עם מרווחים דקורטיביים ביניהם, כך שעל כל קנבס מודפס חלק אחר של התמונה ובהצבתם זה לצד זה מתקבלת התמונה השלמה. בהזמנת השירות, אתם מקבלים כמובן את הקנבס המודפס כשהוא מתוח על גבי מסגרת עץ מתאימה, אם כי ישנה גם האפשרות להזמין רק את בד הקנבס ללא המסגרת.